Швейцарският концерн Nestle SA започна ексклузивни преговори за продажбата на подразделението си Nestle Skin Health занимаващо се с производство на козметика за грижа за кожата на консорциум, оглавяван от шведската EQT Partners и дубайския фонд Abu Dhabi Investment Authority(ADIA), се казва в прессъобщение на продавача.

Стойността на сделката се оценява на 10,2 млрд. швейцарски франка (10,13 млрд. долара). Приходите на Nestle Skin Health за 2018 г. са били 2,8 млрд. шв. франка (2,78 млрд. долара). Предполага се, че сделката ще бъде приключена през второто полугодие на 2019-та. Централният й офис е в Лозана. Във фирмата работят 5 хил. души във филиали в 40 страни в света.

Основаната през 1866 г. швейцарската компания Nestle притежава 400 фабрики в 83 страни.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Електронното ще поевтинява

Поскъпва обслужването на гише в банките

Електронното ще поевтинява

Таксите за обслужване в банковите клонове ще се увеличат в скоро време. Това ще стане за сметка на по-евтино електронно банкиране, за да може клиентите да се насочат към дигиталните банкови услуги. Това каза шефът на Асоциацията на банките в България (АББ) Петър Андронов за bTV.

Financial Times: България привлича рекордни инвестиции в технологичния сектор

България привлича голям обем чуждестранни инвестиции "на зелено" в сферата на информационните и комуникационните технологии (ИКТ). Така тя допринася за по-мащабно увеличение на трансграничния приток на инвестиции, пише вестник Financial Times.

Августин Миланов, Виваком: Жените имат „радар“ за добрата оферта

Българските потребители вече възприеха предимствата, които дава този канал - 24/7 възможност да влязат, да разгледат дори в триизмерен режим, да прочетат подробно ревю и изберат най-подходящото устройство за себе си, коментира тенденциите в онлайн пазаруването Августин Миланов, старши мениджър „Дигитален и търговски маркетинг“ във Виваком.