От премиерата си през 2016 година, петото поколение на Nissan Micra бързо стана хит в Европа. Потребителите се влюбиха във футуристичния дизайн, запазил визията на концептуалния модел Sway, двуцветния интериор, приятните на допир материали, модерните технологии за асистенция и истинското удоволствие от шофирането. Отскоро Nissan Micra се предлага с новия 1,0-литров бензинов турбодвигател с мощност от 100 к.с., който се съчетава с безстепенна CVT автоматична скоростна кутия Xtronic със 7 виртуални предавки в ръчен режим.

Новият двигател и трансмисия предлагат подобрена динамика, гъвкавост и по-добра реакция за всички пътни условия и начини на шофиране. Комбинацията прави Micra още по-привлекателна, особено за потребителите, които шофират основно в града и предпочитат комфорта да не превключват ръчно скоростите. Изцяло новият 1,0-литров турбобензинов двигател заменя 0,9-литровия бензинов агрегат и осигурява мощност от 100 к.с. при 5000 об/мин и 160 Нм максимален въртящ момент при 2750 об/мин. Ползата от тази промяна е и намаленият разход на гориво с 0,6 л/100 км, както и по-ниските нива на емисиите на СО2.

В комбинация с автоматичната трансмисия Xtronic, новият двигател ускорява пъргаво малката Micra, сякаш е създадена да се състезавате по светофарите. Автоматичната трансмисия разполага с технология, която осигурява по-пъргава тяга при шофиране, в сравнение с конвенционалната вариаторна кутия CVT. Това е особено очевидно при по-агресивното използване на педала на газта. Технологията осигурява по-бързо превключване на по-ниска предавка и стартовете са по-динамични и гладки. Освен това с нея Micra е и по-икономична. В града разходът не превишава 6 л/100 км, а при плавно натискане на газта в извънградски цикъл консумацията е 4,5 л/100 км.

Безспорно Nissan Micra с Xtronic е перфектният автомобил за натоварена градска среда, благодарение на лесната експлоатация. Неговата автоматична трансмисия го прави много лесен и приятен за шофиране в натоварения градски трафик. Окачването на Nissan Micra използва по-твърди пружини и хечбекът забавен за управление, тъй като има стабилно пътно поведение в завои и е минимални наклонявания на каросерията. На хубав път колата вози комфортно, а при преминаване през неравности 17-инчовите колела не спестяват дупките на пътниците. Електронната симулация на диференциал с ограничено приплъзване помогна да се намали недозавиването. Управлението на Micra е леко, но не е много информативно.

Nissan Micra с новия 1,0-литров бензинов турбодвигател и автоматична трансмисия започва от 28 300 лева. Всеки нов автомобил се предлага с високо стандартно оборудване, включващо активен контрол на траекторията, ограничител на скоростта, климатик, система за контрол на налягането на въздуха в гумите, сензор за светлина и др. Моделите в ниво N-Connecta се предлагат с 16-инчови алуминиеви джанти, предни фарове за мъгла, електрически отопляеми външни огледала, задни сензори за паркиране, амбиентно вътрешно осветление, камера за паркиране на заден ход, автоматична климатична инсталация.

Технически характеристики

Nissan Micra 1.0 iG-T CVT

1,0-литров 3-цилиндров турбобензинов двигател

Безстепенна автоматична скоростна кутия Xtronic

100 к.с. максимална мощност при 5000 об/мин

160 Нм максимален въртящ момент при 2750 об/мин

10,9 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч

175 км/ч максимална скорост

4,5 л/100 км среден разход на бензин

103 г/км емисии на СО2

28 300 лева базова цена на модела

По темата: Nissan Micra Nissan Micra
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

След модернизацията най-малкият баварски кросоувър стана още по-смел и спортен

BMW X1 идва с видимо променен дизайн

След модернизацията най-малкият баварски кросоувър стана още по-смел и спортен

Първото поколение на BMW X1 дебютира през 2009 г. и се превърна в най-малкият баварски модел за всички терени. През 2015 г. беше представено второто, изцяло ново поколение на модела, при което основното задвижване премина на предните колела. През миналата година най-малкият кросоувър на марката беше обновен. След модернизацията BMW X1 изглежда още по-смело, благодарение на видимо променения дизайн. Кросоувърът е получил по-приветлив интериор и множество актуални опции. В същото време мощните и особено ефективни 4-цилиндрови турбодвигатели и интелигентното задвижване на четирите колела xDrive допринасят за радостта от шофирането и спортното представяне на новия вариант.

Компактният кросоувър получи свеж външен вид, подобрен интериор и по-богато оборудване

Цялостна модернизация за Suzuki Vitara

Компактният кросоувър получи свеж външен вид, подобрен интериор и по-богато оборудване

През 1988 година беше представено първото поколение на Suzuki Vitara. Този автомобил е еднакво добре пригоден за движение в града и за приключения извън пътя. През 2015 г. у нас дебютира настоящото четвърто поколение на Suzuki Vitara, което вече е компактен кросоувър с носеща каросерия и електронна система за задвижване на всички колела 4WD. Неотдавна Suzuki Vitara получи модернизация, която подобри автомобила във всяко едно отношение. Обновеният кросоувър се отличава със свежа визия на екстериора, подобрен интериор и по-богато оборудване.

80% от батерията на екологичния SUV се зарежда само 30 минути в терминал със 100 кВт

310 км автономен пробег за електрическото Peugeot e-2008

80% от батерията на екологичния SUV се зарежда само 30 минути в терминал със 100 кВт

Новото Peugeot e-2008 е първият изцяло електрически кросоувър на френската марка. Външно електрическата версия на 2008 се различава от кросоувърите с двигатели с вътрешно горене по липсата на изпускателни тръби отзад. Емблемата на Peugeot с лъва върху решетката на електрическия модел е със зелен оттенък, като в зависимост от осветлението играе със сини нюанси. Специалната зелена буква „e” е поставена в хрилете на предните калници и в задната част преди логото 2008. В електрическото Peugeot e-2008 зад капака на резервоара има гнездо за кабел на зарядно устройство.