Само за две седмици над 40 000 кандидат-пътешественици са регистрирали своите касови бележки в най-вълнуващото предизвикателство преди Великденските празници на Лидл България. Това е около 30% увеличение на регистрациите в сравнение с първи сезон на инициативата, когато за същия период бяха събрани малко над 30 000 регистрации.

Всички желаещи да се включат в надпреварата все още имат възможността да го направят до 30 април включително. Всяка седмица се теглят по 25 печеливши, а следващите две тегления ще бъдат на 22 април и 2 май.

Играта, която Lidl анонсира в началото на месеца, дава възможност на потребителите, пазарувайки в Lidl да се насладят на повече от това, което обичат и да сбъднат мечтано пътуване в страната или чужбина още в рамките на тази година. Веригата раздава 100 ваучера за почивка, всеки на стойност от 1000 лв. С помощта на туристическа агенция късметлиите ще могат да изберат дестинацията, периода на пътуване, транспорта, настаняването, както и да планират други елементи на своето приключение. Ваучерите ще им помогнат да покрият частично или напълно разходите за екскурзия до избраната от тях дестинация в България или чужбина.

За да спечелят ваучера за пътуване, желаещите е нужно да пазаруват в Lidl за минимум 20 лв. и да регистрират своята бележка на www.lidl.bg/pochivka. Колкото повече бележки регистрира всеки един участник, толкова по-голям шанс има да се превърне в един от 100-те щастливи пътешественици, които ще бъдат избрани на случаен принцип чрез томбола.

През 2018 г. в инициативата участваха повече от 85 хиляди потребители, регистрирали своите касови бележки и от тях бяха избрани 100 късметлии, които реализираха мечтано пътуване. Сред спечелилите най-голям бе интересът към дестинации като Италия (Рим, Неапол, Милано), Испания (предимно почивки в курорти и Барселона), Прага, Братислава, Будапеща, Израел, Турция и Гърция.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

OMD e обявена за глобална медийна агенция на 2020 година

OMD Worldwide, част от Omnicom Media Group, е обявена за глобална медийна агенция на 2020 г. от водещото издание в комуникационната индустрия - „Adweek“. Така OMD оглави глобалната класация за втора поредна година, а от 2010 г. насам е заемала водещото място общо шест пъти.

A1 ще предлага услугата за тол таксуване още със старта на системата

А1 ще е единственият телеком у нас, който предлага всички възможности за тол таксуване на тежкотоварни превозни средства над 3,5 тона за използване на републиканската пътна мрежа – автоматичен толинг и маршрутни карти, в партньорство с TollPass.

Lidl раздава 100 ваучера по 1000 лева за мечтаната екскурзия

И през тази година Лидл България предоставя на потребителите си възможност да превърнат своето мечтано пътуване в реалност. Кампанията „Който пазарува, пътува“ стартира на 2 март и ще продължи до 31 март 2020 г., като в рамките на този период всеки желаещ може да участва неограничен брой пъти.