На Амазон (Amazon) не му предстоят хубави дни – Франция е на път да удари гиганта с големи такси, които той планира да покрие чрез онлайн търговците си. Тази прибързана стъпка обаче може допълнително да влоши взаимоотношенията между платформата и тези, които я използват, пишат от Business Insider.

Миналият месец френското правителство одобри план, с който ще таксува всяка технологична компания с печалби по-високи от 831 млн. долара. Данъчната база ще бъде 3% като тя ще е допълнение към досегашната система. Amazon, заедно с Facebook и Google, се борят срещу нововъведението като според платформата на Джеф Безос то би могло да доведе

до 3% по-високи такси за онлайн търговците,

считано от 1-ви октомври тази година. „Ние работим с търговия на дребно, където конкуренцията е висока, затова и не можем да си позволим да понесем тежестта на още една такса, която по-скоро цели някакви приходи, а не печалба“, коментира представител на Amazon, цитиран от Forbes. “Таксата е насочена именно към услугите, които предлагаме на бизнеса, затова и нямахме друг избор, освен да я предадем на партньорите ни, които продават“, допълниха от американската компания. Очакванията са това да доведе до по-високи цени на стоките и съответно по-малко потребители от страната.

Таксата ще обхване единствено независимите търговци,

които държат цели 58% от продажбите на платформата. Те генерират приходи от 307 млрд. долара. За сравнение, брандовете в платформата генерират 93 млрд. долара. От друга страна, онлайн продажбите са важни и за търговците, за някои от които това е единственият начин да продадат стоките си. Заради практиките на американската компания, в момента тя е под надзор, защото изтекоха доклади, че с данните на продавачите, е създала своя версия на най-продаваните стоки. Крайният резултат е обединили се търговци, които обмислят да се оплачат на Министерството на правосъдието и на Комисия по федерална търговия. „Мисля, че много от търговците усещат срещу кого се изправят и че Amazon не им е приятел“, коментира адвокат, цитиран от Business Insider. “Amazon ще ги използва, когато му трябват, и ще се отърве от тях, когато е необходимо. Няма никаква любов тук”, довърши той.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

А1 провежда финалите на A1 Gaming League през 5G мрежа по време на Aniventure Comic Con 2019

А1 ще проведе следващия тест на 5G на Aniventure Comic Con 2019 и финалите на най-голямата гейминг лига у нас - A1 Gaming League, които ще се проведат в Inter Expo Center на 14 и 15 септември. Компанията ще покаже една от възможностите на 5G за ниско времезакъснение, като осигури 5G свързаност за финалите по League of Legends и Counter-Strike:GO. Също така по време на двудневното събитие влогърът Слави Панайотов от The Clashers ще играе демонстрационни срещи на 5G смартфони с победителите от турнирите по Clash Royale и Brawl Stars.

А1 ще предлага новите модели iPhone

А1 ще предлага най-новите модели iPhone. Серията включва iPhone 11, iPhone 11 Pro и iPhone 11 Pro Max – последните технологични модели в портфолиото на iPhone, които се отличават с впечатляваща производителност и редица нововъведения при камерите.

А1 с четири отличия от Career Show 2019

A1 спечели четири отличия от наградите на Career Show 2019, които открояват компаниите с най-добри практики, най-оригинални идеи и най-иновативен подход в управлението на хора. Компанията се нареди на първо място в три категории – „Най-добра стратегия за вътрешни комуникации”, „Най-добра обучителна програма” и „Работодател на публиката”. В категорията „Най-добра програма за кариерно развитие” А1 зае второ място.