0

Н а автосалона в Женева Mitsubishi представи за първи път пред света концептуалния хибриден кросоувър, носещ името Engelberg Tourer. Това е всъдеход от ново поколение, който използва разработена от Mitsubishi усъвършенствана електрическа система и технологията за задвижване на четирите колела. Концептуалният кросоувър Mitsubishi Engelberg Tourer подсказва как може да изглежда следващия plug-in хибриден кросоувър Outlander PHEV.

На автосалона в Женева Mitsubishi представи за първи път пред света концептуалния хибриден кросоувър, носещ името Engelberg Tourer. Това е всъдеход от ново поколение, който използва разработена от Mitsubishi усъвършенствана електрическа система и технологията за задвижване на четирите колела. Концептуалният кросоувър Mitsubishi Engelberg Tourer подсказва как може да изглежда следващия plug-in хибриден кросоувър Outlander PHEV.

Прототипът има мускулест дизайн с релефни странични стени и разширени арки на колелата. Широката решетка на Engelberg Tourer е комбинирана с двуетажна LED оптика, като основните фарове са много тънки и се намират в горната част. Петата врата в горната част е покрита със спойлер, а на покрива е монтиран багажник с функция за дистанционно отваряне. Вместо огледалата за обратно виждане има камери. Прототипът Engelberg Tourer е елегантен и функционален кросоувър. Дизайнът му носи в себе си характерния дух на Mitsubishi. Формата му изразява мощта и надеждността, които автоматично го правят подходящ за всяко трасе.

В салона показанията на уредите са изведени на дисплей, а на централната конзола има още два екрана, като единият от тях замества бутоните за контрол на климата. В пътническия салон има три реда седалки, където могат да седнат шест човека. Обширното пространство в купето позволява не само да пътувате със своето семейство и приятели, но и да си прекарате наистина приятно по пътя към набелязаната дестинация. Автомобилът насърчава водача и пътниците да стигнат по-далече, отвъд зоната си на комфорт. Интериорното пространство е доста щедро, позволяващо на няколко пътници да се насладят на едно пътуване, изпълнено с комфорт, качество и функционалност, поднесени с внимание към детайла.

Хибридната задвижваща система се състои от 2,4-литров 4-цилиндров бензинов двигател и електромотор. Прототипът Mitsubishi Engelberg Tourer може да измине до 70 км само на електрическа енергия, а със напълно заредена батерия и пълен резервоар автономният пробег надхвърля 700 км. Електромобилът може да се похвали и с по-дълъг пробег, благодарение на който пътуванията извън града и в зони без зарядна инфраструктура вече не са проблем. Концептуалният кросоувър заимства хибридната система с два електромотора от Outlander PHEV. Батерията с голям капацитет се намира под пода в средната част на автомобила. Той използва системата на Mitsubishi с два електромотора на предния и задния мост.

Своят дебют на автосалона направи и обновеният компактен кросоувър Mitsubishi ASX. В предната му част изпъква новата хромирана решетка тип „Динамичен щит” и новите стреловидни фарове, проектирани в духа на по-големия брат Eclipse Cross. По нов начин са подредени мигачите и фаровете за мъгла, обособени в квадратни панели в двата края на предницата. Отзад Mitsubishi ASX е с изострени LED светлини, които се разполагат по широчината на колата. Обновеният ASX се предлага в брилянтния червен цвят Red Diamond (Червен диамант), спортният и енергичен оранжев Sunshine Orange и изисканият кафяв нюанс Oak Brown.

В салона на Mitsubishi ASX се е появил увеличен до 8 инча сензорен екран, на който могат да се гледат видео файлове, записани на USB, както и навигационна система TomTom. В Европа обновеното Mitsubishi ASX ще се предлага с 2,0-литров бензинов 4-цилиндров двигател с 16 клапана, съчетан с 5-степенна механична скоростна кутия или в комбинация с автоматична трансмисия CVT с шест виртуални предавки. Колата се предлага както във вариант с предно предаване, така и със задвижване на четирите колела 4x4. Новото Mitsubishi ASX е по-безопасно, благодарение на подсилената конструкция и системата за ограничаване опасността от челен удар.

На щанда на Mitsubishi в Женева беше изложен и новият пикап L200, който изпъква със своя по-агресивен дизайн, благодарение на предната решетка тип „Динамичен щит”. Високият преден капак и големите фарове придават на модела по-агресивен и мощен вид. Новият дизайн с контрастиращи остри линии, удължени калници и ярки акценти подчертава мощта на пикапа, както и съвременната му визия. Светлините и броните визуално разширяват предната и задната част. Модернизираният интериор на Mitsubishi L200 с 5 места впечатлява с усещането за стил и здравина чрез рамките на панелите на въздуховодите и различните бутони. Текстилните и кожените материи се допълват от декоративни шевове в подлакътниците и ръчната спирачка.

Новият пикап Mitsubishi L200 е оборудван със система за задвижване на четирите колела 4WD, която работи както със Super-Select 4WD, така и с Easy-Select 4WD, при което и четирите колела имат по-добро сцепление. С допълнителните режими на шофиране и двете системи предоставят подобрени характеристики извън пътищата. Новите системи работят с нова офроуд програма с 4 режима – чакъл, кал/сняг, пясък и скален терен само в 4LLc. Когато е активиран, офроуд режимът едновременно регулира мощността на двигателя, трансмисията и спирачките, за да предотврати буксуване, затъване в кал или сняг, и да подобри преминаването през всякакъв терен. При спускане по наклон скоростта на пикапа се контролира електронно, за да подпомогне водача при стръмни или хлъзгави наклони.

Новият високопроходим пикап Mitsubishi L200 е получил и множество детайлни подобрения. Усещането при спиране е усъвършенствано чрез употребата на по-големи предни дискове и спирачни бутала. Новите по-големи амортисьори подобряват комфорта в задната част. Преминаването от настоящия 5-степенен автоматик на новия 6-степенен гарантира по-плавно, но и мощно ускорение. Новото Mitsubishi L200 ще бъде лансирано в Европа през есента. От Mitsubishi планират да продадат около 180 000 бройки от новия и от настоящия модел през 2019 година.