Opel Astra се сдоби с ново лице и по-ефективни двигатели
5

Opel Astra се сдоби с ново лице и по-ефективни двигатели

Хечбекът и комбито Sports Tourer тръгват с нова 9-степенна автоматична скоростна кутия

В разгара на лятото петото поколение на Opel Astra претърпя стилен фейслифт и получи нови и по-ефективни двигатели, скоростни кутии и модерно оборудване. Благодарение на нови двигатели и трансмисии, обновеният Opel Astra е с до 19% по-икономичен и по-екологичен в сравнение с настоящия модел, който беше избран за „Европейски автомобил на 2016 година”.

Обновеният модел на Opel във версии хечбек и комби Astra Sports Tourer е получил нови бензинови и дизелови двигатели с ниско тегло. Компактните 3-цилиндрови бензинови турбомотори са налични с работен обем от 1,2 и 1,4 литра. Диапазонът на мощността се простира от 110 до 145 к.с., а максималният въртящ момент е от 195 до 236 Нм. Агрегатите постигат отличен баланс между динамика и ефективност с комбиниран разход на гориво от 4,4 до 4,8 л/100 км. Новата Astra 1.2 Turbo е съчетана с 6-степенна механична трансмисия, а Astra 1.4 Turbo е комбинирана с новата 7-степенна вариаторна предавателна кутия CVT. С нея, водачът на Astra може да се наслаждава на удобството на автоматичното превключване или да избира сам предавките с помощта на лост.

Модернизираният Opel Astra се предлага с нов 1,5-литров 4-цилиндров турбодизелов двигател с нива на мощност от 105 к.с. и 122 к.с., както и с въртящ момент от 260 до 300 Нм. Комбинираният разход на гориво по предварителни данни е от 3,6 до 4,3 л/100 км. Дизеловите двигатели са оборудвани с турбокомпресор с електрическо управление и променлива геометрия. Вместо 6-степенна механична трансмисия, най-мощният дизелов двигател се предлага като допълнително оборудване с прецизната 9-степенна автоматична трансмисия, която прави своя дебют в Opel при Astra.

Динамичната ходова част на Opel Astra също е претърпяла развитие. Новите амортисьори подобряват комфорта. При опционалната спортна ходова част те са с по-стегната настройка, а към тях се добавят по-директно кормилно управление и механизъм на Watt на задното окачване. Благодарение на високотехнологичните решения в областта на намаляването на емисиите като филтър за твърди частици при бензиновите мотори и селективната каталитична редукция при дизелите, новите задвижващи агрегати на Astra вече покриват нивата на емисии на стандарта Euro 6d. Изцяло алуминиевите дизелови и бензинови мотори са оборудвани стандартно със снижаваща разхода технология stop/start, която гаси мотора при спиране.

Само след няколко седмици новият Opel Astra ще може да се поръчва при дилърите на марката в Европа. Обновеният модел демонстрира не само отлична аеродинамика и технологии за задвижване. Той разполага с множество други авангардни решения, като предната и задна камера, дигиталният скоростомер и ново поколение информационно-развлекателни системи. Налична е и системата за обаждане при инцидент E-Call, а безжичната технология за зареждане може да се поръча като опция.

Назад

ПО ТЕМАТА

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.