В разгара на лятото петото поколение на Opel Astra претърпя стилен фейслифт и получи нови и по-ефективни двигатели, скоростни кутии и модерно оборудване. Благодарение на нови двигатели и трансмисии, обновеният Opel Astra е с до 19% по-икономичен и по-екологичен в сравнение с настоящия модел, който беше избран за „Европейски автомобил на 2016 година”.

Обновеният модел на Opel във версии хечбек и комби Astra Sports Tourer е получил нови бензинови и дизелови двигатели с ниско тегло. Компактните 3-цилиндрови бензинови турбомотори са налични с работен обем от 1,2 и 1,4 литра. Диапазонът на мощността се простира от 110 до 145 к.с., а максималният въртящ момент е от 195 до 236 Нм. Агрегатите постигат отличен баланс между динамика и ефективност с комбиниран разход на гориво от 4,4 до 4,8 л/100 км. Новата Astra 1.2 Turbo е съчетана с 6-степенна механична трансмисия, а Astra 1.4 Turbo е комбинирана с новата 7-степенна вариаторна предавателна кутия CVT. С нея, водачът на Astra може да се наслаждава на удобството на автоматичното превключване или да избира сам предавките с помощта на лост.

Модернизираният Opel Astra се предлага с нов 1,5-литров 4-цилиндров турбодизелов двигател с нива на мощност от 105 к.с. и 122 к.с., както и с въртящ момент от 260 до 300 Нм. Комбинираният разход на гориво по предварителни данни е от 3,6 до 4,3 л/100 км. Дизеловите двигатели са оборудвани с турбокомпресор с електрическо управление и променлива геометрия. Вместо 6-степенна механична трансмисия, най-мощният дизелов двигател се предлага като допълнително оборудване с прецизната 9-степенна автоматична трансмисия, която прави своя дебют в Opel при Astra.

Динамичната ходова част на Opel Astra също е претърпяла развитие. Новите амортисьори подобряват комфорта. При опционалната спортна ходова част те са с по-стегната настройка, а към тях се добавят по-директно кормилно управление и механизъм на Watt на задното окачване. Благодарение на високотехнологичните решения в областта на намаляването на емисиите като филтър за твърди частици при бензиновите мотори и селективната каталитична редукция при дизелите, новите задвижващи агрегати на Astra вече покриват нивата на емисии на стандарта Euro 6d. Изцяло алуминиевите дизелови и бензинови мотори са оборудвани стандартно със снижаваща разхода технология stop/start, която гаси мотора при спиране.

Само след няколко седмици новият Opel Astra ще може да се поръчва при дилърите на марката в Европа. Обновеният модел демонстрира не само отлична аеродинамика и технологии за задвижване. Той разполага с множество други авангардни решения, като предната и задна камера, дигиталният скоростомер и ново поколение информационно-развлекателни системи. Налична е и системата за обаждане при инцидент E-Call, а безжичната технология за зареждане може да се поръча като опция.

По темата: opel Astra Opel Astra
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новият открит кросоувър става единственият кабриолет в гамата на марката

Volkswagen T-Roc сваля шапка за следващата пролет

Новият открит кросоувър става единственият кабриолет в гамата на марката

На автосалона във Франкфурт през септември Volkswagen ще представи изцяло новия компактен кросоувър с мек сгъваем покрив T-Roc Cabriolet. Интересът към новия кабриолет беше провокиран с прототипа T-Cross Breeze, а серийният модел е построен на базата на едноименния компактен кросоувър T-Roc. По този начин Volkswagen T-Roc Cabriolet става единственият открит модел в гамата на марката, след като през последните години бяха спрени поетапно кабриолетите с текстилен покрив Beetle и Golf, както и купе-кабриолетът с твърд сгъваем покрив Eos.

Четвъртото поколение на модела превъзхожда конкурентите с дизайн и пътно поведение

Ford Focus стана новият лидер в сегмента на Golf

Четвъртото поколение на модела превъзхожда конкурентите с дизайн и пътно поведение

В компактния клас, наричан С-сегмент, най-често лидерската позиция се заема от Volkswagen Golf. Дори в Германия този клас коли е популярен като сегмента на Golf. В момента обаче германският еталон е твърде остарял за да се справи с появилия се през миналата година Ford Focus. Четвъртото поколение на модела дебютира у нас неотдавна и бързо се наложи като един от най-желаните и атрактивни модели в С-сегмента, превъзхождайки основните конкуренти като Volkswagen Golf, Opel Astra, KIA Ceed и Renault Megane с атрактивен дизайн и вълнуващо пътно поведение.

Infiniti QX50 изпъква с хармоничен дизайн, луксозен интериор и прогресивен двигател

Достоен конкурент на германската тройка

Infiniti QX50 изпъква с хармоничен дизайн, луксозен интериор и прогресивен двигател

Първото поколение на Infiniti QX50 се появи през 2013 г. като актуализирана версия на модела Infiniti EX. Той беше премиум кросоувър със среден размер, дебютирал през 2008 г. Старото Infiniti QX50 трудно можеше да се нарече силен конкурент на тогавашните Audi Q5, BMW X3 или Mercedes GLK, тъй като не блестеше с качества и оставаше в сянката на германските модели. Новото Infiniti QX50 обаче е сериозна заплаха за германската тройка, тъй като японският кросоувър изпъква с хармоничен дизайн, луксозен интериор, иновативен бензинов турбодвигател и множество нови технологии и асистенти, които го превръщат в достоен конкурент на новите модели.