Най-големият ван на Opel зарежда в контакта
5

Най-големият ван на Opel зарежда в контакта

Новото електрическо Movano-e превозва обемисти и тежки товари с ниски разходи за експлоатация и нулеви вредни емисии

Германската марка Opel представи напълно новия ван Movano-e, който стана първият голям електрически автомобил със захранване с акумулаторна батерия. Новият ван Movano-e се задвижва от електрически мотор е най-конкурентният модел, който Opel някога е предлагал в сегмента на лекотоварните автомобили.

Новото Movano-e с електрическо задвижване с нулеви емисии осигурява водещи параметри по отношение на полезен товар, товарен обем и дължина, комбинирани с широка гама от версии на каросерията, дължини и височини. Както новото Movano, така и Movano-e ще се появят в дилърствата на Opel през тази година.

Изборът при новия ван Opel Movano включва всякакви транспортни възможности, от индивидуални и градски доставки, до замразени стоки и кемпери. Електрическият модел е солиден и надежден, като в същото време е доста динамичен и ефективен.

Новият Opel Movano-e не отделя никакви емисии и не изисква компромиси, като по този начин представлява реална алтернатива на задвижваните по конвенционален начин автомобили. Електрическата система за задвижване включва електромотор с мощност от 90 кВт или 122 к.с. и въртящ момент от 260 Нм, както и акумулаторна батерия. Лекотоварният модел на Opel е с електронно ограничена максимална скорост от 110 км/ч.

В зависимост от варианта, клиентите могат да избират литиево-йонна батерия с капацитет от 37 кВтч или от 70 кВтч, осигуряваща пробег от съответно до 117 и 224 км в комбиниран цикъл според WLTP. Акумулаторните батерии са разположени под товарното пространство и не намаляват функционалността. По този начин обаче се подобрява стабилността в завой и при страничен вятър, дори при пълно натоварване. Системата за регенеративно спиране възстановява част от енергията, произведена по време на намаляване на скоростта и увеличава ефективността.

Клиентите на фургоните могат да избират измежду четири дължини от L1 до L4 и три височини от H1 до H3 с максимален товарен капацитет в диапазона от 8 до 17 кубически метра. Вратите на варианта H3 са с височина от 2,03 метра и по този параметър са най-добрите в класа. Заедно със задните врати, които се отварят на 180 градуса и опционалните врати с ъгъл на отваряне 270 градуса, те правят товаренето в Movano изключително лесно.

Диапазонът по отношение на параметъра общо тегло е сред най-широките в класа, простирайки се от 2,8 до 4 тона, а полезният товар достига максимално 2,1 тона. Товарната зона на големия ван на Opel се превръща в еталон за останалите в класа с височина на праговете от почти 50 см, широчина между арките на калниците от 1,42 м и широчина между панелите 1,87 метра.

Стандартната кабина включва в оборудването си единична седалка с 3 места, а вторият ред на опционалната двойна кабина предлага седалки за още 4 пътника. За да отговори на специални нужди, новото Movano се предлага и във версии като шаси-кабина, шаси с двойна кабина и платформа-кабина с един или два реда седалки. Новият лекотоварен модел на Opel е идеална база за широка гама от специални трансформации като самосвали със задно и странично разтоварване, както и кемпери.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.