С рокади започва седмицата в БДЖ. Шефът на „Пътнически превози“ Пламен Пешаров ще бъде сменен от Христо Иванов. Както „Монитор“ първи написа бившият шеф на ПП по време на служебното правителство на Огнян Герджиков, отново поема ръководството на дружеството.

Христо Иванов е дългогодишен специалист в областта на железопътния транспорт като професионалната му кариера е изцяло свързана с железницата.

Началото на кариерата си започва през 1984 г. като технолог на гара Стамболийски, след което е бил и диспечер в ЖПУ Пловдив. От 1989 г. до 1998 г. е заемал длъжностите главен специалист „Пътнически превози”, заместник началник в отдел „Пътнически превози” и заместник началник ЖПУ по „Експлоатация” в Пловдив.

От 1998 г. насам е изпълнявал последователно ръководните позиции директор на „Поделение за пътнически превози” Пловдив и началник на „Поделение за превозна дейност” Пловдив. Ръководил е дирекция „Пътнически превози”, „Поделение за пътнически превози” София и е бил директор „Експлоатация”.

Бил е директор „Маркетинг и продажби” в „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД до 2008 г., когато е освободен с цялото останало ръководство по време на правителството на Сергей Станишев заради „допуснати пропуски и слабости в работата“.

От 2016 г. е заемал длъжността „Ръководител превози” в частен железопътен превозвач.

Инж. Христо Иванов е завършил Техническият университет в София, специалност „Експлоатация на железопътния транспорт”. Има и магистърска степен по финанси във Великотърновския университет „Св.Св. Кирил и Методий”.

За шефското място се спрягаха две имена – Христо Иванов и Георги Иванов, и двамата бивши ръководители в миналото.

В средата на декември м.г. на поста изпълнителен директор на „Холдинг БДЖ“ бе избран Никола Василев на мястото на Владимир Владимиров. Другите двама в Съвета на директорите са Григори Григоров и Светломир Николов, които смениха зам. министъра на транспорта Велик Занчев и финансиста Филип Алексиев. Задачата на новите членове на Борда според транспортния министър Росен Желязков е да измислят „икономически изгодни варианти в полза на дружеството и да повишат доверието и качеството на услугата“.

Във връзка с информацията, че новото разписание на влаковете ще бъде променено и орязано, от БДЖ отрекоха информацията.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Автоматични глоби за претоварени камиони по пътищата

След въвеждането на тол системата у нас глобите за претоварени камиони ще се издават автоматично, без да е необходимо спиране на автомобила. Камери и лазерни скенери на новите рамки в синхрон с интегрираните в пътната повърхност сензори ще ловят нарушителите по време на шофиране.