Модерните имена на автомобилите с увеличен просвет и повишена проходимост вече се настаниха в речника на съвременните хора и има тенденция потребителите на автомобили все по-често да преминават от леки коли към кросоувъри и SUV. За да предложат интересен модел, японците от Mitsubishi обновиха за пореден път своя кросоувър Outlander, като направиха прецизен фейслифт и добавиха нови функции. Освен това моделът е един от най-изгодните на българския пазар.

Обновеното Mitsubishi Outlander се предлага у нас на цена от 46 490 лева за варианта с 5 места, бензинов двигател в комбинация с 5-степенна механична скоростна кутия и предно предаване. Топверсията със 7 места, автоматична скоростна кутия и двойно задвижване 4х4 във предпоследното ниво на оборудване Instyle струва 60 990 лева, като може да ползва и данъчен кредит.

Промените при поредния фейслифт на Mitsubishi Outlander са минимални, но колата изглежда значително по-добре от първообраза, появил се през 2012 година. Новият модел е с променени брони, нова радиаторна решетка, променени са ринговете на фаровете за мъгла и конфигурацията на задните светлини. Кросоувърът е получил нови 18-инчови джанти и по-издаден заден спойлер. От ниво на оборудване Intense+ фаровете са напълно светодиодни.

Повече промени има в салона на Mitsubishi Outlander, макар цялостната архитектура на таблото да е запазена. В интериора са прибавени стилни хромирани елементи и акценти от пиано лак. Новите предни седалки са доста по-удобни за дълъг път и се предлагат с отопление. Воланът също може да бъде затоплен, което е много полезно в студените зимни дни. Бутоните за вентилацията са ергономични, а на централната конзола е разположен 7-инчовият цветен сензорен екран на мултимедийната система. Новият модел разполага с USB порт на предния панел, а мултимедията поддържа Apple CarPlay и Android Auto. Пътниците от втория ред седалки разполагат с отделни вентилационни отвори и вход за зареждане на електронни устройства.

Едно от най-големите предимства на Mitsubishi Outlander е просторният 7-местен салон, който го превръща в многофункционален семеен автомобил. Пътниците на втория ред седалки разполагат с предостатъчно място пред коленете. Версията със 7 места има две седалки на третия ред, като достъпът до тях е облекчен, благодарение на подвижния втори ред седалки, които се плъзгат по релси в диапазона на 250 мм.

В 7-местната конфигурация багажното пространство е 128 литра, което е достатъчно за няколко раници или сакове, а при ползване само на петте места, обемът на багажника е 502 литра и събира няколко куфара. Ако се сгънат седалките от втория и третия ред, товарното отделение се увеличава до 1608 литра, а дължината му достига до 1,69 м, образува се равен под и позволява в него да се превозват обемисти предмети. Капакът на багажника в ниво Instyle е с електрическо задвижване, а в товарния отсек има ниши, закачалки и изход за 12 волта. Много полезна през зимата е гумената постелка за пода, която се почиства лесно под течаща вода.

Обновеното Mitsubishi Outlander вече няма да се предлага с познатия турбодизелов двигател и в моторната гама остава 2,0-литровият 4-цилиндров бензинов двигател, а през 2019 г. към него ще се присъедини и усъвършенстваният хибрид Mitsubishi Outlander PHEV. За хората, които не поставят динамиката на първо място, бензиновият двигател с мощност 150 к.с. е напълно достатъчен за придвижване в града и извън него. Моторът е комбиниран с безстепенна автоматична трансмисия CVT и система за задвижване на всички колела 4х4. При плавно ускорение моторът работи спокойно и тихо, но при рязко подаване на газ става шумен. Времето за ускорение от място до 100 км/ч е 13,3 секунди, което подсказва, че автомобилът определено не е спринтьор, а средният разход на гориво е около 9 л/100 км.

В града просторният кросоувър е много приятен за шофиране, като създава усещането за спокойствие и сигурност. Високата позиция осигурява отличен обзор напред и настрани, а за маневриране на заден ход помага камера с цветен образ. На пътя Mitsubishi Outlander вози комфортно и не друса, минавайки през неравности и дупки. Лекият волан и електрическият сервоусилвател осигуряват лесно кормилно управление. През зимата Mitsubishi Outlander не се плаши от преспи сняг, тъй като има висок пътен просвет от 190 мм и има възможност за блокиране на централния диференциал.

Режимът 4x4 Lock се задейства с натискането на бутона 4WD на централния тунел и може да се използва при катерене на по-стръмни наклони и движение с ниска скорост в пресечен терен, когато въртящият момент се разпределя поравно между двете оси. За движение по хлъзгава настилка с ниско сцепление е достатъчно да активирате автоматичния режим 4х4 Auto, при който задвижването също е на четирите колела, но разпределението на въртящия момент става автоматично от електрониката. За шофиране по сух път е режимът 4х4 Eco, при който се пести гориво, но при най-малкото приплъзване на предните колела незабавно се задвижват и задните.

Технически характеристики:

Mitsubishi Outlander 2.0 MIVEC 4WD CVT

2,0-литров 4-цилиндров бензинов двигател

CVT безстепенна автоматична скоростна кутия

150 к.с. максимална мощност при 6000 об/мин

195 Нм максимален въртящ момент при 4200 об/мин

13,3 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч

190 км/ч максимална скорост

8,7 л/100 км среден разход на гориво

196 г/км емисии на СО2

60 990 лева с ДДС цена на тествания модел

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Френският SUV изминава до 50 км на ток, зарежда се за по-малко от 2 часа и харчи 1,7 литра на 100 км

Citroen C5 Aircross стана хибрид и тръгна безшумно в града

Френският SUV изминава до 50 км на ток, зарежда се за по-малко от 2 часа и харчи 1,7 литра на 100 км

Френската компания Citroen превърна своя най-голям SUV - C5 Aircross в хибрид, който се зарежда в електрическата мрежа. Новият високопроходим модел може да бъде изцяло електрически автомобил в ежедневието и превозно средство с бензинов двигател, с което да се отправите на далечно пътешествие и дори високо в планината.

Второто поколение на компактния френски SUV впечатлява с ярък дизайн и модерен интериор

Новото Peugeot 2008 тръгва на ток, бензин или дизел

Второто поколение на компактния френски SUV впечатлява с ярък дизайн и модерен интериор

Новият компактен френски SUV - Peugeot 2008, предстои да бъде лансиран в края на годината и ще се предлага в гама от четири нива на оборудване - Active, Allure, GT Line и GT, налични за всички версии. Производството на второто поколение на модела с глобално призвание ще се осъществява в завода на Peugeot във Виго, Испания за Европа и Ухан за Китай. Новото Peugeot 2008 е базирано на новата ефективна модулна платформа CMP и ще предлага свободата на избор на три типа задвижване според нуждите и начина на използване – изцяло електрически, бензинов или дизелов.

MINI Cooper S 60 Years Edition привлича с изискана атмосфера и динамично представяне

Ексклузивен модел по случай 60-годишнината

MINI Cooper S 60 Years Edition привлича с изискана атмосфера и динамично представяне

За 60 години от появата си, британската марка MINI популяризира по целия свят усещането за управление на картинг и практичното оползотворяване на пространството. За юбилея MINI преоткрива себе си, като преплита здравите традиции на оригинала и представя дизайнерски модел, който подчертава както британския произход, така и пъргавия характер на MINI. По случай 60-годишнината от създаването си, британската марка MINI пусна ексклузивен дизайнерски модел.