Българските потребители определят Lidl за веригата с най-доброто съотношение между качество и цена, предлагано в страната. Това сочат данните на последното проучване на международната асоциация за сертифициране ICERTIAS - Best Buy Award 2019/2020, проведено в България през януари 2019 г.

Резултатите от допитването сочат, че местните потребители определят Lidl като веригата, предлагаща най-доброто съотношение цена-качество, въз основа на личния им опит с определени продукти или услуги на българския пазар.

Допитването е проведено с отворени въпроси, като респондентите имат избор сред широк кръг от продукти и доставчици на услуги, за да определят предпочитанията си. В отговор на въпрос „Коя верига магазини за търговия на дребно (супермаркет) на базата на личния Ви опит предлага най-доброто съотношение цена-качество на българския пазар?“ мнозинството от анкетираните посочват Lidl.

„Сред основните приоритети на Лидл България от стъпването в страната преди 8 години до днес, винаги е било да помагаме на нашите клиенти да пестят средства и време, като ги улесняваме в осигуряването на качествени продукти за своето семейство. В последните години, повече от всякога потребителите стават все по-опитни при избора на продукти и услуги, търсейки най-добра стойност за парите си. Затова и тази оценка от страна на най-важната за нас аудитория – потребителите, е изключително признание, но и още по-голямо задължение да задълбочим усилията си в това да предлагаме разнообразна гама от продукти на характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена“, сподели Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Проучването е проведено чрез уеб-въпросник сред 1200 българи, използвайки метода CAWI - DEEPMA. Изследването проследява личния опит, мнението, удовлетворението и възприятията на клиентите и не оценява стойността на марката или пазарния дял на продуктите.

Изследването на ICERTIAS - Best Buy Award, цели да оцени потребителските преживявания и да определи продуктите и услугите, които клиентите считат, че осигуряват най-доброто съотношение между цена и качество. Изследването се провежда в съответствие с разпоредбите на Международния кодекс за прилагане на пазарни изследвания и проучвания на общественото мнение, приети от Международната търговска камара (ICC) и Световната асоциация на специалистите по проучване на общественото мнение и маркетинг (ESOMAR).

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Fitch вещае спад на пазара на нови коли в Европа

Продажбите на нови автомобили в Европа намалява и прогнозите са до края на 2020 г. тази тенденция да продължи, прогнозират от Fitch. Според рейтинговата агенция налице са типични признаци на цикличен спад в сектора.

Китай маха соята и свинското от допълнителните мита за американски стоки

Китай ще изключи някои селскостопански продукти, включително соята и свинското, от допълнителните мита за американски стоки. Това съобщи днес „Синхуа“, позовавайки се на официални източници.