Lidl отново ще изненада своите потребители с възможност за вълнуващи награди в началото на лятото. През юли веригата ще зарадва 33 от своите клиенти с Lidl ваучери, всеки на стойност 3000 лв. Кампанията се организира за втора поредна година от Лидл България, като през 2018 г. хиляди потребители пробваха своя късмет и се съревноваваха за примамливата награда.

Всички желаещи да се преборят за една от наградите трябва да пазаруват през юли в магазините на веригата в страната за минимум 33 лв. и да регистрират своята бележка на www.lidl.bg/3000. Щастливците ще бъдат избрани на случаен принцип след края на играта.

Ваучерите могат да бъдат използвани многократно и късметлиите могат да се радват на любимите си Lidl продукти до изчерпване на сумата. По този начин веригата цели да зарадва за лятото своите потребители, както и всички, които показаха високото си доверие към Lidl продуктите в проведеното проучване по-рано през годината. В началото на 2019 г. компанията проведе най-големия вкусов тест на собствени марки, направен от IPSOS България по метода на т.нар. сляп тест (blind test), при който тестващите не виждат опаковките на продуктите и не разполагат с информация за марка или производител, за да може оценката им да бъде безпристрастна. В проучването участваха 4600 респондента от 6 областни града, които тестваха 199 продукта от 24 собствени марки. Резултатите показаха, че 86% от българите одобряват вкуса на собствените марки на Lidl, а 81% биха препоръчали на свои близки, познати и приятели да опитат тествания от тях продукт.

Играта „Спечели 3000 лв. за пазаруване в Lidl“ продължава от 1 до 31 юли 2019 г. В рамките на този период всеки желаещ може да участва неограничен брой пъти, като всеки път трябва да регистрира различен касов бон. Всеки от участниците следва да запази касовата си бележка и да представи копие от нея при получаване на награда, в случай, че бъде изтеглен като победител.

Печелившите участници ще бъдат определени и анонсирани в началото на август. Повече информация и пълните условия на играта може да откриете на www.lidl.bg/3000.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Мусаката най-скъпа в Германия, кебапчето на Острова над 3 евро

Над 100 родни кръчми хранят българите в чужбина (ТЕМАТА)

Мусаката най-скъпа в Германия, кебапчето на Острова над 3 евро

Над сто са най-известните родни кръчми в Европа и Новия свят, които гостят българи и чужденци. Най-много сънародници се радват на популярни ястия във Великобритания - близо 20 ресторанта се развиват от наши предприемачи. В Германия, където също има голяма българска диаспора, работят 14 кръчми. Бизнес в храненето развиваме още в Испания, Гърция и Белгия, показа справка на „Монитор“.

A1 е първият български телеком със сертификат Cisco Gold Partner за цялостни ICT бизнес решения в Югоизточна Европа

А1 става първият български телеком, който получава Gold Partner сертификат на Cisco за предоставяне на цялостни технологични решения за бизнеса в Югоизточна Европа. Придобиването на сертификата е поредна стъпка от стратегията на А1 да допринесе за дигитализацията на бизнеса у нас, като предложи цялостни технологични решения - от първоначален анализ, през внедряване и конфигуриране, до последващата поддръжка.