Нова верига магазини навлиза на българския пазар

Нова верига магазини навлиза на българския пазар

Полската верига за дрехи и стоки за дома PEPCO, която оперира в повечето страни от Централна и Източна Европа, започва работа в България. Тя възнамерява да отвори първите си магазини у нас през март 2019 г.

Набирането на персонал за обектите ще започне на 1 ноември. По план в първите шест месеца на българския пазар ще отворят врати 11 магазина, а броят им ще нарасне до 60 в края на  2021 г.

PEPCO е европейска търговска верига, която осигурява на своите клиенти всичко необходимо за облеклото на семейството и за неговия бит на ниски цени. PEPCO разполага с повече от 1500 магазина в Естония, Латвия, Литва, Полша, Словакия, Словения, Румъния, Унгария, Хърватска и Чехия. Търговската марка е лансирана през 2004 г., като от тогава интересът на потребителите към нея непрекъснато расте, което й дава възможност да разшири пазарното си присъствие в Централна и Източна Европа.

Първите магазини ще отворят врати в София през март 2019 г. През първите шест месеца присъствие на българския пазар веригата възнамерява да открие 11 магазина, а в последствие да увеличи техния брой до над 60 в края на 2021 г. Те ще отворят в различни части на страната, предимно в градове с население над 10 хиляди жители. Очаква се, че към 2021 г. веригата да има над 500 наети служители. В момента компанията работи в посока сътрудничество със собственици на търговски обекти за дългосрочно наемане на търговски площи с размер около 500 кв. м.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.