Туристическият бранш със специална схема за кредитиране

Туристическият бранш със специална схема за кредитиране

По думите на Николова публично-частното партньорство за обекти, които са безстопанствени, но могат да бъдат доходоносни и да привличат посетители през четирите сезона трябва да се развива. Такива са планинските хижи, пещерите, природните забележителности и културните паметници. Тя обърна внимание и на промотирането на България като здравословна и безопасна дестинация, предлагаща богати варианти за целогодишен отдих и пътешествия.

В хода на дискусията бяха разискани и възможностите за улесняване издаването на визи за чуждестранни туристи с акцент върху руския пазар, за подобряване подготовката на кадри в туризма, за издаване на ваучери за туристически услуги за по-широк кръг потребители. 

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.