0

Н овото осмо поколение на Volkswagen Golf продължава да набира скорост. След пазарните премиери на версиите GTI, GTE и GTD, сега Volkswagen представя поредния ярък акцент в спортната гама на моделната фамилия на Golf в лицето на новия Golf GTI Clubsport. Новият модерен компактен спортен автомобил развива максимална мощност от 300 к.с. и е новият флагман в гамата на осмото поколение на Golf GTI. Новият Volkswagen Golf GTI Clubsport впечатлява не само с огромната мощност на двигателя, но и с новата спортна динамика и представяне на пътя.

Новото осмо поколение на Volkswagen Golf продължава да набира скорост. След пазарните премиери на версиите GTI, GTE и GTD, сега Volkswagen представя поредния ярък акцент в спортната гама на моделната фамилия на Golf в лицето на новия Golf GTI Clubsport. Новият модерен компактен спортен автомобил развива максимална мощност от 300 к.с. и е новият флагман в гамата на осмото поколение на Golf GTI. Новият Volkswagen Golf GTI Clubsport впечатлява не само с огромната мощност на двигателя, но и с новата спортна динамика и представяне на пътя.

Новият Volkswagen Golf GTI Clubsport се задвижва от 2,0-литров бензинов двигател със система за принудително пълнене с турбокомпресор, комбиниран стандартно със 7-степенна автоматична предавателна кутия с два съединителя DSG. Максималната мощност на мотора е 300 к.с., а максималният въртящ момент е 400 Нм.

Силовото предаване и ходовата част са оборудвани с новата система за контрол на динамиката и пътното поведение, която обединява изцяло и контролира пряко управлението на електронната блокировка на диференциала XDS, както и компонентите, отговорни за контрола на динамиката на колата в завой и при високи стойности на напречното ускорение, включени в допълнително предлаганата адаптивна система за контрол на окачването.

Тези функции предлагат значително повишаване на динамиката и осезаеми предимства по отношение на поведението на пътя, но за първи път при новия Volkswagen Golf GTI Clubsport стандартният диференциал с електромеханична блокировка на предния мост е включен в мрежата на системата за контрол на колата.

Новият Volkswagen Golf GTI Clubsport бележи нов етап на развитие по отношение на динамиката на пътя сред спортните автомобили с предно предаване. Той е оборудван с мощен двигател със система за принудително пълнене с турбокомпресор, ново задвижване и ходова част с пълна електронна свързаност. Освен това има и изцяло нов режим на шофиране Nurburgring, проектиран специално за предизвикателствата на трасето на легендарната Северна отсечка на пистата „Нюрбургринг” в Германия.

На външен вид новият Volkswagen Golf GTI Clubsport се вписва идеално в атмосферата на състезателните писти с индивидуално оформление на предната част. В долната си част предната броня изглежда почти отворена, като на напора на насрещния въздушен поток са изложени единствено радиаторната решетка с типичната за моделите GTI структура на пчелна пита. Отзад погледът се привлича от спойлера на покрива от две части, запазен само за Golf GTI Clubsport.

Предният спойлер и задното антикрило спомагат за значителното увеличаване на притискащата сила върху предния и задния мост на модела. В стандартното оборудване са включени 18-инчови алуминиеви джанти. Специалният дифузьор в задната част, намаленият с 10 мм просвет и по-широките странични прагове също подобряват цялостното спортно излъчване на новия модел.

Разположените вляво и вдясно в задната част овални изпускателни тръби завършват спортната ауспухова система на Golf GTI Clubsport. Във вътрешното пространство на новия модел правят впечатление първокласните спортни седалки с тапицерия ArtVelours със странични опори за тялото, спортният волан с перфорирани зони в кожената облицовка за по-добър захват и планките за управление на 7-степенна автоматична скоростна кутия.

С новия Volkswagen Golf GTI Clubsport германската марка продължава вдъхващата респект традиция на суперспортните модели GTI. Първият Golf GTI Clubsport дебютира през 2016 година навреме за 40-годишнината на емблематичния спортен автомобил и се превърна в основател на серията Clubsport.

Зад волана на Golf GTI Clubsport S през май 2016 година професионалният състезател Бенямин Лойхтер постави нов рекорд на обиколка за автомобили с предно предаване на Северната отсечка на пистата „Нюрбургринг” с време от 7 минути 49 секунди и 21 стотни. С новия Volkswagen Golf GTI Clubsport това време със сигурност ще бъде подобрено.