BMW Серия 5 е най-продаваният модел на марката у нас за 2018 г. Това показва анализът на продажбите, изнесен от BMW Group България преди броени дни. От новата „Петица” са продадени 141 автомобила, а второто място се заема от BMW X3 със 138 коли. На трето място се нарежда BMW X5 с предадени на крайни клиенти 134 автомобила, при това в година на смяна на поколенията. У нас отминалата 2018 година е била най-добрата за BMW Group България от създаването на фирмата през 2007 г.

За 12-те месеца на 2018 г. на крайни клиенти са доставени 1254 автомобила BMW и MINI. Според представителите на BMW Group България за крайния успех значение имат всички моделни серии. Така групата за пореден път затвърждава лидерската си позиция в премиум сегмента.

Общият брой на автомобилите BMW реализирани на българския пазар за периода достига 1100, което представлява ръст от 8,5% спрямо предходната година. При MINI на клиенти са доставени 154 автомобила или с 36% повече в сравнение с 2017 г. Второто поколение MINI с 5 врати и MINI Countryman имат основен принос за позитивния пазарен резултат на марката MINI с по 55 доставени автомобила. На трето място се нарежда MINI с 3 врати с 28 доставки, следвани от MINI Clubman и MINI Cabrio, съответно с 12 и 4 автомобила.

Търговската реализация на двуколесните превозни средства BMW Motorrad възлиза на 106 доставени мотоциклета, сред които най-предпочитаните модели са както следва R 1200 GS, G310,  K 1600, R NineT, F850 GS, R1000 и S1000 RR. При продажбите има спад от 26,9% спрямо високия резултат през 2017 г., в който бяха включени доставените 60 мотоциклета на МВР.

От електрическата гама на моделите BMW i са доставени 60 автомобила, като този резултат съвпада и леко надвишава очакванията за представянето при въвеждането на марката на българския пазар. Най-голям дял има BMW i3 с 84%. Анализът на вариантите на задвижването показва, че в България се запазва водещата позиция на дизеловите двигатели с 66%, макар и да е на значително по-ниско ниво от предходни години.

Задвижваните от бензинов двигател автомобили BMW и MINI са 28%, едва 5% е делът на електрическите автомобили и 1% на Plug-in хибридите. 89% от клиентите на BMW са избрали коли със система за задвижване на четирите колела xDrive, която се предлага в над 120 модификации в почти всички моделни серии.

По темата: BMW MINI BMW Motorrad пазари
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Второто поколение на компактния френски SUV впечатлява с ярък дизайн и модерен интериор

Новото Peugeot 2008 тръгва на ток, бензин или дизел

Второто поколение на компактния френски SUV впечатлява с ярък дизайн и модерен интериор

Новият компактен френски SUV - Peugeot 2008, предстои да бъде лансиран в края на годината и ще се предлага в гама от четири нива на оборудване - Active, Allure, GT Line и GT, налични за всички версии. Производството на второто поколение на модела с глобално призвание ще се осъществява в завода на Peugeot във Виго, Испания за Европа и Ухан за Китай. Новото Peugeot 2008 е базирано на новата ефективна модулна платформа CMP и ще предлага свободата на избор на три типа задвижване според нуждите и начина на използване – изцяло електрически, бензинов или дизелов.

MINI Cooper S 60 Years Edition привлича с изискана атмосфера и динамично представяне

Ексклузивен модел по случай 60-годишнината

MINI Cooper S 60 Years Edition привлича с изискана атмосфера и динамично представяне

За 60 години от появата си, британската марка MINI популяризира по целия свят усещането за управление на картинг и практичното оползотворяване на пространството. За юбилея MINI преоткрива себе си, като преплита здравите традиции на оригинала и представя дизайнерски модел, който подчертава както британския произход, така и пъргавия характер на MINI. По случай 60-годишнината от създаването си, британската марка MINI пусна ексклузивен дизайнерски модел.

Сър Алек Исигонис и Джон Купър превърнали британската марка в автомобилна икона и спортна легенда

Класическото Mini се родило в петролната криза

Сър Алек Исигонис и Джон Купър превърнали британската марка в автомобилна икона и спортна легенда

Забележителната история на марката MINI започва на 26 август 1959 г. Тази дата се счита и за официалният рожден ден на една от най-ярките автомобилни икони. Появата на легендарната британска кола Mini до голяма степен се дължи намалените доставки на нефт за Великобритания, дотолкова, че бензин се зареждал с купони. Поради този факт британците се насочили към малолитражните автомобили.