Посетителите на изложението в Пловдив могат да видят за първи път новия френски пътнически ван Peugeot Rifter. За разлика от предшественика си, Peugeot идва с новото име Rifter, вместо досегашното име Partner. Новият пътнически ван Rifter е заимствал от всъдеходите на Peugeot големия просвет, големите колела и защитните протектори около каросерията и броните.

Новото Peugeot Rifter смело приема модерен силует и е готов за приключения. Той е изграден на платформата EMP2 и има здравината и издръжливостта да се справи дори и с най-трудните терени и условия. Моделът съчетава функционалност, модулност и практичност. Отличава се с икономични двигатели и техническо оборудване от най-ново поколение. Пътното поведение е подсигурено от предно окачване тип Pseudo McPherson и задно окачване с напречна греда.

Новото Peugeot Rifter предлага модулно и лесно за адаптация пространство. Предлага се във версии с 5 и 7 места в две дължини - стандартна 4,40 м и дълга 4,75 м. Последната добавя повече дължина както към междуосието, така и към задния надвес за повече вътрешно пространство. На всяка от трите седалки на втория ред може да бъде поставено детско столче. Багажникът на Peugeot Rifter има товарен капацитет, вариращ от 775 литра до кората на багажника във версията с 5 места и стандартна дължина до 4000 литра до тавана във версията с увеличена дължина и при сгънати седалки.

Големият 8-инчов цветен сензорен екран осигурява свързаност. Той е разположен на една ръка разстояние и включва два USB порта, жак, Bluetooth връзка и безжично зарядно. Системата се допълва от Mirror Screen, съвместима с Mirror Link, Apple Carplay и Android Auto. Свързаната триизмерна навигация включва гласово управление и позволява търсене на интересни места по лесен начин. Тя взема предвид информацията за пътната обстановка и трафика в реално време и може да изписва информацията за паркинги, бензиностанции и прогноза за времето.

Най-авантюристичните водачи на Peugeot Rifter могат да излязат извън асфалтовите пътища като изберат функцията за усъвършенстван контрол на сцеплението. Системата работи в комбинация с функцията за помощ при спускане по наклон, която поддържа автоматично оптимална скорост по стръмни склонове.

За новото Peugeot Rifter се предлагат два варианта на 1,2-литровия бензинов двигател 1.2 PureTech – със 110 к.с. с 5-степенна механична скоростна кутия, както и със 130 к.с. и 8-степенна автоматична скоростна кутия. От дизеловите мотори се предлагат три варианта на мощност на двигателя 1.5 BlueHDi с много нисък разход на гориво. Първият е със 75 к.с. и с 5-степенна ръчна скоростна кутия, следва версията със 110 к.с. и с 5-степенна механична скоростна кутия, а най-мощният е BlueHDi 130 к.с. S&S с 6-степенна механична или 8-степенна автоматична скоростна кутия.

На своя щанд в Пловдив, официалният вносител на Peugeot у нас – „София Франс Ауто” показва и пълната си гама от високопроходими модели - компактния градски кросоувър 2008, 7-местния семеен SUV 5008 и многократно награждавания 3008.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Компактният кросоувър получи свеж външен вид, подобрен интериор и по-богато оборудване

Цялостна модернизация за Suzuki Vitara

Компактният кросоувър получи свеж външен вид, подобрен интериор и по-богато оборудване

През 1988 година беше представено първото поколение на Suzuki Vitara. Този автомобил е еднакво добре пригоден за движение в града и за приключения извън пътя. През 2015 г. у нас дебютира настоящото четвърто поколение на Suzuki Vitara, което вече е компактен кросоувър с носеща каросерия и електронна система за задвижване на всички колела 4WD. Неотдавна Suzuki Vitara получи модернизация, която подобри автомобила във всяко едно отношение. Обновеният кросоувър се отличава със свежа визия на екстериора, подобрен интериор и по-богато оборудване.

80% от батерията на екологичния SUV се зарежда само 30 минути в терминал със 100 кВт

310 км автономен пробег за електрическото Peugeot e-2008

80% от батерията на екологичния SUV се зарежда само 30 минути в терминал със 100 кВт

Новото Peugeot e-2008 е първият изцяло електрически кросоувър на френската марка. Външно електрическата версия на 2008 се различава от кросоувърите с двигатели с вътрешно горене по липсата на изпускателни тръби отзад. Емблемата на Peugeot с лъва върху решетката на електрическия модел е със зелен оттенък, като в зависимост от осветлението играе със сини нюанси. Специалната зелена буква „e” е поставена в хрилете на предните калници и в задната част преди логото 2008. В електрическото Peugeot e-2008 зад капака на резервоара има гнездо за кабел на зарядно устройство.

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Peugeot 2008 се превърна в компактен SUV

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Първото поколение на Peugeot 2008 беше представено през 2013 година и представляваше комби с увеличен просвет. През миналата година Peugeot показа второто издание на 2008, който обаче промени имиджа си и се превърна в компактен SUV. Новият модел е изграден на новата модулна платформа СМР и е пораснал значително. Дължината е увеличена със 141 мм до 4300 мм, а междуосието е набъбнало с 65 мм и сега достига 2605 мм. В същото време автомобилът е доста лек и теглото на базовата версия е едва 1192 кг.