НАСА заплати на Русия 19 милиона долара за тоалетна. През 2017 г. НАСА поръча на Русия тоалетна за модула си "Транкуилити", тъй като дълго време не можа да разработи свой аналог.

На МКС са разположени две тоалетни. Първоначално санитарният възел действал само в руския отсек "Заря".

Същевременно подготвящият се за трета мисия на Международната космическа станция японски астронавт Соичи Ногучи написа в Туитър, че най-важното нещо в космоса е тоалетната и правилното й използване. "Едно от най-важните умения в орбита е правилното използване на WC-то!" Към своето съобщение японският астронавт пусна и илюстрация. На снимката той се намира редом до космическата тоалетна.

Ногучи вече два пъти е участвал в мисии на Международната космическа станция. През 2006 година той е летял до МКС със совалката "Колумбия", а три години по-късно с руския кораб "Союз". Третия си полет той ще осъществи в края на 2019 година.

По темата: НАСА Русия тоалетна

Белият дом публикува разговора между Тръмп и Зеленски (ЕДНО КЪМ ЕДНО)

Белият дом публикува телефонния разговор от април, в който американският президент Доналд Тръмп е поздравил украинския си колега Володимир Зеленски с победата му на изборите, съобщи Ройтерс.

Отново тревога във Венеция

Нов прилив с ниво 1,57 метра заля Венеция и старинният град отново бе вдигнат по тревога. За пръв път по нареждане на кмета Луиджи Бруняро бяха забранени разходките по централния площад „Сан Марко“ и уличките към него.

Закопчаха за корупция бивше гадже на Берлускони и два мандата евродепутатка

Полицията в Милано арестува за корупция екс-изгората на Силвио Берлускони и два мандата евродепутатка от неговата партия „Форца Италия!“ - Лара Коми. Тя започва политическата си кариера във формацията на четирикратния премиер на Италия през 2002 г. едва 19-годишна.