От България с любов... за България

От България с любов... за България

Участието на звезда в рекламен клип действа като притегателна сила за средностатистическия зрител. Това далеч не важи само за „моменти за апартаменти“ и футболни залози. Съществуват промоционални видеа от по-различна порода – с цел представяне на места, култура и традиции. Точно покрай такъв проект майсторът на тънката струна Васко Василев получи голям комплимент от испанския регион Валенсия, който се превърна в негов дом през последните години.

Световноизвестният цигулар е избран за главно действащо лице в документален филм за природните красоти и културата на община Масанаса. Проектът Massanassa Viva е представен чрез езика на музиката, а виртуозът ни е основен разказвач. Това е поредното доказателство, че родните таланти често получават по-голямо признание зад граница.

Нашенецът обича да се бие в гърдите със стари футболни постижения и симпатизира на актуалните спортисти само по време на победа, но истината е, че имаме безкрайно много поводи за гордост и това трябва да ни се припомня регулярно.

Не изоставаме от испанците, тъй като също успяваме да ухажваме чужденци да ни рекламират. Изречението „България е мястото!“, казано от екшън звездата Силвестър Сталоун в промоционален клип за страната ни от 2015 г., предизвика истински фурор. Истината обаче е, че такива проекти имат повече стойност, когато „рекламното лице“ е свързано с „продукта“. Тук подходящият пример е „Няма как да не се влюбиш в нея от пръв поглед“ - официалния видеоклип, с който България се популяризираше по време на председателството на Съвета на ЕС. В него с кукери и нестинари ни запознават не холивудски знаменитости, а актьорът Бойко Кръстанов и великолепната Лорина Камбурова, която наскоро ни напусна. Фактът, че млади талантливи българи представят традициите и природата ни, прави въпросния проект безценен.

Клипове ала Massanassa Viva могат да се направят за много региони у нас, като заложим на нашите артисти. Певецът Миро може да ни запознае с красотите на Добруджа, актьорът Христо Гърбов с тези на Варна, а БГ ракета №1 Григор Димитров може да ни разведе из околностите на Хасково, например. За съжаление едва ли ще съберат повече гледания от Слай, рекламиращ ни от филмово студио и това е една от причините да не се инвестира в подобни видеа. Но успехът иска постоянство. За да култивираме любов към родното изкуство у младите хора, трябва да им показваме повече добри примери. Заслужава си да попаднем в клишето „От България с любов... за България“. Защо? Защото наистина няма как да не се влюбиш в нея от пръв поглед.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.