Шефът на Tesla Илън Мъск спази обещанието си от април да пусне застрахователен продукт за своите електромобили, който ще бъде до 30% по-евтин от този на застрахователните дружества, пишат от сайта techchrunch.com.

През април тази година създателят на компанията обеща, че „след месец“ ще започне да предлага и застраховки, които ще пленяват с добрите си условия. Застраховката „Tesla“ ще бъде на по-ниска цена в сравнение с останалите, защото компанията най-добре знае какво стои зад нейните продукти. Накратко, Tesla заявява, че е най-запозната с това какво може да се случи с една кола и какви разходи ще трябва да направи нейният собственик за нея. От друга страна, потребителите няма да плащат такси, които обикновено взимат застрахователните дружества.

Цената ще се определя според данните за предишни нарушения

на шофьора, както и от други фактори, които обикновено влияят върху застрахователния процес. Компанията обаче няма да използва данните от GPS системата или от камерата, а анонимна информация, взети от глобалната база данни на гиганта. Мъск предупреди, че с една застраховка шофьорът прави обещание да не кара като луд. Ако все пак си позволи своеволия, то застраховката ще излезе по-скъпа. С продукта ще можем да се възползваме и от други намаления и оферти като за момента той ще се предлага единствено в Калифорния, а впоследствие ще започне да се използва и в други части на САЩ.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Лидл България и Асоциация „Родители“ с инициатива за здравословно хранене в училище

Лидл България в партньорство с Асоциация „Родители“ и със съдействието на министерство на образованието и науката стартират инициатива за здравословно и балансирано хранене на децата от първи до четвърти клас. Свежото й наименование е „Умници гладници“ и има за цел по забавен и интересен начин да представи темата за балансираното хранене в училище. Инициативата ще обхване над 100 училища в областите София, Пловдив и Варна.

United Group купува Vivacom

Балканската телекомуникационна и медийна компания United Group обяви, че има съгласие за придобиването на водещия български телекомуникационен оператор Vivacom. Сумата на сделката все още не е разкрита, но според различни източници става въпроса за 1.2 млрд. евро, пише Reuters.