Британското подразделение на германската верига супермаркети Lidl съобщи, че общите му продажби са се увеличили с 11% през четирите седмици около Коледа до 29 декември. Резултатите затвърждават позицията на компанията като най-бързорастяща верига магазини от този тип във Великобритания, предаде „Ройтерс“.

Компанията, която е седмата по големина в страната верига супермаркети с пазарен дял от 6%, съобщи днес, че силните продажби на бира, вино и алкохолни напитки, както й по-голямото търсене на стоки за широко потребление, са подкрепили резултатите й. Без да посочва цифри Lidl отбелязва, че продажбите, измерени на еквивалентна основа, са положителни.

Тази седмица данни от бранша показаха, че четирите британски вериги супермаркети Tesco, Sainsbury's, Asda, собственост на Walmart, и Morrisons трудно са постигнали растеж на продажбите по Коледа, тъй като купувачите са били предпазливи в харченето на пари.

Lidl обаче, част от германската група Schwarz, и немската Aldi продължават да се развиват добре, частично заради програмите си за активното откриване на магазини.

Lidl има около 790 магазина във Великобритания, като до 2023 г. се планира те да станат 1000. Компанията инвестира 1,45 млрд. британски лири (1,89 млрд. долара) за периода 2019-20 г.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

A1 стартира с продажбите на сгъваемия Samsung Galaxy Z Flip

След дълго очакване започнаха и официалните продажби на Samsung Galaxy Z Flip – първият сгъваем смартфон на Samsung с разгъване тип мида (флип). Устройството, което беше представено на бляскава церемония на 11 февруари заедно с новите флагмани от S20 серията на Samsung, вече може да бъде закупено от А1.

БАБХ затвори цех за разфасоване на птиче месо в Луковит

Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ) прекрати затвори предприятие за разфасоване на птиче месо в Луковит. За унищожаване са насочени 82 тона и 461 кг птичи продукти, които в момента на проверката са били с изтичащ срок на годност. Не е допуснато разпространението на продукция от предприятието за търгуване.