0

Ш ведската марка Volvo представи набор от подобрения за своя най-продаван модел XC60, включително добавянето на новата информационно-развлекателна система, задвижвана от Android, с вградени приложения и услуги на Google. Всички тези подобрения и нови технологии правят бестселъра на Volvo по-умен от всякога.

Шведската марка Volvo представи набор от подобрения за своя най-продаван модел XC60, включително добавянето на новата информационно-развлекателна система, задвижвана от Android, с вградени приложения и услуги на Google. Всички тези подобрения и нови технологии правят бестселъра на Volvo по-умен от всякога.

Интуитивната информационно-развлекателна система от следващо поколение предлага на клиентите на емблематичния SUV безпрецедентна персонализация и несравнима свързаност, която е допълнително подобрена чрез въвеждането на чисто нов пакет дигитални услуги.

Основният елемент на пакета за дигитални услуги е достъпът до приложенията и услугите на Google, които предлагат безконтактна помощ с Google Assistant, най-добрата в класа навигация през Google Maps и голямо разнообразие от приложения в автомобила чрез Google Play.

Регистрирайки се за пакет за дигитални услуги, клиентите на XC60 ще получат достъп до всички услуги и функции, предлагани в него. Целият хардуер, необходим за стартиране на услугите, вече съществува в колата и всички необходими данни са включени в пакета.

Volvo Car Group е първата компания, която се обединява с Google за интегриране на информационно-развлекателна система, задвижвана от Android, с вградени приложения и услуги на Google. След като XC40 Recharge става първият автомобил на Volvo, който разполага със системата, сега Volvo XC60 е следващата стъпка в представянето на задвижвани от Android информационно-развлекателни системи в автомобилите на Volvo, допълнително подобрявайки популярния шведски SUV.

В продължение на повече от десетилетие, Volvo XC60 присъства непрекъснато в най-високото ниво на един от най-конкурентните сегменти на пазара. От 2009 г. е най-продаваният автомобил на Volvo, а до 2020 г. е достигнал до над 1,68 милиона продадени бройки по целия свят. Само през 2020 г. XC60 достига почти 200 000 продадени бройки и представлява почти 29% от общите продажби на Volvo. Моделът беше отличен с титлата „Световен автомобил на годината 2018”, както и с още редица престижни световни награди, в категориите от дизайн до безопасност.

За по-добра безопасност, новото Volvo XC60 вече е оборудвано с най-новата сензорна платформа ADAS. Модерната система за активна безопасност се състои от множество радари, камери и ултразвукови сензори. Тази платформа позволява разработването и внедряването на активни системи за безопасност в XC60, като откриване на други участници в движението, автоматично спиране и избягване на сблъсък. Тя също така позволява внимателна подкрепа на водача на магистралата чрез функцията Pilot Assist. Производството на новото XC60 ще започне в края на май тази година, а при дилърите на марката моделът ще бъде в началото на лятото.