Пилешко и заешко подсилват имунитета след боледуване

Пилешко и заешко подсилват имунитета след боледуване

Фруктозата в крушите и стафидите подхранва мозъчните клетки

Независимо от пандемията COVID-19, в този сезон върлуват всякакви рино и аденовируси. Като към тях се прибави и изнежването на организма в резултат на двумесечното застояване вкъщи и лесните настинки от това, е пределно ясно, че имунната система трябва да бъде подсилена.

Всяка  инфекция отслабва съпротивителните сили на организма и предоставя възможности за нови болести. За да не допуснем това, можем да го подсилим чрез храненето и повече движение на открито, дори ако времето е дъждовно. Промяната на хранителния режим дава най-добри резултати.

Медицински проучвания доказват недвусмислено, че имунната система отслабва при прекомерната употреба на захар и сладкиши.

Това означава, че за да не я изтощим напълно, трябва да намалим захарта в кафето и чая, да се откажем от всекидневната порция шоколад или паста, а когато много ни се хапва сладко, да си засладим с мед или сладък плод. Захарта, сама по себе си, е необходима храна за мозъка, затова се налага да приемаме от нея в малки количества. Най-добре е да си я набавяме чрез  фруктозата от печените тикви, крушите, бананите и сушените плодове, както и от стафидите.

Доказано е още, че след отслабване на имунитета и консумацията на много сладкиши и захар може да бъдат отключени ракови и сърдечно-съдови заболявания, както и захарен диабет.

Доколкото е възможно, намалете пестицидите в храната, тъй като те определено отслабват съпротивителните сили на организма. Те възпрепятстват образуването на нови бели кръвни телца, така той не може да се справи с инфекциите. Но, тъй като не всеки може да си позволи консумацията само на биохрани,

изкисвайте марулите и краставиците поне половин час във вода, преди да ги направите на салата.

Това се отнася и за доматите, както и за всички останали зеленчуци. Не посягайте към кореноплодните като ряпа, зеле, цвекло и моркови, ако целта ви е да подсилите имунитета си след боледуване. Те имат способността да извличат и задържат в себе си всички химически съединения от почвата, включително и вредните.  Ако ви е останало кисело зеле от доказан чист източник, яжте от него на корем, тъй като то е богато на витамин С. Това се отнася и за туршиите.  Впрочем, опасност от предозиране с него няма, тъй като той бързо се освобождава от организма чрез уринирането .

Месото е задължителен компонент в режима за подсилване на имунитета.

Избирайте го внимателно, като на първо място в случая е пилешкото, следвано от заешкото и телешкото.  От свинското също не бива да се отказвате. Нещо повече, колкото по-мазно е то, толкова по-добре, ако приемате мастноразтворими витамини. Мазнината подпомагат разтварянето и усвояването им в организма. Необходимо е рибата и морските продукти да присъстват поне веднъж седмично в менюто ви заради наличието на така полезните омега-мастни киселини. Те са от водещо значение за силния имунитет.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.