В разгара на лятото Opel ще пусне на пазара новата спортна версия на малката Corsa, която ще носи легендарното за марката от Рюселсхайм обозначение GSi. Новият модел ще бъде задвижван от впечатляващия 1,4-литров бензинов турбодвигател на марката с максимална мощност 150 к.с. и максимален въртящ момент от 220 Нм, наличен в интервала между 3000 и 4500 об/мин. Новият задвижващ агрегат осигурява литрова мощност от над 100 к.с. на литър работен обем.

Благодарение на късите предавки на 6-степенната механична скоростна кутия, двигателят със система за принудително пълнене впечатлява с мощна тяга на втора и трета предавка, което ще се хареса на почитателите на емоционалния стил на шофиране. По този начин горещият хечбек на Opel демонстрира завидна бързина не само при ускорение от място, но и впечатлява с извънредната еластичност на задвижващия агрегат.

Джобната ракета се ускорява от 0 до 100 км/ч за 8,9 секунди, а максималната скорост достига 207 км/ч. Новият Opel Corsa GSi се нуждае от едва 9,9 секунди за да ускори от 80 до 120 км/ч на пета предавка. Освен че е динамичен, новият модел изпълнява строгия бъдещ стандарт за емисиите Euro 6d-TEMP преди крайния срок през септември 2019 г. Средният разход на гориво е в рамките на 6,2-6,3 л/100 км.

При разработването на новия Opel Corsa GSi германските инженери са обърнали специално внимание на подобряването на способността на двигателя да реагира на командите от страна на водача, което се отразява извънредно положително на насладата от шофирането по изпълнени със завои извънградски пътища. Директното кормилно управление в комбинация с познатата от версията OPC спортна ходова част и спирачната система с червени апарати осигуряват на Opel Corsa GSi прецизно пътно поведение и кратък спирачен път, особено с 18-цоловите алуминиеви колела и гумите с повишено сцепление и размер 215/40 R18.

Високите динамични качества на новата Corsa GSi са съчетани и с атлетичния външен вид на модела. Впечатление прави характерният дизайн с големи въздухозаборници, мощни форми на предния капак, отчетлив заден спойлер и прецизно оформени странични прагове. Отпред се разкрива дръзката физиономия на Opel Corsa GSi с голяма решетка със структура на пчелна пита и централно разположена емблема на Opel, съчетана с двете криловидни LED светлини отстрани.

Вниманието привличат и карбоновите корпуси на огледалата за обратно виждане. В долната част на бронята изпъкват хромираните пръстени, свързани визуално чрез преминаващата през предната част черна напречна решетка. Черният панел на капака засилва впечатлението за прилепен към пътя състезателен автомобил. В оформлението на задната част на каросерията изпъква спойлерът на ръба на покрива, който създава допълнителна аеродинамична притискаща сила, а спортният хромиран ауспух се допълва от забележителния дизайн на задната престилка в цвета на купето.

Неподправеното усещане за спортен дух преминава хармонично и в стилистиката на интериора. Водачът на Opel Corsa GSi е настанен на допълнително предлаганата спортна седалка Recaro и държи в ръцете си спортен волан. Предавките се избират с облицования с кожа скоростен лост, а педалите са покрити с алуминиеви плочи.

По темата: opel Corsa
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Peugeot 2008 се превърна в компактен SUV

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Първото поколение на Peugeot 2008 беше представено през 2013 година и представляваше комби с увеличен просвет. През миналата година Peugeot показа второто издание на 2008, който обаче промени имиджа си и се превърна в компактен SUV. Новият модел е изграден на новата модулна платформа СМР и е пораснал значително. Дължината е увеличена със 141 мм до 4300 мм, а междуосието е набъбнало с 65 мм и сега достига 2605 мм. В същото време автомобилът е доста лек и теглото на базовата версия е едва 1192 кг.

Откритият спортен модел впечатлява с контрастно съчетание на фина кожа, дърво и апликации

Vilner направи най-смелия интериор за Porsche 911 Cabriolet

Откритият спортен модел впечатлява с контрастно съчетание на фина кожа, дърво и апликации

Автомобилите Porsche винаги са били мечта за почитателите на спортното шофиране и високите скорости. Истинските фенове на марката знаят, че най-расовото Porsche винаги е носело индекса 911. Независимо на колко години е едно Porsche 911, то винаги привлича погледите с дизайна си и със звука от двигателя си. Вече има и едно Porsche 911, което смайва с интериора си, проектиран и изработен от българското дизайнерско ателие Vilner.

Второто поколение на модела вече не е повдигната А-класа, а истински компактен всъдеход

Новият Mercedes-Benz GLA се превърна в SUV

Второто поколение на модела вече не е повдигната А-класа, а истински компактен всъдеход

В навечерието на 2020 година Mercedes-Benz представи за първи път изцяло дигитално новия компактен всъдеход GLA. За разлика от първото поколение на модела, второто издание на GLA вече не е повдигнат вариант на А-класата с увеличен просвет, а изцяло нов компактен SUV, заемащ достойно място до по-големите си братя GLC и GLE. Новият SUV беляза кулминацията на пълното обновление в семейството компактни автомобили на Mercedes-Benz. Новият GLA залага на стилен дизайн, повлиян от високопроходимите му братя, като добавя повече удобство в салона, използва най-модерните вградени системи и технологии за безопасност и се задвижва от ефективни бензинови и дизелови турбодвигатели.