Министърът на туризма Николина Ангелкова проведе работна среща в Лондон с водещи мениджъри от холандския туроператор Corendon, който има силно присъствие в Бенелюкс и притежава собствена авиокомпания. Тя предлага чартърни полети до Бургас от Амстердам, Маастрихт и Брюксел, като има едни от най-дългите летни сезони у нас с 9 полета седмично. Разговорът се състоя в рамките на 40-ото Международно туристическо изложение WTM в британската столица.

През лятото на 2018 г. над 20 000 туристи са пътували в България през Corendon, но възможностите са много по-големи сред семействата и младите двойки. Фирмата предлага съвместна маркетингова кампания за страната ни в Бенелюкс и прогнозира увеличение на пътуванията си до България за лято 2020 г. до 40 000.

Министър Ангелкова увери, че има потенциал за разширяване на сътрудничеството и към други градове в страната ни, както и в крилата на сезоните, защото целта е утвърждаване на България като целогодишна дестинация.

Пред представители на ръководния екип на компанията Beautiful destinations - Джеръми Джонси - главен изпълнителен директор, и Елизабет Линдер – изпълнителен директор, министър Ангелкова представи богатия потенциал на страната ни като дестинация за четири сезона и припомни, че въпреки предизвикателствата през настоящата година се отчитат много добри резултати в сектора. За първите девет месеца на 2019-а националната статистика отбеляза над 7,8 млн. чуждестранни визити у нас, което е спад едва от 0,8% спрямо рекордната за туризма 2018 г.

България е все по-привлекателна за чуждите туристи не само с утвърдените летни и зимни ваканции, но и с разнообразни оферти за културно-исторически, балнео- и СПА, кулинарен, голф, приключенски, еко- и селски туризъм, подчерта министърът. Страната ни е все по-предпочитано място и за правене на бизнес, като специално за туризма възможностите са изключително перспективни. През пролетта на тази година в най-големия ни туристически комплекс Слънчев бряг се състоя международен форум за устойчиви инвестиции в сектора. Целта бе да се привлече вниманието на водещи брандове в туристическата индустрия към потенциала на България и Югоизточна Европа. Предстои да се проведе и второ издание на конференцията.

Мениджърите от Beautiful destinations представиха дейността си на редица пазари в Европа, Близкия изток, Африка. Интерес за тях представлява и България, която много харесват като маршрут, споделиха те и изразиха готовността си за активно сътрудничество в сферата на дигиталната трансформация, контактите със социалните мрежи, онлайн маркетинга и т.н. Beautiful Destinations има богат опит и от маркетинговата си кампания за дестинация Египет.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

С нов механизъм докарваме още 200 000-300 000 чужди туристи

Допълнително 200-300 хиляди чуждестранни туристи от четири основни за България пазара се очаква да пристигнат в страна в периода между първи май и 31 октомври чрез прилагането на механизма за насърчаване на организирания туризъм чрез маркетингови и рекламни кампании на целеви за България входящи пазари. Той беше представен днес пред журналисти от министър Николина Ангелкова.

Ангелкова откри българския щанд на 40-ото издание на FITUR в Мадрид

България се представя все по-успешно в Испания, в Европа и по света като целогодишна туристическа дестинация. Присъствието в Мадрид на български туристически фирми и региони дава отлична възможност да се разкрие потенциалът на страната ни като конкурентна целогодишна дестинация за летен, зимен и разнообразни форми специализиран туризъм. Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова при откриването на българския щанд на 40-ото международно туристическо изложение FITUR в Мадрид, което продължава до 26 януари.