Учени откриха: Чревни бактерии могат да ни спасят от коронавируса

Учени от университета Рокфелер в Ню Йорк проведоха проучване, което идентифицира вещества, които се създават от човешкия микробиом и помагат за потискане на коронавирусната инфекция.

Учените успяха да установят, че метаболитните продукти между бактерии, гъбички и вируси, които се синтезират в човешкото тяло, могат да станат сигнал за спиране на разпространението на коронавирус в човешкото тяло.

„В хода на изследването открихме, че човешкото тяло може самостоятелно да произвежда молекули, които значително намаляват нивото на вирусен товар вътре в клетката“, казва Брейди. Идентифицираните молекули имат структурни сходства със синтетичните лекарства, които са били изследвани за лечение на COVID-19.