Морков-супергерой учи децата защо да намалим хранителните си отпадъци

Морков-супергерой учи децата защо да намалим хранителните си отпадъци

От понеделник Столичната община стартира кампания за намаляване на хранителните отпадъци, която ще се реализира пилотно в 30 общински детски градини.

"Целта е чрез нея да се повиши вниманието на децата от детските градини върху факта, че храната е ценен ресурс, към който трябва да се отнасяме отговорно - както при пазаруване и консумация, така и при евентуално изхвърляне на хранителни отпадъци", обясниха от общината. За максимална достъпност на посланията до малчуганите лице на кампанията е супергероят - морковът Мори, който лично ще се срещне и поговори с тях. В рамките на инициативата, която ще продължи май, суперморковът Мори ще посети 30 столични общински детски градини и ще се срещне с над 1000 деца.

През лятото на 2018 г. Столичната община проведе онлайн конкурс за детска рисунка и тогава именно концепцията за моркова – супергерой беше избрана за победител. В последствие рисунката на 10-годишния Алекс Нейчев беше анимирана и превърната в лице на кампанията. Инициативата за намаляване на хранителните отпадъци е част от ангажиментите на Столична община в международния проект TRIFOCAL, чийто патрон е лондонският кмет Садик Хан.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.