След като изцяло новият Ford Focus стана един от най-продаваните автомобили в Европа, моделът прави фурор и на пазара у нас. От вносителя на Ford у нас „Мото-Пфое” съобщиха, че интересът към модела е огромен, а доставките се изпълняват по график. Българските потребители имат предпочитания към по-високите нива на оборудване. Превес сред клиентите взимат версиите с 5 врати, а почти половината автомобили са във високите нива на оборудване ST-Line Business, Titanium, Titanium Business и Vignale.

Почти по равно се поделя изборът между бензиновите и дизеловите агрегати, като по-голямата част от бензиновите двигатели са 6-кратния световен шампион 1.0 EcoBoost, а сред дизелите пълно превъзходство демонстрира по-мощната версия на 1.5 TDCi със 120 к.с.

Стабилното и сигурно пътно поведение на Ford Focus е запазен знак за модела още от първото поколение през 1998 г. При изцяло новия Focus представянето на пътя е изведено на ново стъпало и запазва лидерската позиция на модела, като управлението е по-интуитивно и възнаграждаващо за водачите в сравнение с който и да е компактен семеен автомобил в Европа. Новият Ford Focus беше отличен с максималните 5 звезди за безопасност от независимата организация Euro NCAP, превръщайки се в един от първите автомобили, преминали новите по-строги тестове на организацията.

От старта на продажбите му в Европа през лятото на 2018 г. досега, новият Focus завоюва вече 12 престижни отличия, включително две титли „Кола на годината”. Новият Focus е един от седемте претендента за „Кола на годината“ в Европа, който ще бъде обявен през март 2019 г.

Изцяло новият Ford Focus се предлага във версии с 4 и 5 врати, и комби, като всички те са налични за поръчка у нас. Моделът се произвежда в завода на Ford в Саарлуис, Германия. Освен популярната версия ST-Line, разнообразната гама включва също стилните Focus Trend и Titanium и луксозния Vignale, както и кросоувъра Focus Active.

Една от основните причини клиентите да избират новия Focus е голямото разнообразие от модерни технологии, характерни за по-високия клас автомобили, включително множеството системи за безопасност. В помощ на водача на Ford Focus има богата гама от технологии, включваща три радара, две камери и 12 ултразвукови сензора. Освен това шофьорът разполага с адаптивен круиз контрол с функцията Stop & Go, система за разпознаване на пътните знаци за скорост, придържане в средата на пътното платно и интелигентен ограничител на скоростта, адаптивни фарове с новата, базирана на камера функция прогнозно завиване и отчитане на пътните знаци, асистент за избягване на препятствия и предупреждение за грешна посока, за първи път достъпно за клиентите в Германия, Австрия и Швейцария.

Точно пред погледа на водача на Ford Focus се намира проекционен дисплей, който му помага да се фокусира върху пътя, докато широъгълна камера за обратно виждане предлага 180-градусов изглед към задната част на автомобила за по-добра видимост при излизане на заден ход от паркоместа. Система за следене на мъртвата точка със сигнализация за страничен трафик предупреждава водачите, излизащи на заден ход от паркомясто, за автомобили, които може скоро да преминат зад тях и сега за първи път може да приложи спирачките, за да избегне или смекчи ефекта от евентуален сблъсък, ако водачите не реагират на предупрежденията.

По темата: Ford Focus Ford Focus Мото-Пфое
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новият модел е с подобрена аеродинамика за по-ниско въздушно съпротивление

Opel Astra наследява короната на легендата Calibra

Новият модел е с подобрена аеродинамика за по-ниско въздушно съпротивление

Новият Opel Astra, който ще дебютира на автомобилното изложение във Франкфурт през септември, наследява короната от легендарния Opel Calibra за най-добра аеродинамика. Със своя коефициент на въздушно съпротивление от едва 0,26 както при Astra хечбек, така и при версията комби Sports Tourer, новият компактен модел на Opel се нарежда сред аеродинамично най-ефективните автомобили в своя клас. Стойността на въздушното съпротивление намалява разхода на гориво и поради това аеродинамичната ефективност е ключов фактор за редуциране на емисиите на въглероден диоксид.

Новият открит кросоувър става единственият кабриолет в гамата на марката

Volkswagen T-Roc сваля шапка за следващата пролет

Новият открит кросоувър става единственият кабриолет в гамата на марката

На автосалона във Франкфурт през септември Volkswagen ще представи изцяло новия компактен кросоувър с мек сгъваем покрив T-Roc Cabriolet. Интересът към новия кабриолет беше провокиран с прототипа T-Cross Breeze, а серийният модел е построен на базата на едноименния компактен кросоувър T-Roc. По този начин Volkswagen T-Roc Cabriolet става единственият открит модел в гамата на марката, след като през последните години бяха спрени поетапно кабриолетите с текстилен покрив Beetle и Golf, както и купе-кабриолетът с твърд сгъваем покрив Eos.

Четвъртото поколение на модела превъзхожда конкурентите с дизайн и пътно поведение

Ford Focus стана новият лидер в сегмента на Golf

Четвъртото поколение на модела превъзхожда конкурентите с дизайн и пътно поведение

В компактния клас, наричан С-сегмент, най-често лидерската позиция се заема от Volkswagen Golf. Дори в Германия този клас коли е популярен като сегмента на Golf. В момента обаче германският еталон е твърде остарял за да се справи с появилия се през миналата година Ford Focus. Четвъртото поколение на модела дебютира у нас неотдавна и бързо се наложи като един от най-желаните и атрактивни модели в С-сегмента, превъзхождайки основните конкуренти като Volkswagen Golf, Opel Astra, KIA Ceed и Renault Megane с атрактивен дизайн и вълнуващо пътно поведение.