Швейцарската компания Nestle закрива единствената си фабрика в Румъния и премества производството в Унгария, съобщава в. "Зиарул финанчиар".

Представители на Nestle заявиха за изданието, че са започнали процес за закриване на фабриката в западния румънския град Тимишоара, където работят близо 400 души. "Започнахме процес за закриване на фабриката, но преговаряме със синдикатите сега", посочиха цитирани източници.

"Закриването на производствената единица в Тимишоара е изключително трудно решение, взето след детайлни анализи и прилагане на всички други алтернативи", заяви Лешек Вончиш, представител на Nestle за Румъния. Той отбеляза, че служителите, които ще останат без работа след закриването на фабриката, ще получат компенсаторни заплати.

Фабриката, в която работят 388 души, следва да бъде закрита до края на май 2019 г. Швейцарският производител на хранителни продукти влезе на румънския пазар през 1995 г., като има общо 900 служители в страната. Компанията заяви, че ще запази центъра си за финансови услуги в Тимишоара, където работят около 30 души, както и централния си офис в Букурещ и екипа по продажбите.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Идея: Общините да събират дължими такси за входа с данъците

Неплатените такси за общите части на входа да се събират с местните данъци и такси. Това част от предложенията, залегнали в предстоящите промени в изискванията за поддръжка на сградния фонд и въвеждане на механизми на контрол за лицата, предоставящи услугите на професионално управление на етажната собственост.

Добри хора, евтино и вкусно - София привлича млади туристи

София е предимно младежка дестинация с културно познавателни цели. Това става ясно от проучване на инициативата „Визия за София“. 45% от туристите виждат в столицата добро място за екскурзия, 23% я посещават по бизнес, а 20 на сто от чужденците идват в града с развлекателни цели.