Под 10% са  гостите в хотел в Слънчев бряг

Под 10% са гостите в хотел в Слънчев бряг

Под 10% са гостите в голям хотел в Слънчев бряг и засега работи на загуба. Това разказа собственикът Александър Александров пред Нова тв. Към това се прибавят и увеличените разходи за повече персонал, добави хотелиерът. Той разказа, че на туристите се предлагат неограничени храни и напитки като олинклузив, но за сметка на това всеки гости е обслужван персонално.

Целта е да няма досег с предложената храна. От сладкия бар можеш да си вземеш и десет пъти торта или сладолед, но те се предлагат в еднократни опаковки и прибори. В случай че някой се зарази с Корона вирус, ако не го взема в болница, остава в специални помещения в хотела две седмици.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.