От премиерата си през 2016 година, петото поколение на Nissan Micra бързо стана хит в Европа. Потребителите се влюбиха във футуристичния дизайн, запазил визията на концептуалния модел Sway, двуцветния интериор, приятните на допир материали, модерните технологии за асистенция и истинското удоволствие от шофирането. Отскоро Nissan Micra се предлага с новия 1,0-литров бензинов турбодвигател с мощност от 100 к.с., който се съчетава с безстепенна CVT автоматична скоростна кутия Xtronic със 7 виртуални предавки в ръчен режим.

Новият двигател и трансмисия предлагат подобрена динамика, гъвкавост и по-добра реакция за всички пътни условия и начини на шофиране. Комбинацията прави Micra още по-привлекателна, особено за потребителите, които шофират основно в града и предпочитат комфорта да не превключват ръчно скоростите. Изцяло новият 1,0-литров турбобензинов двигател заменя 0,9-литровия бензинов агрегат и осигурява мощност от 100 к.с. при 5000 об/мин и 160 Нм максимален въртящ момент при 2750 об/мин. Ползата от тази промяна е и намаленият разход на гориво с 0,6 л/100 км, както и по-ниските нива на емисиите на СО2.

В комбинация с автоматичната трансмисия Xtronic, новият двигател ускорява пъргаво малката Micra, сякаш е създадена да се състезавате по светофарите. Автоматичната трансмисия разполага с технология, която осигурява по-пъргава тяга при шофиране, в сравнение с конвенционалната вариаторна кутия CVT. Това е особено очевидно при по-агресивното използване на педала на газта. Технологията осигурява по-бързо превключване на по-ниска предавка и стартовете са по-динамични и гладки. Освен това с нея Micra е и по-икономична. В града разходът не превишава 6 л/100 км, а при плавно натискане на газта в извънградски цикъл консумацията е 4,5 л/100 км.

Безспорно Nissan Micra с Xtronic е перфектният автомобил за натоварена градска среда, благодарение на лесната експлоатация. Неговата автоматична трансмисия го прави много лесен и приятен за шофиране в натоварения градски трафик. Окачването на Nissan Micra използва по-твърди пружини и хечбекът забавен за управление, тъй като има стабилно пътно поведение в завои и е минимални наклонявания на каросерията. На хубав път колата вози комфортно, а при преминаване през неравности 17-инчовите колела не спестяват дупките на пътниците. Електронната симулация на диференциал с ограничено приплъзване помогна да се намали недозавиването. Управлението на Micra е леко, но не е много информативно.

Nissan Micra с новия 1,0-литров бензинов турбодвигател и автоматична трансмисия започва от 28 300 лева. Всеки нов автомобил се предлага с високо стандартно оборудване, включващо активен контрол на траекторията, ограничител на скоростта, климатик, система за контрол на налягането на въздуха в гумите, сензор за светлина и др. Моделите в ниво N-Connecta се предлагат с 16-инчови алуминиеви джанти, предни фарове за мъгла, електрически отопляеми външни огледала, задни сензори за паркиране, амбиентно вътрешно осветление, камера за паркиране на заден ход, автоматична климатична инсталация.

Технически характеристики

Nissan Micra 1.0 iG-T CVT

1,0-литров 3-цилиндров турбобензинов двигател

Безстепенна автоматична скоростна кутия Xtronic

100 к.с. максимална мощност при 5000 об/мин

160 Нм максимален въртящ момент при 2750 об/мин

10,9 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч

175 км/ч максимална скорост

4,5 л/100 км среден разход на бензин

103 г/км емисии на СО2

28 300 лева базова цена на модела

По темата: Nissan Micra Nissan Micra
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Кабриолетът BMW M850i Convertible e олицетворение на спортната динамика и изискания лукс

Върхът на удоволствието под открито небе

Кабриолетът BMW M850i Convertible e олицетворение на спортната динамика и изискания лукс

Първото BMW 8-а серия се продаваше почти 10 години, но до края на живота си през 1999 г. се произвеждаше само като купе с две врати. През миналата година баварците възродиха Серия 8, като освен версията Coupe, сега се появиха и още два нови модела в гамата – открития Convertible и Gran Coupe с 4 врати. Новият кабриолет Серия 8 е не само първият по рода си модел в гамата на марката, но и най-красивото BMW правено някога. Разкошният модел в най-високия клас се присъединява към купето в новия луксозен сегмент, където BMW се стреми да бъде важен играч.

Хечбекът и комбито Sports Tourer тръгват с нова 9-степенна автоматична скоростна кутия

Opel Astra се сдоби с ново лице и по-ефективни двигатели

Хечбекът и комбито Sports Tourer тръгват с нова 9-степенна автоматична скоростна кутия

В разгара на лятото петото поколение на Opel Astra претърпя стилен фейслифт и получи нови и по-ефективни двигатели, скоростни кутии и модерно оборудване. Благодарение на нови двигатели и трансмисии, обновеният Opel Astra е с до 19% по-икономичен и по-екологичен в сравнение с настоящия модел, който беше избран за „Европейски автомобил на 2016 година”.

Abarth 595 възражда състезателния имидж на италианския мъник Fiat 500

Малък, бърз и лесен за управление на пътя

Abarth 595 възражда състезателния имидж на италианския мъник Fiat 500

Името Abarth има ярко и изпълнено със събития минало. През 50-те и 60-те години на миналия век това име става истинска сензация на пистите. Малката италианска компания, занимаваща се с производството на компактни спортни модели, става известна не толкова с тях, а най-вече заради спортните версии на масовия Fiat 500. Създателят Карло Абарт видял състезателния потенциал на италианския мъник и го превърнал в истинско оръжие. Спортният Fiat 500 в изпълнение Abarth с образа на скорпион върху логото успешно се борел с по-мощните автомобили в ралитата.