Отвориха офертите за надзор при строежа на Крупник-Кресна на АМ

Отвориха офертите за надзор при строежа на Крупник-Кресна на АМ "Струма"

Отвориха ценовите оферти на участниците за изпълнител на строителния надзор при проектирането и изграждането на АМ „Струма” за платното в посока София. То ще преминава източно от Кресненското дефиле. Обществената поръчка е в две обособени позиции.

Едната е с дължина 13,2 км. За този участък са отворени офертите на шест фирми. Участъкът е от лявото платно на автомагистралата и прилежащите пътни връзки. Той ще бъде с две ленти за движение, водещи ивици и два банкета. При наклон над 4% ще бъде направена и трета лента за товарните автомобили.

Достъпът до трасето ще бъде осигурено чрез 3 пътни възли – „Полето”, „Мечкул” и „Стара Кресна”. В този участък ще бъдат построени 3 тунела - „Симитли“ /211 м/, „Ракитна“ /1 135 м/ и „Стара Кресна“ /1 052 м/. Те ще бъдат със системи за пожароизвестяване, вентилация, електроснабдяване, осветление, управление на движението и т. н. Ще бъдат изградени 10 виадукта с обща дължина 3,5 км, както и 3 броя надлези и подлези.

Другият участък е с дължина 10,4 км. За него са отворени офертите на пет фирми за строителен надзор. В този лот е включен и обходния път на Кресна, който е 5,5 км. Той също ще бъде с две ленти за движение, при по-голям наклон ще бъде изградена и трета за тежкотоварни автомобили. При обходния път на Кресна ще бъде изградена площадка за краткотраен отдих, която ще бъде с електричество, вода и канализация.

От площадката ще има и връзка с град Кресна. В участъка ще бъдат изградени 4 тунела - „Тисата“ /171 м/, „Света Неделя“ /1,3 км/, „Кресна 1“ /358 м/ и „Кресна 2“ /230 м./ и ще отговарят на всички изисквания. В участъка ще има 11 виадукти с приблизителна дължина 5 км, както и 9 надлези и подлези. Чрез пътен възел „Кресна“ ще се осигурява достъпа в посока Кулата, София, път I-1.

Общата стойност на обществената поръчка за строителния надзор е близо 22 млн.лева без ДДС. Проектът се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет чрез ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.