Британската марка Land Rover избра автосалона във Франкфурт за световната премиера на новия Defender. Емблематичният всъдеход е специално проектиран за предизвикателствата и потребностите на XXI век. Той е интелигентен, готов за всякакви приключения и осигуряващ безопасност за водача и пътниците. Новият Land Rover Defender е проектиран да служи на авантюристите, на любопитните натури и най-вече на хората, които ценят обществото и се стремят към велики дела.

Новият Land Rover Defender притежава силует, който е невъзможно да бъде объркан, а в същото време е изцяло обновен. Всъдеходът изглежда як и в същото време е много вълнуващ. Високопроходимият модел е с мигновено разпознаваем дизайн и може да бъде персонализиран да отговаря на нуждите на собственика си. Новият Defender вече се е доказал в най-тежките условия на планетата и е единственият модел, който може да допълни династията на Land Rover с недосегаемия лукс на Range Rover и безкрайните възможности на Discovery.

Новият Land Rover Defender е създаден с препратка към оригинала и желание да бъде най-проходимия SUV, който предоставя ненадминати способности, непоклатими здравина и качество, както и подобрена технология за офроуд, като в същото време остава верен на традицията и 71-годишното наследство на марката. Характерната му визия е подчертана чрез разпознаваемия силует и емблематични пропорции и особености като алпийските прозорци в тавана и резервната гума отзад, които са били запазени, а от своя страна стойката е по-повдигната.

Новият Defender стартира с дълга база 110, след което излиза къса база 90 и най-накрая през 2020 година ще се разпространят и практичните пътнически модели. Новият Land Rover Defender 110 предлага 5, 6 или 5+2 места и товарно място зад втория ред седалки до 1075 литра и 2380 литра, когато втория ред е сгънат. Defender 90 ще може да превозва до 6 пътника, като ще бъде с дължината на семеен хечбек. Устойчивите гумирани стелки са много удобни за ежедневните приключения и запомнящите се експедиции и могат да се изчистят лесно с четка. Опционално се предлага мек таван, който да открие страхотни гледки и да развее косите на хората в колата. Пътниците на втория ред могат да получат страхотно преживяване от сафари, като се изправят изцяло и почувстват природата около тях.

Новият Defender предлага избор от подобрени бензинови и по-чисти дизелови двигатели. През следващата година към гамата двигатели ще се присъедини и Plug-In Hybrid, представяйки прогреса на електрификация на задвижването в Land Rover. Първоначално ще бъдат налични 4-цилиндров бензинов двигател P300 и мощен 6-цилиндров бензинов мотор P400 с ефективната технология мек хибрид. Освен тях ще се предлагат и два 4-цилиндрови турбодизелови агрегата D200 и D240, които осигуряват среден разход на гориво от 7,6 л/100 км и емисии на CO2 от 199 г/км.

Новият Defender е шампион по проходимост, благодарение на постоянното задвижване на всички колела 4х4, 8-степенната автоматична скоростна кутия, двустепенната раздатъчна кутия, централния диференциал и опционалния активно заключващ се заден диференциал. За първи път в Defender системата за повишена проходимост Terrain Response ще може да се конфигурира, позволявайки на офроуд експертите да настройват сами режимите според обстоятелствата, докато неопитните ентусиасти могат да се доверят на интелигентната функция Auto. Новата архитектура на Defender е с пътен просвет от 291 мм, а ъглите на заход, рампа и отход са съответно 38, 28 и 40 градуса.

Дълбочината на газене е 900 мм и при Terrain Response 2 е подкрепена от система за гмуркане, която разчита подводния терен и позволява на водача да шофира във вода със спокойствие. На сухи участъци подобрената технология, която прави предния капак прозрачен, помага на шофьорите да се възползват максимално от всеобхватните способности на Defender, като излъчва на централния екран какво се случва под предния капак на автомобила. В резултат на това Defender поставя нови стандарти за проходимост, повишавайки прага на възможностите както за офроуд, така и за комфорт на пътя. Той може да се придвижва така безпроблемно през градския трафик, както катери стръмни върхове, прекосява пустини и издържа на вледеняващи температури. Неговото усъвършенствано управление осигурява първокласен комфорт на дълги разстояния и по всякакви терени.

