Френската марка Peugeot избра автомобилното изложение в Женева за световната премиера на второто поколение на компактния си модел 208. Новото Peugeot 208 се предлага освен с традиционните двигатели с вътрешно горене на бензин и дизел, така и с електрическа версия, която се задвижва изцяло от електрически мотор.

На щанда на марката в Женева посетителите могат да видят и концептуалния седан 508 Peugeot Sport Engineered, гамата от Plug-in хибридни модели, сред които кросоувъра Peugeot 3008 Hybrid4, както и седана Peugeot 508 Hybrid и комбито 508 SW Hybrid. Посетителите на автосалона могат да видят и прототипа Peugeot e-Legend Concept, който пресъздава в бъдеще време уникалното купе Peugeot 504 Coupe от 70-те години. Електрификацията на френската марката е подчертана и от огромен емблематичен лъв, който ще оживее тази година с играта на двата цвята - зелен и син, и отраженията по плавните му повърхности. В ерата на енергийния преход и електрификацията, марката Peugeot вече има нов слоган - Motion & e-Motion, който подкрепя електрификацията на автомобилите.

Новото Peugeot 208 наследява един от най-продаваните автомобили на марката. От момента на лансирането си, новото Peugeot 208 ще се предлага с избор между три двигателя – бензинов, дизелов или 100% електрически. Новото поколение на 208 отлично допълва обновяването на Peugeot и се утвърждава чрез своя елегантен и отличителен дизайн. Външният вид на модела се отличава с енергичните линии на своя

дизайн, който носи изобилие от младежки дух и ентусиазъм. 

В салона новото 208 съдържа ново поколение на i-Cockpit с високо разположен инструментален 3D-панел и редица системи в помощ на водача от по-високите сегменти на марката. Моделът се позиционира в сърцето на B-сегмента и въплъщава модерните иновации и технологии. Той съдържа и най-новото поколение от системи в помощ на водача, като триизмерна навигация с показване на трафика TomTom, както и новата система Drive Assist, която използва елементи от полуавтономното шофиране.

Безспорният хит в гамата на новото Peugeot е електрическият вариант e-208 със своя изцяло електрически мотор. Неговата мощност е 136 к.с., а максималният въртящ момент от 260 Нм, наличен от 0 км/ч, осигурява наистина вълнуващо ускорение на градския мъник. Новото Peugeot e-208 предлага три режима на шофиране - Eco за оптимизиране на пробега, Normal за оптимален комфорт за ежедневно ползване и Sport, при който приоритет имат динамиката и усещанията, максимална мощност и въртящ момент, благодарение на които ускорението от 0 до 100 км/ч отнема едва 8,1 секунди. Налични са също два режима на спиране чрез скоростния лост с подходящо презареждане на батерията.

Новият хечбек Peugeot e-208 е оборудван с батерия с голям капацитет от 50 кВтч, позволяваща пробег на автомобила до 340 км, съгласно протокола WLTP и 450 км съгласно протокола NEDC. Технологиите на борда позволяват бързо презареждане, оптимизиран пробег и по-дълъг жизнен цикъл. Тази батерия има гаранция 8 години или 160 000 км за 70% от своя заряден капацитет. Режимите на зареждане са гъвкави и адаптирани към ежедневното ползване. Възможни са три режима на зареждане - при използване на обикновен домашен контакт или за пълно зареждане за 16 часа, с използване на контакт за тежки натоварвания, предоставян заедно с кабел за зареждане,

чрез Wall Box, осигуряваща пълно зареждане за 5 часа и 15 минути с трифазната версия

или за 8 часа с монофазната версия (7,4 кВт), използване на специална обществена станция за зареждане. Регулирането на температурата на батерията позволява използването на 100 кВт зарядни устройства, като 80% от заряда се постига за 30 минути. Новото Peugeot e-208 може да бъде зареждано и дистанционно, като системата позволява да започвате и да спирате зареждането по всяко време, както и да проверявате статуса на заряда.

Освен с електрически мотор, новото Peugeot 208 се предлага и с пълна гама модерни бензинови и дизелови двигатели, съответстващи на екологичния стандарт Евро 6d. Бензиновият мотор е 1,2-литров 3-цилиндров и се предлага във варианти на мощност със 75, 100 и 130 к.с. Уникална за В-сегмента е 8-степенната автоматична скоростна кутия, която се предлага в комбинация с двигателите PureTech 100 и PureTech 130. В гамата има само един турбодизелов мотор BlueHDi и той е 1,5-литров 4-цилиндров двигател с мощност от 100 к.с., съчетан с 6-степенна механична скоростна кутия. Новото поколение на Peugeot 208 ще влезе на пазара през есента на 2019 г. и ще се продава в нива на оборудване Access, Active, Allure, GT Line и GT.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Peugeot 2008 се превърна в компактен SUV

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Първото поколение на Peugeot 2008 беше представено през 2013 година и представляваше комби с увеличен просвет. През миналата година Peugeot показа второто издание на 2008, който обаче промени имиджа си и се превърна в компактен SUV. Новият модел е изграден на новата модулна платформа СМР и е пораснал значително. Дължината е увеличена със 141 мм до 4300 мм, а междуосието е набъбнало с 65 мм и сега достига 2605 мм. В същото време автомобилът е доста лек и теглото на базовата версия е едва 1192 кг.

Откритият спортен модел впечатлява с контрастно съчетание на фина кожа, дърво и апликации

Vilner направи най-смелия интериор за Porsche 911 Cabriolet

Откритият спортен модел впечатлява с контрастно съчетание на фина кожа, дърво и апликации

Автомобилите Porsche винаги са били мечта за почитателите на спортното шофиране и високите скорости. Истинските фенове на марката знаят, че най-расовото Porsche винаги е носело индекса 911. Независимо на колко години е едно Porsche 911, то винаги привлича погледите с дизайна си и със звука от двигателя си. Вече има и едно Porsche 911, което смайва с интериора си, проектиран и изработен от българското дизайнерско ателие Vilner.

Второто поколение на модела вече не е повдигната А-класа, а истински компактен всъдеход

Новият Mercedes-Benz GLA се превърна в SUV

Второто поколение на модела вече не е повдигната А-класа, а истински компактен всъдеход

В навечерието на 2020 година Mercedes-Benz представи за първи път изцяло дигитално новия компактен всъдеход GLA. За разлика от първото поколение на модела, второто издание на GLA вече не е повдигнат вариант на А-класата с увеличен просвет, а изцяло нов компактен SUV, заемащ достойно място до по-големите си братя GLC и GLE. Новият SUV беляза кулминацията на пълното обновление в семейството компактни автомобили на Mercedes-Benz. Новият GLA залага на стилен дизайн, повлиян от високопроходимите му братя, като добавя повече удобство в салона, използва най-модерните вградени системи и технологии за безопасност и се задвижва от ефективни бензинови и дизелови турбодвигатели.