От премиерата си през 2016 година, петото поколение на Nissan Micra бързо стана хит в Европа. Потребителите се влюбиха във футуристичния дизайн, запазил визията на концептуалния модел Sway, двуцветния интериор, приятните на допир материали, модерните технологии за асистенция и истинското удоволствие от шофирането. Отскоро Nissan Micra се предлага с новия 1,0-литров бензинов турбодвигател с мощност от 100 к.с., който се съчетава с безстепенна CVT автоматична скоростна кутия Xtronic със 7 виртуални предавки в ръчен режим.

Новият двигател и трансмисия предлагат подобрена динамика, гъвкавост и по-добра реакция за всички пътни условия и начини на шофиране. Комбинацията прави Micra още по-привлекателна, особено за потребителите, които шофират основно в града и предпочитат комфорта да не превключват ръчно скоростите. Изцяло новият 1,0-литров турбобензинов двигател заменя 0,9-литровия бензинов агрегат и осигурява мощност от 100 к.с. при 5000 об/мин и 160 Нм максимален въртящ момент при 2750 об/мин. Ползата от тази промяна е и намаленият разход на гориво с 0,6 л/100 км, както и по-ниските нива на емисиите на СО2.

В комбинация с автоматичната трансмисия Xtronic, новият двигател ускорява пъргаво малката Micra, сякаш е създадена да се състезавате по светофарите. Автоматичната трансмисия разполага с технология, която осигурява по-пъргава тяга при шофиране, в сравнение с конвенционалната вариаторна кутия CVT. Това е особено очевидно при по-агресивното използване на педала на газта. Технологията осигурява по-бързо превключване на по-ниска предавка и стартовете са по-динамични и гладки. Освен това с нея Micra е и по-икономична. В града разходът не превишава 6 л/100 км, а при плавно натискане на газта в извънградски цикъл консумацията е 4,5 л/100 км.

Безспорно Nissan Micra с Xtronic е перфектният автомобил за натоварена градска среда, благодарение на лесната експлоатация. Неговата автоматична трансмисия го прави много лесен и приятен за шофиране в натоварения градски трафик. Окачването на Nissan Micra използва по-твърди пружини и хечбекът забавен за управление, тъй като има стабилно пътно поведение в завои и е минимални наклонявания на каросерията. На хубав път колата вози комфортно, а при преминаване през неравности 17-инчовите колела не спестяват дупките на пътниците. Електронната симулация на диференциал с ограничено приплъзване помогна да се намали недозавиването. Управлението на Micra е леко, но не е много информативно.

Nissan Micra с новия 1,0-литров бензинов турбодвигател и автоматична трансмисия започва от 28 300 лева. Всеки нов автомобил се предлага с високо стандартно оборудване, включващо активен контрол на траекторията, ограничител на скоростта, климатик, система за контрол на налягането на въздуха в гумите, сензор за светлина и др. Моделите в ниво N-Connecta се предлагат с 16-инчови алуминиеви джанти, предни фарове за мъгла, електрически отопляеми външни огледала, задни сензори за паркиране, амбиентно вътрешно осветление, камера за паркиране на заден ход, автоматична климатична инсталация.

Технически характеристики

Nissan Micra 1.0 iG-T CVT

1,0-литров 3-цилиндров турбобензинов двигател

Безстепенна автоматична скоростна кутия Xtronic

100 к.с. максимална мощност при 5000 об/мин

160 Нм максимален въртящ момент при 2750 об/мин

10,9 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч

175 км/ч максимална скорост

4,5 л/100 км среден разход на бензин

103 г/км емисии на СО2

28 300 лева базова цена на модела

По темата: Nissan Micra Nissan Micra
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Френският SUV изминава до 50 км на ток, зарежда се за по-малко от 2 часа и харчи 1,7 литра на 100 км

Citroen C5 Aircross стана хибрид и тръгна безшумно в града

Френският SUV изминава до 50 км на ток, зарежда се за по-малко от 2 часа и харчи 1,7 литра на 100 км

Френската компания Citroen превърна своя най-голям SUV - C5 Aircross в хибрид, който се зарежда в електрическата мрежа. Новият високопроходим модел може да бъде изцяло електрически автомобил в ежедневието и превозно средство с бензинов двигател, с което да се отправите на далечно пътешествие и дори високо в планината.

Второто поколение на компактния френски SUV впечатлява с ярък дизайн и модерен интериор

Новото Peugeot 2008 тръгва на ток, бензин или дизел

Второто поколение на компактния френски SUV впечатлява с ярък дизайн и модерен интериор

Новият компактен френски SUV - Peugeot 2008, предстои да бъде лансиран в края на годината и ще се предлага в гама от четири нива на оборудване - Active, Allure, GT Line и GT, налични за всички версии. Производството на второто поколение на модела с глобално призвание ще се осъществява в завода на Peugeot във Виго, Испания за Европа и Ухан за Китай. Новото Peugeot 2008 е базирано на новата ефективна модулна платформа CMP и ще предлага свободата на избор на три типа задвижване според нуждите и начина на използване – изцяло електрически, бензинов или дизелов.

MINI Cooper S 60 Years Edition привлича с изискана атмосфера и динамично представяне

Ексклузивен модел по случай 60-годишнината

MINI Cooper S 60 Years Edition привлича с изискана атмосфера и динамично представяне

За 60 години от появата си, британската марка MINI популяризира по целия свят усещането за управление на картинг и практичното оползотворяване на пространството. За юбилея MINI преоткрива себе си, като преплита здравите традиции на оригинала и представя дизайнерски модел, който подчертава както британския произход, така и пъргавия характер на MINI. По случай 60-годишнината от създаването си, британската марка MINI пусна ексклузивен дизайнерски модел.