М одна къща "Валентино" ангажира куп знаменитости начело с Наоми Кембъл, Гуинет Полтроу и Лора Дърн за есенната си кампания.
Модна къща "Валентино" ангажира куп знаменитости начело с Наоми Кембъл, Гуинет Полтроу и Лора Дърн за есенната си кампания.
Тя ще е с благотворителна цел, а парите ще отидат за изследването на новия коронавирус.
Всеки модел ще носи дрехи от есенната колекция на "Валентино" и ще бъде фотографиран от семейството или приятели, с които живее.
Знаменитостите, които ще участват в кампанията, са се съгласили да се откажат от хонорарите си. Вместо това модната къща ще дари един милион евро на болницата "Лазаро Спаланцани" в Рим, която оглавява битката на Италия срещу болестта.
В благотворителната рекламна кампания ще участват още супермоделът Кристи Търлингтън, племенникът й Джеймс, който също се изявява на подиума, Ануар Хадид, и синът на Лора Дърн - Елъри Харпър.
Проектът е по идея на творческия директор на "Валентино" Пиерпаоло Пичоли, който смята да отдаде почит към общността в това безпрецедентно време, вместо към "нещата".
Монитор