Днес, 16 юли, започна изграждането на нов търговски център в град Шумен. Първа копка направиха кметът на общината г-н Любомир Христов, управителят на ЕлСи Уайкики Ритейл Би Джи за България, Гърция и Северна Македония г-н Владислав Танчев и председателят на съвета на директорите на „Видеолукс холдинг” г-н Тодор Белчев, след като бе отслужен тържествен водосвет.

Инвеститор в проекта и собственик на терена е веригата за дома и градината „Практикер“. В новия търговски център ще бъдат разположени магазин за дамскa, мъжка и детска мода LC Waikiki, магазин за спортни облекла и екипировка Sport Vision и дрогерия DM. Той ще се намира непосредствено до хипермаркет „Практикер“ – Шумен на бул. „Симеон Велики“ № 37. Мястото е удобно и комуникативно и се обособява голяма търговска зона с разнообразие от магазини за дома, семейството и свободното време.

Новият търговски център в Шумен се очаква да посрещне първите си клиенти през есента на тази година. Предвиден е безплатен паркинг за посетителите, свързан с този на хипермаркет „Практикер“. За главен изпълнител на проекта е избрана фирма Автострой ООД.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

А1 предлага практичните смартфони Huawei Y7 и Y5

А1 предлага два от най-новите смартфони на Huawei – Y7 и Y5 (2019). Клиентите на компанията ще имат възможност да закупят Huawei Y7 2019 за 5,50 лева на месец или 69,99 лева в брой с абонаментен план A1 ONE Unlimited 5XL. При същите условия цената на Huawei Y5 2019 е 1,99 лева на месец или 39,99 лева в брой.

А1 с международно признание от Media & Interactive Design Awards

А1 получи световно признание от престижните Media & Interactive Design Awards, които отличиха със златна награда коледната кампания на телекома „Истинските неща се сбъдват”. Кампанията, осъществена от А1 в партньорство със Saatchi&Saatchi Sofia, триумфира в категория Consumer TV - Campaign or series със серия от два телевизионни клипа.