В разгара на лятото петото поколение на Opel Astra претърпя стилен фейслифт и получи нови и по-ефективни двигатели, скоростни кутии и модерно оборудване. Благодарение на нови двигатели и трансмисии, обновеният Opel Astra е с до 19% по-икономичен и по-екологичен в сравнение с настоящия модел, който беше избран за „Европейски автомобил на 2016 година”.

Обновеният модел на Opel във версии хечбек и комби Astra Sports Tourer е получил нови бензинови и дизелови двигатели с ниско тегло. Компактните 3-цилиндрови бензинови турбомотори са налични с работен обем от 1,2 и 1,4 литра. Диапазонът на мощността се простира от 110 до 145 к.с., а максималният въртящ момент е от 195 до 236 Нм. Агрегатите постигат отличен баланс между динамика и ефективност с комбиниран разход на гориво от 4,4 до 4,8 л/100 км. Новата Astra 1.2 Turbo е съчетана с 6-степенна механична трансмисия, а Astra 1.4 Turbo е комбинирана с новата 7-степенна вариаторна предавателна кутия CVT. С нея, водачът на Astra може да се наслаждава на удобството на автоматичното превключване или да избира сам предавките с помощта на лост.

Модернизираният Opel Astra се предлага с нов 1,5-литров 4-цилиндров турбодизелов двигател с нива на мощност от 105 к.с. и 122 к.с., както и с въртящ момент от 260 до 300 Нм. Комбинираният разход на гориво по предварителни данни е от 3,6 до 4,3 л/100 км. Дизеловите двигатели са оборудвани с турбокомпресор с електрическо управление и променлива геометрия. Вместо 6-степенна механична трансмисия, най-мощният дизелов двигател се предлага като допълнително оборудване с прецизната 9-степенна автоматична трансмисия, която прави своя дебют в Opel при Astra.

Динамичната ходова част на Opel Astra също е претърпяла развитие. Новите амортисьори подобряват комфорта. При опционалната спортна ходова част те са с по-стегната настройка, а към тях се добавят по-директно кормилно управление и механизъм на Watt на задното окачване. Благодарение на високотехнологичните решения в областта на намаляването на емисиите като филтър за твърди частици при бензиновите мотори и селективната каталитична редукция при дизелите, новите задвижващи агрегати на Astra вече покриват нивата на емисии на стандарта Euro 6d. Изцяло алуминиевите дизелови и бензинови мотори са оборудвани стандартно със снижаваща разхода технология stop/start, която гаси мотора при спиране.

Само след няколко седмици новият Opel Astra ще може да се поръчва при дилърите на марката в Европа. Обновеният модел демонстрира не само отлична аеродинамика и технологии за задвижване. Той разполага с множество други авангардни решения, като предната и задна камера, дигиталният скоростомер и ново поколение информационно-развлекателни системи. Налична е и системата за обаждане при инцидент E-Call, а безжичната технология за зареждане може да се поръча като опция.

По темата: opel Astra Opel Astra
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

След модернизацията най-малкият баварски кросоувър стана още по-смел и спортен

BMW X1 идва с видимо променен дизайн

След модернизацията най-малкият баварски кросоувър стана още по-смел и спортен

Първото поколение на BMW X1 дебютира през 2009 г. и се превърна в най-малкият баварски модел за всички терени. През 2015 г. беше представено второто, изцяло ново поколение на модела, при което основното задвижване премина на предните колела. През миналата година най-малкият кросоувър на марката беше обновен. След модернизацията BMW X1 изглежда още по-смело, благодарение на видимо променения дизайн. Кросоувърът е получил по-приветлив интериор и множество актуални опции. В същото време мощните и особено ефективни 4-цилиндрови турбодвигатели и интелигентното задвижване на четирите колела xDrive допринасят за радостта от шофирането и спортното представяне на новия вариант.

Компактният кросоувър получи свеж външен вид, подобрен интериор и по-богато оборудване

Цялостна модернизация за Suzuki Vitara

Компактният кросоувър получи свеж външен вид, подобрен интериор и по-богато оборудване

През 1988 година беше представено първото поколение на Suzuki Vitara. Този автомобил е еднакво добре пригоден за движение в града и за приключения извън пътя. През 2015 г. у нас дебютира настоящото четвърто поколение на Suzuki Vitara, което вече е компактен кросоувър с носеща каросерия и електронна система за задвижване на всички колела 4WD. Неотдавна Suzuki Vitara получи модернизация, която подобри автомобила във всяко едно отношение. Обновеният кросоувър се отличава със свежа визия на екстериора, подобрен интериор и по-богато оборудване.

80% от батерията на екологичния SUV се зарежда само 30 минути в терминал със 100 кВт

310 км автономен пробег за електрическото Peugeot e-2008

80% от батерията на екологичния SUV се зарежда само 30 минути в терминал със 100 кВт

Новото Peugeot e-2008 е първият изцяло електрически кросоувър на френската марка. Външно електрическата версия на 2008 се различава от кросоувърите с двигатели с вътрешно горене по липсата на изпускателни тръби отзад. Емблемата на Peugeot с лъва върху решетката на електрическия модел е със зелен оттенък, като в зависимост от осветлението играе със сини нюанси. Специалната зелена буква „e” е поставена в хрилете на предните калници и в задната част преди логото 2008. В електрическото Peugeot e-2008 зад капака на резервоара има гнездо за кабел на зарядно устройство.