След като изцяло новият Ford Focus стана един от най-продаваните автомобили в Европа, моделът прави фурор и на пазара у нас. От вносителя на Ford у нас „Мото-Пфое” съобщиха, че интересът към модела е огромен, а доставките се изпълняват по график. Българските потребители имат предпочитания към по-високите нива на оборудване. Превес сред клиентите взимат версиите с 5 врати, а почти половината автомобили са във високите нива на оборудване ST-Line Business, Titanium, Titanium Business и Vignale.

Почти по равно се поделя изборът между бензиновите и дизеловите агрегати, като по-голямата част от бензиновите двигатели са 6-кратния световен шампион 1.0 EcoBoost, а сред дизелите пълно превъзходство демонстрира по-мощната версия на 1.5 TDCi със 120 к.с.

Стабилното и сигурно пътно поведение на Ford Focus е запазен знак за модела още от първото поколение през 1998 г. При изцяло новия Focus представянето на пътя е изведено на ново стъпало и запазва лидерската позиция на модела, като управлението е по-интуитивно и възнаграждаващо за водачите в сравнение с който и да е компактен семеен автомобил в Европа. Новият Ford Focus беше отличен с максималните 5 звезди за безопасност от независимата организация Euro NCAP, превръщайки се в един от първите автомобили, преминали новите по-строги тестове на организацията.

От старта на продажбите му в Европа през лятото на 2018 г. досега, новият Focus завоюва вече 12 престижни отличия, включително две титли „Кола на годината”. Новият Focus е един от седемте претендента за „Кола на годината“ в Европа, който ще бъде обявен през март 2019 г.

Изцяло новият Ford Focus се предлага във версии с 4 и 5 врати, и комби, като всички те са налични за поръчка у нас. Моделът се произвежда в завода на Ford в Саарлуис, Германия. Освен популярната версия ST-Line, разнообразната гама включва също стилните Focus Trend и Titanium и луксозния Vignale, както и кросоувъра Focus Active.

Една от основните причини клиентите да избират новия Focus е голямото разнообразие от модерни технологии, характерни за по-високия клас автомобили, включително множеството системи за безопасност. В помощ на водача на Ford Focus има богата гама от технологии, включваща три радара, две камери и 12 ултразвукови сензора. Освен това шофьорът разполага с адаптивен круиз контрол с функцията Stop & Go, система за разпознаване на пътните знаци за скорост, придържане в средата на пътното платно и интелигентен ограничител на скоростта, адаптивни фарове с новата, базирана на камера функция прогнозно завиване и отчитане на пътните знаци, асистент за избягване на препятствия и предупреждение за грешна посока, за първи път достъпно за клиентите в Германия, Австрия и Швейцария.

Точно пред погледа на водача на Ford Focus се намира проекционен дисплей, който му помага да се фокусира върху пътя, докато широъгълна камера за обратно виждане предлага 180-градусов изглед към задната част на автомобила за по-добра видимост при излизане на заден ход от паркоместа. Система за следене на мъртвата точка със сигнализация за страничен трафик предупреждава водачите, излизащи на заден ход от паркомясто, за автомобили, които може скоро да преминат зад тях и сега за първи път може да приложи спирачките, за да избегне или смекчи ефекта от евентуален сблъсък, ако водачите не реагират на предупрежденията.

По темата: Ford Focus Ford Focus Мото-Пфое
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Volkswagen Passat е станал още по-рафиниран и привлича с богато оборудване и нови технологии

Има защо да бъде успешен

Volkswagen Passat е станал още по-рафиниран и привлича с богато оборудване и нови технологии

През пролетта от поточната линия в завода на Volkswagen слезе 30-милионният Passat. Това го прави най-успешният модел от среден клас в света. И това никак не е случайно. Passat винаги е бил отражение на техническия прогрес на германското автомобилостроене, като в същото време се е предлагал на цена, значително по-ниска от тази на германските премиум модели. Новият Volkswagen Passat не прави изключение и техническите промени в последното поколение ще утвърдят позициите му на най-добрия автомобил за семейството и бизнеса. Новият модел е по-стилен, по-комфортен, по-дигитален и с още по-разширена интеграция към околната среда.

Френският SUV изминава до 50 км на ток, зарежда се за по-малко от 2 часа и харчи 1,7 литра на 100 км

Citroen C5 Aircross стана хибрид и тръгна безшумно в града

Френският SUV изминава до 50 км на ток, зарежда се за по-малко от 2 часа и харчи 1,7 литра на 100 км

Френската компания Citroen превърна своя най-голям SUV - C5 Aircross в хибрид, който се зарежда в електрическата мрежа. Новият високопроходим модел може да бъде изцяло електрически автомобил в ежедневието и превозно средство с бензинов двигател, с което да се отправите на далечно пътешествие и дори високо в планината.

Второто поколение на компактния френски SUV впечатлява с ярък дизайн и модерен интериор

Новото Peugeot 2008 тръгва на ток, бензин или дизел

Второто поколение на компактния френски SUV впечатлява с ярък дизайн и модерен интериор

Новият компактен френски SUV - Peugeot 2008, предстои да бъде лансиран в края на годината и ще се предлага в гама от четири нива на оборудване - Active, Allure, GT Line и GT, налични за всички версии. Производството на второто поколение на модела с глобално призвание ще се осъществява в завода на Peugeot във Виго, Испания за Европа и Ухан за Китай. Новото Peugeot 2008 е базирано на новата ефективна модулна платформа CMP и ще предлага свободата на избор на три типа задвижване според нуждите и начина на използване – изцяло електрически, бензинов или дизелов.