След като изцяло новият Ford Focus стана един от най-продаваните автомобили в Европа, моделът прави фурор и на пазара у нас. От вносителя на Ford у нас „Мото-Пфое” съобщиха, че интересът към модела е огромен, а доставките се изпълняват по график. Българските потребители имат предпочитания към по-високите нива на оборудване. Превес сред клиентите взимат версиите с 5 врати, а почти половината автомобили са във високите нива на оборудване ST-Line Business, Titanium, Titanium Business и Vignale.

Почти по равно се поделя изборът между бензиновите и дизеловите агрегати, като по-голямата част от бензиновите двигатели са 6-кратния световен шампион 1.0 EcoBoost, а сред дизелите пълно превъзходство демонстрира по-мощната версия на 1.5 TDCi със 120 к.с.

Стабилното и сигурно пътно поведение на Ford Focus е запазен знак за модела още от първото поколение през 1998 г. При изцяло новия Focus представянето на пътя е изведено на ново стъпало и запазва лидерската позиция на модела, като управлението е по-интуитивно и възнаграждаващо за водачите в сравнение с който и да е компактен семеен автомобил в Европа. Новият Ford Focus беше отличен с максималните 5 звезди за безопасност от независимата организация Euro NCAP, превръщайки се в един от първите автомобили, преминали новите по-строги тестове на организацията.

От старта на продажбите му в Европа през лятото на 2018 г. досега, новият Focus завоюва вече 12 престижни отличия, включително две титли „Кола на годината”. Новият Focus е един от седемте претендента за „Кола на годината“ в Европа, който ще бъде обявен през март 2019 г.

Изцяло новият Ford Focus се предлага във версии с 4 и 5 врати, и комби, като всички те са налични за поръчка у нас. Моделът се произвежда в завода на Ford в Саарлуис, Германия. Освен популярната версия ST-Line, разнообразната гама включва също стилните Focus Trend и Titanium и луксозния Vignale, както и кросоувъра Focus Active.

Една от основните причини клиентите да избират новия Focus е голямото разнообразие от модерни технологии, характерни за по-високия клас автомобили, включително множеството системи за безопасност. В помощ на водача на Ford Focus има богата гама от технологии, включваща три радара, две камери и 12 ултразвукови сензора. Освен това шофьорът разполага с адаптивен круиз контрол с функцията Stop & Go, система за разпознаване на пътните знаци за скорост, придържане в средата на пътното платно и интелигентен ограничител на скоростта, адаптивни фарове с новата, базирана на камера функция прогнозно завиване и отчитане на пътните знаци, асистент за избягване на препятствия и предупреждение за грешна посока, за първи път достъпно за клиентите в Германия, Австрия и Швейцария.

Точно пред погледа на водача на Ford Focus се намира проекционен дисплей, който му помага да се фокусира върху пътя, докато широъгълна камера за обратно виждане предлага 180-градусов изглед към задната част на автомобила за по-добра видимост при излизане на заден ход от паркоместа. Система за следене на мъртвата точка със сигнализация за страничен трафик предупреждава водачите, излизащи на заден ход от паркомясто, за автомобили, които може скоро да преминат зад тях и сега за първи път може да приложи спирачките, за да избегне или смекчи ефекта от евентуален сблъсък, ако водачите не реагират на предупрежденията.

По темата: Ford Focus Ford Focus Мото-Пфое
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Peugeot 2008 се превърна в компактен SUV

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Първото поколение на Peugeot 2008 беше представено през 2013 година и представляваше комби с увеличен просвет. През миналата година Peugeot показа второто издание на 2008, който обаче промени имиджа си и се превърна в компактен SUV. Новият модел е изграден на новата модулна платформа СМР и е пораснал значително. Дължината е увеличена със 141 мм до 4300 мм, а междуосието е набъбнало с 65 мм и сега достига 2605 мм. В същото време автомобилът е доста лек и теглото на базовата версия е едва 1192 кг.

Откритият спортен модел впечатлява с контрастно съчетание на фина кожа, дърво и апликации

Vilner направи най-смелия интериор за Porsche 911 Cabriolet

Откритият спортен модел впечатлява с контрастно съчетание на фина кожа, дърво и апликации

Автомобилите Porsche винаги са били мечта за почитателите на спортното шофиране и високите скорости. Истинските фенове на марката знаят, че най-расовото Porsche винаги е носело индекса 911. Независимо на колко години е едно Porsche 911, то винаги привлича погледите с дизайна си и със звука от двигателя си. Вече има и едно Porsche 911, което смайва с интериора си, проектиран и изработен от българското дизайнерско ателие Vilner.

Второто поколение на модела вече не е повдигната А-класа, а истински компактен всъдеход

Новият Mercedes-Benz GLA се превърна в SUV

Второто поколение на модела вече не е повдигната А-класа, а истински компактен всъдеход

В навечерието на 2020 година Mercedes-Benz представи за първи път изцяло дигитално новия компактен всъдеход GLA. За разлика от първото поколение на модела, второто издание на GLA вече не е повдигнат вариант на А-класата с увеличен просвет, а изцяло нов компактен SUV, заемащ достойно място до по-големите си братя GLC и GLE. Новият SUV беляза кулминацията на пълното обновление в семейството компактни автомобили на Mercedes-Benz. Новият GLA залага на стилен дизайн, повлиян от високопроходимите му братя, като добавя повече удобство в салона, използва най-модерните вградени системи и технологии за безопасност и се задвижва от ефективни бензинови и дизелови турбодвигатели.