Peugeot превърна три от ключовите си модела в хибриди. На автосалона в Париж френската марка представя седана 508 Hybrid, комбито 508 SW Hybrid и кросоувъра 3008 Hybrid4 със задвижване на четирите колела. Задвижването на автомобилите се осъществява чрез Plug-in хибриден бензинов двигател, съчетан с електромотор. Двигателите Hybrid и Hybrid4 ще бъдат монтирани в Peugeot 3008 и в новите 508 и 508 SW през есента на 2019 г.

С новите хибридни двигатели шофирането на трите модела на Peugeot ще получи нови режими за по-голямо удоволствие и усещания, благодарение на магическия ефект на 100% електрическия режим ZEV, сигурността на режима на задвижване на четирите колела, високата мощност на режима Sport и   икономичността и функционалността на режима Hybrid. Новата хибридна технология е опростена и интуитивна, и е направена с цел автомобилите да се адаптират към пътни, градски и извънградски маршрути.

Водачът има свободата да избира между седан, комби или SUV със задвижване на две или четири колела, както и мощност 225 к.с. или 300 к.с. Двата нови двигателя са видимото доказателство за визията на Peugeot за неограничена, вълнуваща и още по-икономична електрическа мобилност. С новата Plug-in хибридна гама Peugeot представя алтернатива за спокойно и още по-приятно бъдеще за своите клиенти. Това е резултат от съчетаването на двигателя PureTech с мощност 200 к.с. и два електрически двигателя - един отпред и един отзад, всеки достигащ 110 к.с. С тази система Peugeot 3008 ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,5 секунди. Капацитетът на батерията е 13,2 кВтч за 100% електрически пробег от 50 км.

Режимът на задвижване на 4 колела осигурява подобрена функция на мотора както на пътя, така и по труден терен. Резултатът е перфектно сцепление, независимо дали се движите върху мокър, кален, заснежен или криволичещ път, мощността е равномерно разпределена между четирите колела на автомобила. Няколко месеца след лансирането му към двигателя Hybrid4 в гамата ще се присъедини двигателят Hybrid с 225 к.с., който ще съчетава 1,6-литров бензинов двигател PureTech със 180 к.с. и електромотор със 110 к.с., свързан с новата 8-степенна автоматична трансмисия e-EAT8. Всички модификации предлагат увеличение на въртящия момент от 60 Нм за по-голяма реактивност. При версиите с Hybrid4 задното окачване е снабдено с инвертор, електромотор със 110 к.с. и трансмисия за задвижване на четирите колела. Интегрирането му е постигнато без да се засягат функциите на автомобила.

Високо волтажната батерия е литиево-йонна и се намира под втория ред седалки при версиите с Hybrid и с Hybrid4. Батерията има капацитет между 11,8 кВтч и 13,2 кВтч. Този капацитет гарантира 100% електрическо придвижване с до 50 км пробег на ток. За да се извлече максималното от безшумната работа, режимът по подразбиране ще бъде Zero Emission, когато зарядът на батерията го позволява. Скоростта при движение на ток може да достигне до 135 км/ч преди агрегатът с вътрешно горене да поеме щафетата. Водачът може да избере да активира новата функция в режим Brake, която позволява на автомобила да намали скоростта, без да се натиска педалът на спирачката. Като спирачка за двигателя тази функция позволява батерията да се презарежда, когато автомобилът се движи надолу по склон например.

С цел да се увеличи автономността на водача в 100% електрически режим на движение, високата енергийна ефективност на спирачната система i-Booster възстановява енергията при спиране или намаляване на скоростта, когато водачът вдига крака си от педала. Системата i-Booster включва електрическа помпа, която заменя вакуумната помпа при версиите с двигател с вътрешно горене. Водачът има възможност да шофира в електрически режим, когато поиска, благодарение на функцията e-SAVE, която му позволява да предвижда движението си, като запазва електрическата автономност 10 км, 20 км или цялата батерия. Тази функция е леснодостъпна от специалното меню e-SAVE на сензорния екран. След като бъде зададена, функцията се извежда на дисплея със запазената автономия в километри. Трябва само да изберете режима Zero Emission от селектора, за да активирате 100% електрическо задвижване, когато имате нужда.

Максимално зареждане на батерията се достига за 8 часа със стандартен щепсел, за 4 часа с подсилен контакт тип Green’up и дори за по-малко от 2 часа, ако се използва стенна кутия. Около контакта за зареждане има лампи, за да можете лесно и бързо да проверявате заряда на батерията. След като свържете щепсела, цветове ще указват прогреса на зареждане на батерията. Гнездото за зареждане е монтирано дискретно в задната лява част на колата, симетрично на отвора на резервоара. Системата за зареждане пасва лесно в специално предназначено място в пода на багажника.

По темата: Peugeot Hybrid 3008 Hybrid4 Peugeot 508
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Компактният кросоувър получи свеж външен вид, подобрен интериор и по-богато оборудване

Цялостна модернизация за Suzuki Vitara

Компактният кросоувър получи свеж външен вид, подобрен интериор и по-богато оборудване

През 1988 година беше представено първото поколение на Suzuki Vitara. Този автомобил е еднакво добре пригоден за движение в града и за приключения извън пътя. През 2015 г. у нас дебютира настоящото четвърто поколение на Suzuki Vitara, което вече е компактен кросоувър с носеща каросерия и електронна система за задвижване на всички колела 4WD. Неотдавна Suzuki Vitara получи модернизация, която подобри автомобила във всяко едно отношение. Обновеният кросоувър се отличава със свежа визия на екстериора, подобрен интериор и по-богато оборудване.

80% от батерията на екологичния SUV се зарежда само 30 минути в терминал със 100 кВт

310 км автономен пробег за електрическото Peugeot e-2008

80% от батерията на екологичния SUV се зарежда само 30 минути в терминал със 100 кВт

Новото Peugeot e-2008 е първият изцяло електрически кросоувър на френската марка. Външно електрическата версия на 2008 се различава от кросоувърите с двигатели с вътрешно горене по липсата на изпускателни тръби отзад. Емблемата на Peugeot с лъва върху решетката на електрическия модел е със зелен оттенък, като в зависимост от осветлението играе със сини нюанси. Специалната зелена буква „e” е поставена в хрилете на предните калници и в задната част преди логото 2008. В електрическото Peugeot e-2008 зад капака на резервоара има гнездо за кабел на зарядно устройство.

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Peugeot 2008 се превърна в компактен SUV

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Първото поколение на Peugeot 2008 беше представено през 2013 година и представляваше комби с увеличен просвет. През миналата година Peugeot показа второто издание на 2008, който обаче промени имиджа си и се превърна в компактен SUV. Новият модел е изграден на новата модулна платформа СМР и е пораснал значително. Дължината е увеличена със 141 мм до 4300 мм, а междуосието е набъбнало с 65 мм и сега достига 2605 мм. В същото време автомобилът е доста лек и теглото на базовата версия е едва 1192 кг.