С развитието на онлайн рекламата се появяват все по-нови методи за изпреварване на конкуренцията в дигиталното пространство, някои от които - не особено лоялни. Сред тях напоследък е и организираното ĸлиĸaнe въpxy pay per click peĸлaмитe на ĸoнĸypeнтитe (т.нар. нaĸлиĸвaнe), което може да доведе до изразходване на техния рекламен бюджет без никакъв или с минимален ефект.

В отговор на тази злонамерена практика, която у нас достига 20% от кликовете, българска дигитална агенция първата у нас услуга за блокиране на кликането върху рекламите от конкурентите. Тя е лесна за използване и е толкова по-ефективна, колкото повече търсене има за съответната фраза и колкото по-скъпа е цената за един клик. Услугата предизвика интереса на клиенти от България, Великобритания и други страни.

„За съжаление практиката за кликане на конкурентните реклами е широко разпространена както в България, така и по целия свят, като напоследък се ползват дори ботове – има автоматизирани, платени услуги, където можеш да поръчаш да се клика по рекламите на конкурента ти, за да се изразходи рекламният му бюджет. Визията на нашия екип е, че конкуренцията в дигиталния маркетинг трябва да бъде на полето на иновациите и креативността, а не на нелоялните методи. Затова и създадохме тази услуга, с която искаме да помогнем на нашите клиенти да се защитят от тази некоректна практика, която изкривява пазара. Вeчe cмe пoмoгнaли нa дeceтĸи български фирми и на няколко английски дa ограничат ĸлиĸaнето от конкуренти на техните peĸлaмитe и изтoчвaнeтo нa peĸлaмните им бюджeти. Клиентите, които изпробваха услугата, са възхитени от огромните спестявания, които тя им носи“ - посочва Едуард Димитров от фирмата, предлагаща услуга срещу въпросната порочна практика.

Според него, нелоялната практика да кликаш масово върху рекламите на конкурента, е най-широко разпространена в сферата на услугите, защото там е и много голямо търсенето, а също и конкуренцията и съответно цената на клик е висока. А това означава, че за всеки клик върху рекламата му, конкурентът ти плаща много. В България това се практикува най-много в нишите на ключарските услуги, ВИК и електро услугите, ремонтите („ремонт на покриви“ е една от най-силно засегнатите ниши), строителството и довършителните работи, почистването и маркетинг услугите.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

БДЖ продава лимузина на четвърт век за 60 бона

Ретро лимузина Mercedes Е500 на четвърт век продават железниците. Мощното возило ще смени собственика си срещу поне 63 197 лева, става ясно от обявление на „Холдинг БДЖ“ в печатно издание.

Храним прасето само в специални дрехи

Стопаните ще трябва да отиват да хранят прасетата си облечени в дрехи, които ще използват само за целта. Това е една от мерките за биосигурност в кочините тип „заден двор“, които обмисля земеделското министерство за намаляване на рисковете от епидемии, научи „Монитор“.

Innowave Summit 2019 събира във Варна светила от бизнеса

Мащабната конференция Innowave Summit 2019 ще се проведе за поредна година във Варна на 18 и 19 октомври в Двореца на културата и спорта. Форумът ще събере в морската ни столица световни брандове като Amazon, eBay, Trip Advisor, Booking, CNN, Alibaba.com, както и фондове за рисков капитал от три континента, с инвестиционно портфолио от над 100 млн. долара.