Модна къща

Модна къща "Валентино" се съюзи с куп звезди за благотворителна кампания

Модна къща "Валентино" ангажира куп знаменитости начело с Наоми Кембъл, Гуинет Полтроу и Лора Дърн за есенната си кампания.

Тя ще е с благотворителна цел, а парите ще отидат за изследването на новия коронавирус.

Всеки модел ще носи дрехи от есенната колекция на "Валентино" и ще бъде фотографиран от семейството или приятели, с които живее.

Знаменитостите, които ще участват в кампанията, са се съгласили да се откажат от хонорарите си. Вместо това модната къща ще дари един милион евро на болницата "Лазаро Спаланцани" в Рим, която оглавява битката на Италия срещу болестта.

В благотворителната рекламна кампания ще участват още супермоделът Кристи Търлингтън, племенникът й Джеймс, който също се изявява на подиума, Ануар Хадид, и синът на Лора Дърн - Елъри Харпър.

Проектът е по идея на творческия директор на "Валентино" Пиерпаоло Пичоли, който смята да отдаде почит към общността в това безпрецедентно време, вместо към "нещата".

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

НАЙ-ГЛЕДАНИ