Преди броени дни във Варна отвори врати новият прогресивен автомобилен комплекс на „Мото-Пфое” за клиентите в морската столица и региона. Модерният функционален и луксозен комплекс се състои от изцяло самостоятелни автомобилни шоуруми за марките Ford, Volvo и Jaguar и Land Rover, изградени според най-актуалните стандарти на производителите.

През настоящата година „Мото-Пфое” стартира мащабен инвестиционен проект в мрежата си от търговско-сервизни комплекси в страната, който ще приключи през 2021 г. Първият изцяло обновен фирмен комплекс по тази програма, отговарящ в пълна степен на високите стандарти на Ford, Volvo и Jaguar и Land Rover, е този във Варна. Новият представителен център на компанията в морската столица на България въплъщава духа и философията на автомобилните марки в портфолиото на „Мото-Пфое”.

Специално за церемонията по откриването във Варна пристигнаха Томохиро Йонеяма, генерален мениджър бизнес направление „Автомобилни и строителни системи” в Сумитомо Корпорация Европа, Чаба Лакатош, регионален мениджър на Volvo за Централна, Източна Европа и Африка, и Масухиро Ояма, Димо Николов и Атанас Фурнаджиев, управители на „Мото-Пфое”. В официалната пресконференция участие взе и Атанас Стоилов, кмет на Община Аксаково, на чиято административна територия се намира ексклузивният център за автомобили срещу летище Варна.

Концепцията с арка на марките Jaguar и Land Rover цели да постави собствениците на британските марки в центъра на вниманието и

в сърцето на бизнеса с лукс, удобство и функционалност,

заради които те избират автомобилите си. Сега вече и в специализирания шоурум във Варна е въплътена ексклузивността и в най-дребния детайл на всеки комплекс с арка по света на Jaguar и Land Rover.

Шоурумът на Volvo представя по забележителен и модерен начин великолепните продукти на шведския производител. Архитектурният дизайн и изборът на материали и повърхности допринасят за създаването на изискано пространство, в което е пресъздадена вдъхновената от шведската култура философия VRE. Финият, изчистен и семпъл стил вдъхновява ценителите с уютната атмосфера на топла скандинавска къща.

Отделният шоурум на Ford се отличава с модерен дизайн

и иновативни технологии, влагани в една от най-динамично развиващите се напоследък масови автомобилни марки. Новият шоурум на Ford във Варна е повлиян от новата естетика на марката, съобразена с внедряващия се отскоро навсякъде по света стандарт Ford Store.

За почти всички елементи в новия комплекс на „Мото-Пфое” във Варна – от рекламните и указателни табели и пилони, през настилките, мебелите и дори видео екраните, са използвани доставчици, утвърдени от производителите на глобално ниво. Вложените огромни средства се аргументират с убедеността на компанията, че тази фирмена идентичност ще допринесе за още по-голяма лоялност на ценителите на Ford, Volvo и Jaguar и Land Rover в града и региона. И още една добра новина за клиентите – до края на месец ноември, по случай откриването на комплекса във Варна,

„Мото-Пфое” предлага уникални преференции за покупка и обслужване,

вариращи като условия за четирите марки в портфолиото на фирмата. Пълна и подробна информация може да се получи от търговските консултанти в изцяло обновения комплекс на компанията във Варна.

Компанията „Мото-Пфое” разгръща своята мащабна инвестиционна политика, по която първият изцяло обновен търговско-сервизен комплекс е този във Варна, вече като част от глобалната Sumitomo Corporation. Тя е една от най-големите японски финансово-търговски корпорации, със

100-годишна история, 900 собствени компании и над 75 000 служители по целия свят,

включително тези в България. Sumitomo Corporation развива своя дейност и има интереси в разнообразни сфери – от природни ресурси, енергетика и транспорт, включително автомобили, до продажбата на всякакви стоки към крайни клиенти. Корпорацията постоянно търси поле за следващи успешни инвестиции.

„Sumitomo Corporation вярва в по-нататъшния растеж на автомобилния сектор в България и затова продължава да инвестира в търговската мрежа на „Мото-Пфое”. Нашият подход към клиентите можем да опишем с японската дума omotenashi (гостоприемство), което означава, че се отнасяме към тях с уважение и респект, без да очакваме насреща благодарност или отплата”, сподели Томохиро Йонеяма, генерален мениджър бизнес направление „Автомобилни и строителни системи” в Sumitomo Corporation Европа.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Шведският луксозен модел е достоен съперник на Audi A4, BMW Серия 3 и Mercedes C-класа

Новото Volvo S60 предизвиква германските седани

Шведският луксозен модел е достоен съперник на Audi A4, BMW Серия 3 и Mercedes C-класа

Новото Volvo S60 беше представено у нас през пролетта и има амбициозната цел да привлече интереса на потребителите, търсещи луксозен и спортен седан, които по някаква причина не биха заложили на германските премиум модели Audi A4, BMW Серия 3 и Mercedes-Benz C-класа. Третото поколение на Volvo S60 е луксозен, спортен и пълен с най-новите системи за сигурност автомобил, изграден върху фирмената платформа SPA, която вече беше използвана при високопроходимите модели S90 и XC90.

В новия шоурум в търговския център се предлагат луксозни коли и богата гама от аксесоари

Mercedes-Benz отвори бутик в столичен мол

В новия шоурум в търговския център се предлагат луксозни коли и богата гама от аксесоари

Първият шоурум на Mercedes-Benz с уникална за пазара концепция, комбинираща луксозни автомобили и богата колекция от аксесоари на едно място, отвори врати в столичния търговски център „София Ринг Мол”. Проектът на официалния вносител на марката у нас - „Силвър Стар”, се отличава с модерен дизайн и изискан стил, като цели да предостави различно изживяване за любителите на германската премиум марка близо до тяхното ежедневие. В новия шоурум компанията предлага селекция от над 200 вида аксесоари, сред които дрехи, шапки, куфари, парфюми, часовници и велосипеди. Любителите на премиум марката могат да изберат и поръчат допълнително от над 1000 артикула в каталога на Mercedes-Benz.

Универсалната машина изпъква с агресивна визия, има комфортен салон и практични функции

Mitsubishi L200 - пикапът за работа и релакс

Универсалната машина изпъква с агресивна визия, има комфортен салон и практични функции

Пикапите съчетават високата проходимост на всъдеходи и обширното пространство на лекотоварни модели с голям товарен отсек. Тези машини са универсално превозно средство за работа и за релакс, тъй като в легена зад кабината побират какво ли не - спортни принадлежности, инструменти, уреди за бита, мебели и разбира се товарите на фермерите. Заради повишената проходимост, пикапите могат да закарат целия товар на трудно достъпни места. Един от най-новите пикапи на българския пазар е Mitsubishi L200.