Чрез снимки можем да покажем как е обновен нашият град с европейско финансиране. Кампанията е на Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ) и на Управляващият орган на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г. и цели да покаже как българските градове са реновирани с европари и защо българите се гордеят с тях.

Задача на кампанията е да посочи проектите, които са допринесли най-много за промяната на българските градове. „Нека покажем кой от тях е най, най, най - с обновените паркове и площади, междублокови пространства, детски градини, училища, жилищни и обществени сгради, спортни площадки и центрове, рехабилитирани пътища, културни и туристически обекти, реновирани здравни заведения, обществен транспорт и внедрени интелигентни решения за управление на населените места“, приканват от МРРБ. Освен това, кадрите ще представят модернизираните градове не само като по-добри места за живеене, но и като хубави дестинации за туризъм.

Големината на снимките трябва да е между 2 MB и 6 MB, а при изпращането трябва да се посочат име и адрес на автора, телефон, възраст,, както и описание на мястото, където е направена снимката, и мнение защо този обект го е впечатлил. Срокът е до 30 септември като най-добрите кадри ще бъдат включени в календар за следващата година, а 12 от участниците ще получат и награди. Фотосите ще бъдат публикуван и в социалните мрежи.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Автомивки на бъдещето показват на Есен 2019-09-19

Футуристични автомивки ще бъдат представени за първи път у нас на изложбата „Ауто сити Пловдив 2019“ само няколко дни след европейската им премиера  в Амстердам. Те са сред новостите на Международния технически панаир, който ще се проведе от 23 до 28 септември, съобщиха от изложението.

Близо 40% от българите оптимисти за успешен бизнес у нас (ОБНОВЕНА)

Над една трета от българите или 39% смятат, че може да се прави успешен бизнес у нас. 34% обаче са на обратното мнение, показва социологическото проучване, проведено от работодателските организации във връзка със стартиралата инициатива „Да успеем в България!“.