Новият Land Rover Defender е преминал през повече от 62 000 теста преди да бъде инженерно одобрен. Шасито и архитектурата на проектиране са построени така, че да отговарят на стандартите на Land Rover за екстремно тестване. По време на тестовете, прототипите са преминали милиони километри по най-трудоемките терени на света, включително драстични промени в температурата от 50 градуса жега в пустинята до -40 градуса студ в Арктика и на височини от 3000 метра в Колорадо.

Новото шаси на Defender е изработено от алуминий и монокок, като конструкцията е създадена специално за екстремни превозни средства и наподобява дизайн тип „черупка” като при състезателен автомобил, за да предостави най-здравата архитектура на Land Rover досега. Шасито е три пъти по-здраво от което и да е нормално шаси и поставя най-добрата основа за напълно самостоятелното въздушно или пружинно окачване, като в същото време е подходящо за електрифицирано задвижване.

Новият Defender представя новата информационно-развлекателна система Pivi Pro на Land Rover. Сензорният екран от следващото поколение е по-интуитивен и удобен за използване, като изисква по-малко входни данни за изпълнение на често използвани задачи с почти моментални реакции. Всъдеходът използва ефирна софтуерна технология с 14 индивидуални модула, способни да получават отдалечени актуализации. Чрез изтеглянето на данни, докато клиентите спят у дома или са на далечни места, новият Defender се подобрява с напредването на времето.

Моделната гама включва Defender First Edition и най-високото ниво на оборудване при Defender X, както и стандартните спецификации S, SE и HSE. Клиентите ще могат да персонализират автомобила си с четири пакета - Explorer, Adventure, Country и Urban. Ексклузивният модел First Edition ще бъде наличен през първата година от производството. Устойчивата на обвивката помага да се предпази от всичко - от драскотини на паркинга до по-дълбоки щети. Защитният филм предпазва новата боя на Defender. Новият всъдеход се предлага и с най-богатия избор от индивидуални аксесоари, от електрическо дистанционно управление, палатка на покрива и надуваеми водоустойчиви тенти до системи за теглене и покривни стелажи. Новият Defender ще бъде наличен на 128 глобални пазара и ще отговаря или надвишава най-строгите изисквания за емисии и безопасност в света.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новият британски спортен модел предлага избор между задно задвижване и 4x4

Jaguar F-TYPE се превърна в бъдеща класика

Новият британски спортен модел предлага избор между задно задвижване и 4x4

Марката Jaguar напоследък стана все по-популярна с изцяло електрическия си кросоувър I-PACE, но славната история на тази британска легенда започва със спортните автомобили, затова в гамата на Jaguar винаги има един спортен модел. Сега идва новият Jaguar F-TYPE, който изглежда по-добре от всякога и олицетворява дизайна на марката в нейния най-чист вид. Двуместният спортен автомобил предлага перфектен баланс между представяне на пътя и удоволствие от шофирането с още по-внушителен дизайн и купе, създадени с луксозни материали и красиви детайли.

Изваяният шедьовър е плетеница от тъкани и материи с магнетични цветове и изтънчен аромат

Интериорът на Tesla експлодира в цветовете на Vilner

Изваяният шедьовър е плетеница от тъкани и материи с магнетични цветове и изтънчен аромат

Сивият дигитален мрак в интериора на един безшумен автомобил може да бъде оживен от стилна и позитивно предразполагаща комбинация от висококачествени материали, вписани в оригиналния дизайн на пътническото пространство. Този път дизайнерите от най-доброто българско ателие Vilner са преработили интериора на Tesla Model 3, като са създали една неповторима атмосфера на тишина, спокойствие и пленително гостоприемство, което ви обгръща като домашна дреха.

Новото BMW Серия 1 за пръв път получава задвижване основно на предните колела

Революция в третото поколение на „единичката”

Новото BMW Серия 1 за пръв път получава задвижване основно на предните колела

С първото BMW Серия 1 от 2004 година германската марка навлезе в C-сегмента и компактният баварски модел стана особено популярен в Европа. В продължение на 15 години и цели две поколения, от които вече са реализирани над 1,3 милиона екземпляра, „единичката” на BMW се открояваше с нетипичното за този сегмент задвижване на задните колела. Сега инженерите в Мюнхен обаче направиха малка революция и новото трето поколение на BMW Серия 1 вече е с предно задвижване.