В навечерието на 20-ти февруари и световната премиера на новия албум Ordinary Man на Ози Озбърн повече от 50 града в цял свят ще отворят вратите си за най-мащабното международно събитие за татуировки и слушателски сесии на албум в историята.

Носителят на „Грами“ изпълнител, автор и член на Залата на славата на рокендрола ще дава автографи в Amoeba Records в Холивуд, Калифорния в деня на премиерата на тавата – 21 февруари.

Феновете, които ще посетят тату феста не само ще имат възможността да слушат първи новите песни на Ози, ден преди да са излязли, но ще бъдат и сред първите, които ще могат да си изберат от колекцията ексклузивни татуировки, вдъхновени от метъл величието.

В деня на премиерата на албума Ози ще бъде домакин на първото си събитие за подписване на автографи от 10 години насам.

Ordinary Man е първият солов албум на озбърн от десетилетие насам. Студийният проект е записан в Лос Анджелис и включва продуцента Андрю Уат на кирати, Дъф Макган от Guns N' Roses на бас китара и Чад Смит от Red Hot Chili Peppers на барабани. Освен основния бенд, в тавата се включват и приятели на Ози като китаристът Слаш, с когото Ози работи не за пръв път, сър Елтън Джон, рапърът Post Malone, за когото Принца на мрака призна, че го е върнал в студио, и Том Морело.

Албумът може да бъде поръчан предварително и у нас като CD-то е на цена 19 лв, винилът – 34,50 лв, а делукс изданието на диска – 23 лв.

 

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

С до 45% скочи времето, което прекараме в игри

Времето, прекарано пред монитора за видеоигри, се е увеличило драстично. В ежемесечната си анкета относно потреблението на игри, Nielsen Games е разговаряло с близо 3000 души в САЩ, Германия, Франция и Великобритания. Според резултатите, с до 45 на сто се е увеличило времето, което прекарваме в разцъкване на видеоигри в седмицата между 23 и 29 март.