Официалният представител на Volvo у нас – „Мото-Пфое”, откри вчера първия самостоятелен комплекс на шведската марка в България. Ексклузивният търговско-сервизен център е изграден по най-актуалните стандарти на Volvo и се отличава с изискан скандинавски стил, изчистени линии и внимание към детайла. Новото дилърство се намира на ул. „Околовръстен път” № 483, на ключовия транспортен възел в близост до детелината на „Ботевградско шосе”, където Северната скоростна тангента се влива в околовръстното шосе в посока Пловдив и ж.к. „Младост”.

По случай откриването на комплекса, „Мото-Пфое” предлага на своите клиенти специални условия с бонус в оборудването до 12 000 лева за нови автомобили Volvo на склад.

С изграждането на модерния и високотехнологичен комплекс на Volvo у нас, „Мото-Пфое” за пореден път вдига високо летвата в автомобилния бизнес. През миналата година българският импортьор на трите водещи премиум автомобилни марки откри първия самостоятелен център на марките Jaguar и Land Rover в страната. С отварянето на новия ексклузивен дом на Volvo, компанията за пореден път демонстрира последователната си стратегия да устройва за взискателните си клиенти функционални и красиви дилърства, предлагащи под един покрив пълна гама продукти и услуги в конкурентните луксозни пазарни сегменти.

Самостоятелният комплекс на Volvo в София е с разгърната застроена площ от общо 2780 кв.м. Шоурумът заема 800 кв.м, а сервизната зона и складът за резервни части – над 1000 кв.м. На разположение са близо 90 паркоместа. Автомобилният център е изграден изцяло по стандарта на производителя Volvo Retail Experience. Комплексът гарантира усещане за лукс и изисканост, благодарение на характерния изчистен шведски дизайн, излъчващ уют и топлина, които могат да накарат всеки клиент да се почувства като у дома си.

Архитектурният дизайн е минималистичен и семпъл. Изборът на материали и повърхности допринасят за създаването на изискано пространство, в което е пресъздадена вдъхновената от шведската култура философия Volvo Retail Experience. Атмосферата в новия център на Volvo има за цел да внуши скандинавски уют, изисканост и спокойствие. Интериорът е решен в няколко зони за клиенти за конфигуриране на автомобили, място за отдих, зона за кафе и напитки, оборудван кът за забавление на най-малките фенове на марката, както и иновативна зона с разнообразие от отбрани употребявани модели на шведската марка.

В новия комплекс на Volvo се предлагат всички услуги, покриващи най-високите изисквания за качество и гарантиращи мобилността на клиентите на марката, начело с продажба на нови и употребявани автомобили Volvo, бързо и качествено следпродажбено обслужване, продажба на резервни части, консумативи и аксесоари, застрахователни услуги, оценка, изкупуване и абонамент, както и гъвкави финансови пакети за всяко предизвикателство в услуга на клиентите.

Мащабната инвестиция и изпълнението на комплекса допълнително ще затвърдят имиджа на Volvo като марка, която проектира автомобилите си с мисъл за човека. Модерното дилърство е огледало на бъдещето на Volvo – оборудването предвижда и супер мощни зарядни станции, готови за изцяло електрическите модели на марката. Проектирано е с капацитет да обслужва непрекъснато увеличаващия се брой собственици на Volvo автомобили и предоставя най-добрата инфраструктура за техните нужди и високи изисквания. Според специалистите от Volvo, това е може би най-добрият комплекс на марката в югоизточна Европа.

Ексклузивно за церемонията по откриването на модерния комплекс на Volvo у нас пристигнаха специалните гости Франк Версавел - вицепрезидент на Volvo Cars за регион Европа, Близък Изток, Африка, Хесус Фернандез де Меса - изпълнителен директор на Volvo Cars за същия регион, Масато Ишида - генерален мениджър в Sumitomo Corporation за Европа, Близкия изток, Африка и Обединение на независимите държави и Хидеюки Нагаока - генерален мениджър на бизнес подразделение транспортни и строителни системи в Sumitomo Corporation.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Изцяло новият модел застава между CX-3 и CX-5, и тръгва с революционен бензинов двигател

Mazda CX-30 е най-красивият кросоувър на автосалона

Изцяло новият модел застава между CX-3 и CX-5, и тръгва с революционен бензинов двигател

На открилия се вчера автомобилен салон в София, Mazda представя изцяло новия си компактен кросоувър CX-30. Японската компания позиционира новия модел между двата успешни кросоувъра CX-3 и CX-5. Тройката в името означава, че CX-30 е построен на базата на четвъртото поколение на Mazda 3. Новата Mazda CX-30 е насочена към младата аудитория и се очаква да привлече клиентите, които искат да купят красив и стилен автомобил. Mazda CX-30 е първият кросоувър, който получава нова интерпретация на дизайнерския стил KODO, запомняща се с ярък външен вид.

Изцяло електрическият модел дебютира у нас заедно с конвенционалната си версия

Новото Peugeot e-208 тръгва с енергия от контакта

Изцяло електрическият модел дебютира у нас заедно с конвенционалната си версия

Френската марка Peugeot демонстрира своя преход към електрическата мобилност на Автомобилен салон София 2019, който отвори врати от 12 до 20 октомври. В рамките на изложението премиерно за България е показан новият напълно електрически модел Peugeot е-208. Втората електрическа премиера за марката е на две колела в лицето на скутера e-Ludix. Peugeot проектира себе си в ерата на енергийния преход и електрификацията, и води посетителите към визията си за бъдещето с електрически автомобил, електрически скутер и електрически велосипед.

BMW M2 Competition носи гените на състезател в купе за ежедневно шофиране

Спринтьор на пистата, палавник на пътя

BMW M2 Competition носи гените на състезател в купе за ежедневно шофиране

BMW M2 е най-компактният представител в гамата от спортни модели на марката. Той е позициониран като пряк наследник на известното BMW 2002 Turbo от 70-те години на миналия век. Купето е леко и бързо, но за някои водачи не беше достатъчно екстремно, затова инженерите от спортното подразделение на баварците M GmbH разшириха гамата и създадоха новото BMW M2 Competition. Уникалното купе изглежда много по-агресивно и е оборудвано с чудовищен двигател с още повече мощност, но в същото време остава удобно за ежедневно шофиране от дома до офиса или търговските центрове.