"Игра на тронове" може и да е средновековно фентъзи, но четвъртият епизод от осмия и последен сезон се оказа неочаквано модерен, след като "заблудена" картонена чаша от веригата "Старбъкс" се появи във Вестерос. Гафът се случи в сцена с Денерис Таргариен и Джон Сноу.

Берни Колфийлд, която е сред продуцентите на "Игра на тронове", се извини на почитателите за неочакваната реклама. "Не мога да повярвам. Извиняваме се. Вестерос е първото място, където има "Старбъкс". Това е малко известен факт", сподели тя в интервю за нюйоркска радиостанция.
"Ако трябва да сме честни, бяхме изненадани, че Денерис не си е поръчала драконова напитка", написаха от веригата в Туитър, визирайки едно от предложенията в лятното си меню.
От HBO също не пропуснаха да коментират шеговито ситуацията: "Капучиното, появило се в епизода, беше грешка. Денерис беше поръчала билков чай".
Част от феновете подходиха с хумор към гафа. Други побързаха да изразят възмущението си. "Трябваха им две години, за да снимат шест епизода, а допуснаха в сцена да се появи картонена чаша от "Старбъкс", гласи туитът на недоволен потребител. Трети пък заподозряха умисъл с цел реклама в този гаф.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Полански пропуска наградите „Сезар“

Режисьорът Роман Полански съобщи, че няма да присъства на церемонията по връчването на наградите „Сезар“ тази вечер. До нежеланието на кинодееца да се яви на т.нар. „френски оскари“ се стигна, след като за пореден път той името му бе замесено в скандал, свързан с обвиненията в изнасилване от 70-те години на миналия век.

„Останалото е пепел“: Загадката Атанас Буров през погледа на един чужденец

Тежък бандит, който пребива министри за „добро утро“ и интуитивен водач на цял един народ – тези привидно полюсни образи на Атанас Буров изплуват на повърхността в премиерното българско заглавие „Останалото е пепел“.