Добилият известност от Quattro GmbH на Audi и спортните автомобили Apollo, Роланд Гъмпърт (Roland Gumpert), представи суперавтомобил, който решава проблема с ограничения обсег и бавно зареждане на електрическите автомобили. Nathalie разполага с 800 к.с. и задвижване на четирите колела, използвайки лесно презареждаща се горивна клетка с метанол, която зарежда батериите по време на движение.

Приличайки само на външно променен Nissan GT-R, Nathalie използва същото спортно купе с 2 врати, но разполага с електрически мотор във всяко колело с обща мощност от 800 к.с. (600 kW) и максимална скорост над 306 км / ч. Други разлики са, хром-молибдената тръбна рама, карбоновото шаси и много промени в аеродинамиката за притискане, а интериора е изглежда изчистен и спортен.


Електрическите превозни средства вече са доста развити и практични за повечето хора, които обикновено шофират ежедневно на кратки разстояния и могат да бъдат извършвани след пълно зареждане на батерията през нощта, в домашни условия.

 

За по-редките, но далечни пътувания, някои автомобили предлагат супер-бързо зареждане, а други използват бензинови или дизелови генератори, които зареждат батериите в движение и увеличават обсега.

Нито една от тези възможности не удовлетворява Гъмпърт, за това предлага алтернатива със задвижваната от горивна клетка с метанол Nathalie. По този начин пътува с вградена. Гъмпърт казва, че цената на бензина е три пъти по-висока от тази на метанола, който е по-лесен за употреба от водород и позволява презареждане на резервоара за около три минути, предоставяйки изумителен обсег от над 850 километра, при поддържането на скорост от около 80 км / ч.


Nathalie не изгаря метанол, а създадената от Ser Energy горивна клетка, използва проста химическа реакция за смесване на метанол и въздух за производство на въглероден диоксид, вода и достатъчно енергия, осигуряваща ефективно захранване от 5 kW, за зареждане на батерията.


Това поражда някои въпроси, като откъде точно ще се зарежда метанол и кой ще изгради необходимата инфраструктура, за да може тази идея да се приложи. И кой би инвестирал в това, като се има предвид, че този вид технология за увеличаване на обсега ще бъде излишна, когато технологията на батериите, най-накрая се развие. Също така, поддържането на 80 км / ч с посочената мощност от 600 kW ще бъде доста трудно, докато захранването от 5 kW не би предотвратило изтощаването на батерията, при шофиране по магистрала. Между другото, не се посочва капацитета на батерията.


Основния недостатък на Nathalie е, че реакцията на горивната клетка отделя CO2. Което е една от основните причини, поради които се въвеждат електрическите превозни средства. Въпреки всичките си недостатъци, водородът поне не изпуска въглерод в атмосферата.

Nathalie изглежда много забавен, спортен автомобил, но едва ли ще може да бъде видян на улицата.

 

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Готови модули пестят разходи и време в строителството

Отпечатват 3D баня за ден

Готови модули пестят разходи и време в строителството

Технологията за 3D печат указва голямо въздействие в сферата на архитектурата и строителството. Вече е в ход, план за изграждането на първия в света 3D-отпечатан квартал, като вече отдавна технологията е използвана за 3D-отпечатването на офиси и къщи.

Volocopter с летище в Сингапур

Изграждат първата станция за летящи таксита

Volocopter с летище в Сингапур

В края на миналата година, Volocopter оповести намеренията си да се установи в Сингапур, а сега германската авиационна компания обяви плановете си за изграждане на първата станция за летящи таксита в града, като пробните полети ще започнат скоро след завършването.

Digit използва автономен транспорт

Робот за автономни доставки до вратата

Digit използва автономен транспорт

Много скоро, е възможно шофьорите на превозни средства за доставки да бъдат заменени от автономни превозни средства или дронове, които да доставят пратки до вратата на получателя.