Клиентите на българското дизайнерско ателие Vilner идват с най-различни желания и капризи, но досега няма човек, който да не е бил удовлетворен и доволен. За екипа на Атанас Вилнер няма невъзможни неща. От стандартно претапициране на волан, скоростен лост или протрит елемент от седалката до цялостно преобразяване на интериора на автомобила – нищо не може да затрудни талантливите майстори на Vilner, които променят скучния салон на колата до неузнаваемост и го превръщат в произведение на изкуството или просто го правят като нов, добавяйки стил и акцент.

Всичко започва с визуализация на дизайна

Екипът на Vilner залага на високо качество и професионализъм, като се стреми да бъде различен от другите и сам си е вдигнал летвата, за да е конкурентноспособен. Ателието предлага дизайн на интериорно обзавеждане на автомобили и сгради, допълнително обезшумяване на купето, диодни осветления, дизайнерски решения с карбон, пиано лак и алуминий, озвучаване и мултимедии за автомобили, обличане на детски столчета за кола с кожа, индивидуална изработка на детайли и др. Политиката на фирмата е да изготвя предварително дизайн на проекта, за да може клиентът да види как ще изглежда той и едва след неговото одобрение се започва работа.

Дизайн и удобство се съчетават във волана

За автомобилните маниаци най-важният елемент от интериора на автомобила безспорно е воланът. Той винаги стои пред нас, докато шофираме и е най-важният детайл от салона на автомобила. За хората, които искат да управляват колата си с още по-голямо удоволствие, екипът на дизайнерското студио Vilner произвежда ергономични спортни волани, които обаче не се правят с готови калъпи, а се изработват индивидуално, според личните предпочитания на всеки отделен клиент.

При проектирането на волана се съчетават максимално дизайнът с удобството, като освен да се промени формата на оригинала, той може да бъде удебелен в определени зони, за по-добър захват при управление. Удоволствието да превърнете волана на вашия автомобил в наистина уникален, какъвто няма да има никой друг в света, е несравнимо.

170 лева за стандартно претапициране на волан

Ателието на Vilner има много клиенти, които просто искат воланът им да бъде претапициран, като със смяната на износената кожа, клиентите желаят цветен шев или маркер в горната част, за да добавят контраст. Когато клиентът дойде за смяна на кожата на волана, много често се променя и кожата на скоростния лост и ръчната спирачка, при по-традиционните модели, като всички тези детайли са в хармония. Цената зависи от вида на материалите, които ще избере клиента, като вариантите от комбинации всъщност са безгранични.

Претапицирането на воланите в ателието на Vilner струва минимум 170 лева за стандартна услуга и може да достигне до 1600-1800 лева за волан с карбонови детайли, с модифициране на целия релеф, с добавяне на по-интересни кройки на кожата и цялостно претапициране на еърбега. Воланът, скоростният лост и ръчната спирачка могат да бъдат претапицирани за 300 лева, в зависимост от големината и сложността на елементите. Това са много конкурентни цени на пазара, при които качеството на услугата е гарантирано на най-високо ниво.

Желанието на клиента е най-важно за Vilner

„Когато клиентът дойде най-напред преглеждаме състоянието на волана му”, споделя Георги Георгиев, мениджър във Vilner. „Различните клиенти искат или да бъде претапициран, или да му бъдат добавени цветни шевове, с перфорирана кожа, алкантара отгоре и отдолу. Други клиенти искат една стъпка по-нагоре, т.е. да промяна на релефа на волана, за да стане по-удобен при спортно шофиране. Наскоро имахме клиент с чисто ново BMW M4, който не харесваше кожата на волана, защото била прекалено хлъзгава и искаше да го претапицираме с алкантара за да може по-лесно да си задържа ръцете, когато кара на писта. При проектирането на един волан всичко много зависи от желанията на клиента и ние винаги се съобразяваме с тях, но добавяме и нашия стил”, споделя Георги. „Най-важно е желанието на клиента, като ние му предлагаме и различни варианти и го насочваме, за да може да си избере това, което най-много му харесва”, допълва Денислав Василев, дизайнер във Vilner.

Карбон, алкантара и напа красят кормилото

Във воланите на Vilner могат да бъдат вграждани карбонови детайли, които в последствие да бъдат лакирани или матирани, според вкуса на клиента, като няма значение каква марка и модел е автомобилът. За воланите са използвани материали като алкантара, напа, карбонова кожа, перфорирана кожа и детайли от въглеродни нишки - карбон. За клиентите, които искат напълно нов волан за автомобила си, кормилото се проектира изцяло индивидуално. Крайният резултат е волан с напълно нова и уникална визия, която в същото време не е груба и натрапчива.

Шофьорски ръкавици предпазват волана

Отскоро дизайнерското ателие на Vilner се занимава и с изработката на специални ръкавици за шофиране, които са задължителен аксесоар за автомобилните маниаци. Шофьорските ръкавици са още един детайл, чрез който хората с бензин в кръвта да проявят страстта си, а освен това помагат за по-удобно, по-красиво шофиране и също така предпазват волана. Предлаганите ръкавици за шофиране са с класическа кройка, с отвори от горната страна и с перфорация за въздух от двете страни на пръстите.

По темата: Vilner
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Кросоувърът получи двойно предаване и се зарежда напълно за 1 час и 50 минути

Opel Grandland X стана хибрид и тръгна на ток

Кросоувърът получи двойно предаване и се зарежда напълно за 1 час и 50 минути

Opel представи изцяло новата хибридна версия на Grandland X, наречена Hybrid4. Моделът с plug-in хибридно задвижване PHEV и двойно предаване на Grandville X поема ролята на флагман във високопроходимата гама на Opel, включваща Crossland X и Mokka X. Новият модел може да се поръча по желание с черен преден капак и съчетава силата на 1,6-литров бензинов турбодвигател с два електромотора, достигайки системна мощност до 300 к.с. Предварителните данни за разхода на гориво сочат средно 2,2 л/100 км и емисии на CO2 от 49 г/км.

Френският кросоувър получи фейслифт, луксозен интериор и нов бензинов турбодвигател

Фина шлифовка за Renault Kadjar

Френският кросоувър получи фейслифт, луксозен интериор и нов бензинов турбодвигател

Французите от Renault влязоха в най-бързо развиващия се сегмент на компактни кросоувъри през 2015 година с Kadjar. Моделът бързо спечели сърцата на стотици хиляди хора по света и проби сред конкурентите в сегмента с атрактивна визия, просторен и комфортен интериор, динамични и икономични двигатели, и не на последно място приемлива цена. Сега Kadjar идва обновен и отново е един от най-привлекателните кросоувъри на пазара, благодарение на подобрените си качества.

Новият Range Rover Evoque също дефилира в дома на посланика на Великобритания

Jaguar I-PACE блесна с ексклузивна премиера в България

Новият Range Rover Evoque също дефилира в дома на посланика на Великобритания

В резиденцията на британския посланик, нейно превъзходителство Ема Хопкинс, се състоя ексклузивната премиера на първия премиум електрически SUV в света - новия Jaguar I-PACE. Управителят на „Мото-Пфое” Атанас Фурнаджиев лично представи пред отбрана публика заможни българи най-награждаваната кола през последните месеци. За по-малко от една година от официалното си представяне, новият Jaguar I-PACE спечели повече от 70 престижни международни награди.