0

Н овият Land Rover Defender доказа, че е по-силен и по-проходим от всякога още преди официалната си премиера, която ще се състои по-късно тази година. Маскиран прототип на легендарния всъдеход премина успешно през редица екстремни изпитания върху предизвикателни терени в Кения, като част от програмата за опазване на лъвовете в Африка. Прототипът на новия Land Rover Defender е снабден с повдигнато въздушно окачване и дегизиран с камуфлаж, разработен специално за местната околност.

Новият Land Rover Defender доказа, че е по-силен и по-проходим от всякога още преди официалната си премиера, която ще се състои по-късно тази година. Маскиран прототип на легендарния всъдеход премина успешно през редица екстремни изпитания върху предизвикателни терени в Кения, като част от програмата за опазване на лъвовете в Африка. Прототипът на новия Land Rover Defender е снабден с повдигнато въздушно окачване и дегизиран с камуфлаж, разработен специално за местната околност.

Новият Land Rover Defender е на крачка от серийното производство, което ще започне още тази година, а продажбите ще стартират в началото но 2020 година.

В резерват „Борана” в Кения новият Defender спомогна за десетки операции за проследяване на лъвовете, като транспортира консумативи на територия от 14 000 хектара. Уникалната тестова програма даде възможност на екипа на агенция „Тъск” (фондация за запазване на дивия живот в Африка), да подложи най-емблематичния всъдеход на Land Rover на множество екстремни предизвикателства. Теглейки тежко натоварени ремаркета, новият Defender с лекота премина през пълноводни реки и скални образования. Прототипът спомогна и за смяната на проследяващите устройства на осем лъва.

Терените на резерват „Борана” включват ниски равнини, пътища с дълбоки коловози, издълбани от големи гуми, стръмни скалисти склонове, кални речни брегове и гъсти гори, което даде възможност на новия Defender да докаже своите безкрайни и неограничени възможности. В тази връзка Ник Колинс, директор серийни модели в Land Rover сподели: „Постоянно напредваме с резултатите от тестовете и се доближаваме все повече към серийно производство. Работата с партньорите ни от „Тъск” помогна да съберем много полезна информация и данни за представянето на новия Defender. Теренът в резерват „Борана” включва широка гама от предизвикателни терени, които го правят перфектното място, за да обогатим знанията си за него в най-екстремните условия”, обобщи Ник Колинс.

Land Rover е официален партньор на агенция „Тъск” от 15 години, като целта пред Defender в тази експедиция беше да спомогне за опазването на дивия живот на лъвовете в резерват „Борана”. Три четвърти от всички видове лъвове в Африка намаляват своята популация и сега черните и бели носорози са много повече от големите „котки”. По-малко от 20 000 лъвове оцеляват в дивия свят глобално, като цифрите са спаднали от 200 000 през последния век.

От своя страна Чарлз Мейхю, директор на агенция „Тъск”, сподели: „Тази година отбелязваме годината на лъва. Нашата цел е да разпространим обезпокояващия спад в популацията на тези животни в Африка. За наша радост в резервата „Борана” има множество лъвове, чиито движения наблюдаваме и следим, за да не влизат в борба с конкурентни мъжки в съседните общности. Новият Defender се вписа впечатляващо в сложния терен и безпроблемно прекоси дълбоки реки, като с ловкост покори редица стръмни скални склонове”, завърши Чарлз Мейхю.

По-късно тази година предстои официалната премиера на изцяло новия Land Rover Defender. Според най-реномираните автомобилни експерти по света, това ще бъде най-успешният модел на Land Rover, произвеждан някога. Няколко месеца преди световната премиера на Defender, от Land Rover обявиха, че с прототипи на модела са изминати 1,2 милиона тестови километра по всякакви терени в екстремни климатични условия, за да се гарантира, че е най-здравият и способен Land Rover създаван някога. Освен продължителните и подробни симулации и тестове на стенд, всъдеходът е бил изпробван във всякакви условия, от екстремни динамични натоварвания на легендарната писта „Нюрбургринг”, до офроуд по скалистите пътища в Юта, САЩ и дюните на Дубай. Новият Land Rover Defender е разработен във Великобритания, но производството му ще се извършва в изцяло новия завод на марката в Нитра, Словакия.