Porsche 718 Cayman GT4 RS дебютира с рекорд
6

Porsche 718 Cayman GT4 RS дебютира с рекорд

Новият суперспортен модел завъртя фантастична обиколка на пистата „Нюрбургринг”

Германският производител на спортни автомобили Porsche обяви, че моделът 718 Cayman GT4 ще се сдобие с по-голям брат. Новият суперспортен модел в гамата на 718 Cayman ще се казва 718 Cayman GT4 RS и се подготвя за световната си премиера през ноември.

По време на заключителното тестване и оценяване, първият 718, който ще носи емблемата RS, демонстрира по впечатляващ начин динамичния си потенциал както по криволичещите планински пътища, така и на пистата.

Развойният пилот Йорг Бергмайстер измина обиколката на легендарната отсечка „Нордшлайфе” на пистата „Нюрбургринг” с дължина 20,832 км с леко прикрит сериен автомобил за време 7:09.300 минути. По-късата обиколка от 20,6 км, която преди служеше като еталон, новото Porsche 718 Cayman GT4 RS завърши за време 7:04.511 минути, което е с 23,6 секунди по-бързо от малкия брат 718 Cayman GT4.

За защита на водача спортният автомобил със средно разположен двигател е оборудван със състезателна седалка. Гумите на автомобила Michelin Pilot Sport Cup 2 R ще бъдат налични като опция. Нотариус потвърди стандартното състояние и теглото на автомобила.

„Новото Porsche 718 Cayman GT4 RS е безкомпромисна машина за шофиране. По планинските пътища автомобилът се усеща пъргав като картинг, но е впечатляващо стабилен и добре балансиран на пистата. В противен случай такова време за обиколка не би било възможно”, сподели Йорг Бергмайстер.

„Новият 718 Cayman GT4 RS е един от най-бързите автомобили, които Porsche някога са разработвали. И наистина трябва да чуете спиращия дъха звук, който създава за вас”, добави пилотът от световна класа, посветил над 500 часа на Porsche 718 Cayman GT4 RS по време на тестови шофирания и настройки като част от развойните дейности по автомобила.

„По време на разработването дадохме на Porsche 718 Cayman GT4 RS всичко, което характеризира истинския RS-модел - олекотена конструкция, повече притискаща сила, повече мощност и разбира се, още по-бърза отзивчивост и обратна връзка спрямо действията на водача.

Фантастичното време за обиколка на „Нордшлайфе” е впечатляващо доказателство за това колко ясно забележими са тези подобрения в динамиката на задвижване“, заяви Андреас Пройнингер, директор на моделната линия GT. „Нашите клиенти могат да очакват истински автомобил за удоволствие на водача, който дава абсолютен приоритет на вълнуващото преживяване зад волана”.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.