Новият Range Rover Evoque дебютира първо у нас
6

Новият Range Rover Evoque дебютира първо у нас

Второто поколение на луксозния SUV блесна в столичния шоурум на „Мото-Пфое”

На ексклузивно събитие в София, официалният представител на Land Rover за България - „Мото-Пфое”, представи изцяло новия луксозен всъдеход Range Rover Evoque. Второто поколение на компактния SUV беше разкрито в модерния столичен шоурум на Jaguar Land Rover, намиращ се на „Околовръстен път” 483. България е първият европейски пазар, на който предпремиерно Range Rover Evoque е представен на живо, по-малко от месец след световна му премиера в Лондон.

Гостите в новия шоурум бяха приветствани от Александър Костадинов - директор маркетинг и продажби на „Мото-Пфое”, който в речта си акцентира върху огромния принос на модела за големия успех на марката Land Rover в България. Най-важните новости и акценти за модела бяха представени от Волен Чинков, бранд мениджър на Jaguar Land Rover. Всички желаещи да се докоснат на живо до новия Range Rover Evoque могат да го направят

между 15 и 31 декември 2018 г. в шоурума на Land Rover в София

и между 3 и 6 януари 2019 г. в шоурума на „Мото-Пфое” във Варна. Официалната ценова листа на новия Range Rover Evoque се очаква да бъде качена на сайта www.landrover.bg до края на месеца. Ориентировъчната стартова цена на новия модел у нас ще бъде 72 000 лева с ДДС.

Новият Range Rover Evoque е еволюция на оригинала, който постигна огромен пазарен успех с продажби от 772 096 броя в световен мащаб и спечели повече от 217 международни награди. Новият Evoque съчетава славното наследство на всъдеходите Range Rover със свръхмодерни технологии. Той е проектиран и се произвежда във Великобритания, за да отговори на нуждите и на най-претенциозните клиенти.

Второто поколение на Range Rover Evoque много наподобява на по-големия си родственик Range Rover Velar, като приликата е най-вече в предните и задните светлини на двата модела. Тънките матрични LED фарове осигуряват по-изтънчена светлинна графика отпред и отзад. По-дълго междуосие осигурява още пространство за коленете на пътниците на задните седалки и повече място за съхранение на дребни вещи. Пространството за багаж е по-голямо и достига 591 литра, много по-широко и лесно

помества сгъната детска количка или комплект стикове за голф.

При необходимост от повече товарно пространство, седалките на втория ред се сгъват в съотношение 40:20:40 и багажният обем се увеличава до 1383 литра.

Новият Range Rover Evoque се предлага с избор между шест 4-цилиндрови двигатели Ingenium, сред които три бензинови и три дизелови варианта. Най-икономичният от тях е турбодизеловият двигател със 150 к.с. със среден разход от 5,4 л/100 км, а най-мощният е бензиновият вариант с 300 к.с. и въртящ момент от 400 Нм със смесен разход от 8,1 л/100 км. Всички двигатели са съчетани с 9-степенната автоматична скоростна кутия ZF, която осигурява плавно задвижване върху всякакви терени. Новият Evoque е и първият в света, оборудван с технологията Ground View, която

ефективно превръща предния капак в невидим, като прожектира изображения

от камерата върху горния сензорен екран, за да предостави на водача 180-градусов изглед под предната част на автомобила. Това е полезно при трудни маневри по паркиране, за избягване на високите бордюри или преодоляване на неравни терени.

Второто поколение на Range Rover Evoque вдига летвата по отношение на проходимост върху всякакви терени в сектора на компактните луксозни SUV с уникално съчетание на присъщи офроуд възможности и усъвършенствани технологии, за да осигури сцепление върху всякакви повърхности и при всякакви условия. Новият Evoque има пътен

просвет от 212 мм и е оборудван със система за задвижване на четирите колела

Terrain Response 2, която автоматично разпознава повърхността, върху която се движи автомобила и регулира настройките спрямо нея. Водачите могат да избират между четири режима - комфорт, пясък, трева/чакъл/сняг и кал/коловози за оптимизиране на динамиката и проходимостта, а автоматичният режим позволява на Evoque сам да избира най-подходящия спрямо условията и терена. Максималната дълбочина на газене от 600 мм може се следи със сензори, а предният и задният ъгъл на заход са съответно 25 и 30,6 градуса.

Назад

ПО ТЕМАТА

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

НАЙ-ГЛЕДАНИ