С развитието на онлайн рекламата се появяват все по-нови методи за изпреварване на конкуренцията в дигиталното пространство, някои от които - не особено лоялни. Сред тях напоследък е и организираното ĸлиĸaнe въpxy pay per click peĸлaмитe на ĸoнĸypeнтитe (т.нар. нaĸлиĸвaнe), което може да доведе до изразходване на техния рекламен бюджет без никакъв или с минимален ефект.

В отговор на тази злонамерена практика, която у нас достига 20% от кликовете, българска дигитална агенция първата у нас услуга за блокиране на кликането върху рекламите от конкурентите. Тя е лесна за използване и е толкова по-ефективна, колкото повече търсене има за съответната фраза и колкото по-скъпа е цената за един клик. Услугата предизвика интереса на клиенти от България, Великобритания и други страни.

„За съжаление практиката за кликане на конкурентните реклами е широко разпространена както в България, така и по целия свят, като напоследък се ползват дори ботове – има автоматизирани, платени услуги, където можеш да поръчаш да се клика по рекламите на конкурента ти, за да се изразходи рекламният му бюджет. Визията на нашия екип е, че конкуренцията в дигиталния маркетинг трябва да бъде на полето на иновациите и креативността, а не на нелоялните методи. Затова и създадохме тази услуга, с която искаме да помогнем на нашите клиенти да се защитят от тази некоректна практика, която изкривява пазара. Вeчe cмe пoмoгнaли нa дeceтĸи български фирми и на няколко английски дa ограничат ĸлиĸaнето от конкуренти на техните peĸлaмитe и изтoчвaнeтo нa peĸлaмните им бюджeти. Клиентите, които изпробваха услугата, са възхитени от огромните спестявания, които тя им носи“ - посочва Едуард Димитров от фирмата, предлагаща услуга срещу въпросната порочна практика.

Според него, нелоялната практика да кликаш масово върху рекламите на конкурента, е най-широко разпространена в сферата на услугите, защото там е и много голямо търсенето, а също и конкуренцията и съответно цената на клик е висока. А това означава, че за всеки клик върху рекламата му, конкурентът ти плаща много. В България това се практикува най-много в нишите на ключарските услуги, ВИК и електро услугите, ремонтите („ремонт на покриви“ е една от най-силно засегнатите ниши), строителството и довършителните работи, почистването и маркетинг услугите.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Фирмите затруднени да покрият новите изисквания

Удължават срока за подмяна на касовите апарати

Фирмите затруднени да покрият новите изисквания

С още четири месеца да се удължи срокът до края на който търговските обекти, използващи софтуер за управление на продажбите, трябва да го вържат с Националната агенция за приходите, предлага финансовото министерство.

Приемат заявления за помощи за заклани прасета

Във връзка с усложнената епизоотична обстановка и констатирани огнища в страната на болестта Африканска чума по свинете, от Областна администрация в Пазарджик дадоха указания към кметовете на общини как ще бъдат подпомогнати стопаните на прасета от т.нар.“заден двор“, които бяха принудени да ги заколят в 20-километровата санитарна зона. 

Между 6500-6600 евро е цената на килограм БГ розово масло

Масово цените, на които се продава на международните пазари българското лавандулово масло, са 95 лева на килограм и между 6500-6600 евро за килограм розовото масло. Ценовите нива на една от емблемите на България на световните козметични пазари на практика се върна на нивата си от преди 5 години, съобщава DarikNews.bg.