Официалният представител на Volvo у нас – „Мото-Пфое”, откри вчера първия самостоятелен комплекс на шведската марка в България. Ексклузивният търговско-сервизен център е изграден по най-актуалните стандарти на Volvo и се отличава с изискан скандинавски стил, изчистени линии и внимание към детайла. Новото дилърство се намира на ул. „Околовръстен път” № 483, на ключовия транспортен възел в близост до детелината на „Ботевградско шосе”, където Северната скоростна тангента се влива в околовръстното шосе в посока Пловдив и ж.к. „Младост”.

По случай откриването на комплекса, „Мото-Пфое” предлага на своите клиенти специални условия с бонус в оборудването до 12 000 лева за нови автомобили Volvo на склад.

С изграждането на модерния и високотехнологичен комплекс на Volvo у нас, „Мото-Пфое” за пореден път вдига високо летвата в автомобилния бизнес. През миналата година българският импортьор на трите водещи премиум автомобилни марки откри първия самостоятелен център на марките Jaguar и Land Rover в страната. С отварянето на новия ексклузивен дом на Volvo, компанията за пореден път демонстрира последователната си стратегия да устройва за взискателните си клиенти функционални и красиви дилърства, предлагащи под един покрив пълна гама продукти и услуги в конкурентните луксозни пазарни сегменти.

Самостоятелният комплекс на Volvo в София е с разгърната застроена площ от общо 2780 кв.м. Шоурумът заема 800 кв.м, а сервизната зона и складът за резервни части – над 1000 кв.м. На разположение са близо 90 паркоместа. Автомобилният център е изграден изцяло по стандарта на производителя Volvo Retail Experience. Комплексът гарантира усещане за лукс и изисканост, благодарение на характерния изчистен шведски дизайн, излъчващ уют и топлина, които могат да накарат всеки клиент да се почувства като у дома си.

Архитектурният дизайн е минималистичен и семпъл. Изборът на материали и повърхности допринасят за създаването на изискано пространство, в което е пресъздадена вдъхновената от шведската култура философия Volvo Retail Experience. Атмосферата в новия център на Volvo има за цел да внуши скандинавски уют, изисканост и спокойствие. Интериорът е решен в няколко зони за клиенти за конфигуриране на автомобили, място за отдих, зона за кафе и напитки, оборудван кът за забавление на най-малките фенове на марката, както и иновативна зона с разнообразие от отбрани употребявани модели на шведската марка.

В новия комплекс на Volvo се предлагат всички услуги, покриващи най-високите изисквания за качество и гарантиращи мобилността на клиентите на марката, начело с продажба на нови и употребявани автомобили Volvo, бързо и качествено следпродажбено обслужване, продажба на резервни части, консумативи и аксесоари, застрахователни услуги, оценка, изкупуване и абонамент, както и гъвкави финансови пакети за всяко предизвикателство в услуга на клиентите.

Мащабната инвестиция и изпълнението на комплекса допълнително ще затвърдят имиджа на Volvo като марка, която проектира автомобилите си с мисъл за човека. Модерното дилърство е огледало на бъдещето на Volvo – оборудването предвижда и супер мощни зарядни станции, готови за изцяло електрическите модели на марката. Проектирано е с капацитет да обслужва непрекъснато увеличаващия се брой собственици на Volvo автомобили и предоставя най-добрата инфраструктура за техните нужди и високи изисквания. Според специалистите от Volvo, това е може би най-добрият комплекс на марката в югоизточна Европа.

Ексклузивно за церемонията по откриването на модерния комплекс на Volvo у нас пристигнаха специалните гости Франк Версавел - вицепрезидент на Volvo Cars за регион Европа, Близък Изток, Африка, Хесус Фернандез де Меса - изпълнителен директор на Volvo Cars за същия регион, Масато Ишида - генерален мениджър в Sumitomo Corporation за Европа, Близкия изток, Африка и Обединение на независимите държави и Хидеюки Нагаока - генерален мениджър на бизнес подразделение транспортни и строителни системи в Sumitomo Corporation.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новото BMW Серия 1 за пръв път получава задвижване основно на предните колела

Революция в третото поколение на „единичката”

Новото BMW Серия 1 за пръв път получава задвижване основно на предните колела

С първото BMW Серия 1 от 2004 година германската марка навлезе в C-сегмента и компактният баварски модел стана особено популярен в Европа. В продължение на 15 години и цели две поколения, от които вече са реализирани над 1,3 милиона екземпляра, „единичката” на BMW се открояваше с нетипичното за този сегмент задвижване на задните колела. Сега инженерите в Мюнхен обаче направиха малка революция и новото трето поколение на BMW Серия 1 вече е с предно задвижване.

Шведският луксозен модел е достоен съперник на Audi A4, BMW Серия 3 и Mercedes C-класа

Новото Volvo S60 предизвиква германските седани

Шведският луксозен модел е достоен съперник на Audi A4, BMW Серия 3 и Mercedes C-класа

Новото Volvo S60 беше представено у нас през пролетта и има амбициозната цел да привлече интереса на потребителите, търсещи луксозен и спортен седан, които по някаква причина не биха заложили на германските премиум модели Audi A4, BMW Серия 3 и Mercedes-Benz C-класа. Третото поколение на Volvo S60 е луксозен, спортен и пълен с най-новите системи за сигурност автомобил, изграден върху фирмената платформа SPA, която вече беше използвана при високопроходимите модели S90 и XC90.

В новия шоурум в търговския център се предлагат луксозни коли и богата гама от аксесоари

Mercedes-Benz отвори бутик в столичен мол

В новия шоурум в търговския център се предлагат луксозни коли и богата гама от аксесоари

Първият шоурум на Mercedes-Benz с уникална за пазара концепция, комбинираща луксозни автомобили и богата колекция от аксесоари на едно място, отвори врати в столичния търговски център „София Ринг Мол”. Проектът на официалния вносител на марката у нас - „Силвър Стар”, се отличава с модерен дизайн и изискан стил, като цели да предостави различно изживяване за любителите на германската премиум марка близо до тяхното ежедневие. В новия шоурум компанията предлага селекция от над 200 вида аксесоари, сред които дрехи, шапки, куфари, парфюми, часовници и велосипеди. Любителите на премиум марката могат да изберат и поръчат допълнително от над 1000 артикула в каталога на Mercedes-Benz.