Преди броени дни във Варна отвори врати новият прогресивен автомобилен комплекс на „Мото-Пфое” за клиентите в морската столица и региона. Модерният функционален и луксозен комплекс се състои от изцяло самостоятелни автомобилни шоуруми за марките Ford, Volvo и Jaguar и Land Rover, изградени според най-актуалните стандарти на производителите.

През настоящата година „Мото-Пфое” стартира мащабен инвестиционен проект в мрежата си от търговско-сервизни комплекси в страната, който ще приключи през 2021 г. Първият изцяло обновен фирмен комплекс по тази програма, отговарящ в пълна степен на високите стандарти на Ford, Volvo и Jaguar и Land Rover, е този във Варна. Новият представителен център на компанията в морската столица на България въплъщава духа и философията на автомобилните марки в портфолиото на „Мото-Пфое”.

Специално за церемонията по откриването във Варна пристигнаха Томохиро Йонеяма, генерален мениджър бизнес направление „Автомобилни и строителни системи” в Сумитомо Корпорация Европа, Чаба Лакатош, регионален мениджър на Volvo за Централна, Източна Европа и Африка, и Масухиро Ояма, Димо Николов и Атанас Фурнаджиев, управители на „Мото-Пфое”. В официалната пресконференция участие взе и Атанас Стоилов, кмет на Община Аксаково, на чиято административна територия се намира ексклузивният център за автомобили срещу летище Варна.

Концепцията с арка на марките Jaguar и Land Rover цели да постави собствениците на британските марки в центъра на вниманието и

в сърцето на бизнеса с лукс, удобство и функционалност,

заради които те избират автомобилите си. Сега вече и в специализирания шоурум във Варна е въплътена ексклузивността и в най-дребния детайл на всеки комплекс с арка по света на Jaguar и Land Rover.

Шоурумът на Volvo представя по забележителен и модерен начин великолепните продукти на шведския производител. Архитектурният дизайн и изборът на материали и повърхности допринасят за създаването на изискано пространство, в което е пресъздадена вдъхновената от шведската култура философия VRE. Финият, изчистен и семпъл стил вдъхновява ценителите с уютната атмосфера на топла скандинавска къща.

Отделният шоурум на Ford се отличава с модерен дизайн

и иновативни технологии, влагани в една от най-динамично развиващите се напоследък масови автомобилни марки. Новият шоурум на Ford във Варна е повлиян от новата естетика на марката, съобразена с внедряващия се отскоро навсякъде по света стандарт Ford Store.

За почти всички елементи в новия комплекс на „Мото-Пфое” във Варна – от рекламните и указателни табели и пилони, през настилките, мебелите и дори видео екраните, са използвани доставчици, утвърдени от производителите на глобално ниво. Вложените огромни средства се аргументират с убедеността на компанията, че тази фирмена идентичност ще допринесе за още по-голяма лоялност на ценителите на Ford, Volvo и Jaguar и Land Rover в града и региона. И още една добра новина за клиентите – до края на месец ноември, по случай откриването на комплекса във Варна,

„Мото-Пфое” предлага уникални преференции за покупка и обслужване,

вариращи като условия за четирите марки в портфолиото на фирмата. Пълна и подробна информация може да се получи от търговските консултанти в изцяло обновения комплекс на компанията във Варна.

Компанията „Мото-Пфое” разгръща своята мащабна инвестиционна политика, по която първият изцяло обновен търговско-сервизен комплекс е този във Варна, вече като част от глобалната Sumitomo Corporation. Тя е една от най-големите японски финансово-търговски корпорации, със

100-годишна история, 900 собствени компании и над 75 000 служители по целия свят,

включително тези в България. Sumitomo Corporation развива своя дейност и има интереси в разнообразни сфери – от природни ресурси, енергетика и транспорт, включително автомобили, до продажбата на всякакви стоки към крайни клиенти. Корпорацията постоянно търси поле за следващи успешни инвестиции.

„Sumitomo Corporation вярва в по-нататъшния растеж на автомобилния сектор в България и затова продължава да инвестира в търговската мрежа на „Мото-Пфое”. Нашият подход към клиентите можем да опишем с японската дума omotenashi (гостоприемство), което означава, че се отнасяме към тях с уважение и респект, без да очакваме насреща благодарност или отплата”, сподели Томохиро Йонеяма, генерален мениджър бизнес направление „Автомобилни и строителни системи” в Sumitomo Corporation Европа.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

След модернизацията най-малкият баварски кросоувър стана още по-смел и спортен

BMW X1 идва с видимо променен дизайн

След модернизацията най-малкият баварски кросоувър стана още по-смел и спортен

Първото поколение на BMW X1 дебютира през 2009 г. и се превърна в най-малкият баварски модел за всички терени. През 2015 г. беше представено второто, изцяло ново поколение на модела, при което основното задвижване премина на предните колела. През миналата година най-малкият кросоувър на марката беше обновен. След модернизацията BMW X1 изглежда още по-смело, благодарение на видимо променения дизайн. Кросоувърът е получил по-приветлив интериор и множество актуални опции. В същото време мощните и особено ефективни 4-цилиндрови турбодвигатели и интелигентното задвижване на четирите колела xDrive допринасят за радостта от шофирането и спортното представяне на новия вариант.

Компактният кросоувър получи свеж външен вид, подобрен интериор и по-богато оборудване

Цялостна модернизация за Suzuki Vitara

Компактният кросоувър получи свеж външен вид, подобрен интериор и по-богато оборудване

През 1988 година беше представено първото поколение на Suzuki Vitara. Този автомобил е еднакво добре пригоден за движение в града и за приключения извън пътя. През 2015 г. у нас дебютира настоящото четвърто поколение на Suzuki Vitara, което вече е компактен кросоувър с носеща каросерия и електронна система за задвижване на всички колела 4WD. Неотдавна Suzuki Vitara получи модернизация, която подобри автомобила във всяко едно отношение. Обновеният кросоувър се отличава със свежа визия на екстериора, подобрен интериор и по-богато оборудване.

80% от батерията на екологичния SUV се зарежда само 30 минути в терминал със 100 кВт

310 км автономен пробег за електрическото Peugeot e-2008

80% от батерията на екологичния SUV се зарежда само 30 минути в терминал със 100 кВт

Новото Peugeot e-2008 е първият изцяло електрически кросоувър на френската марка. Външно електрическата версия на 2008 се различава от кросоувърите с двигатели с вътрешно горене по липсата на изпускателни тръби отзад. Емблемата на Peugeot с лъва върху решетката на електрическия модел е със зелен оттенък, като в зависимост от осветлението играе със сини нюанси. Специалната зелена буква „e” е поставена в хрилете на предните калници и в задната част преди логото 2008. В електрическото Peugeot e-2008 зад капака на резервоара има гнездо за кабел на зарядно устройство.