0

Н овото Mitsubishi Outlander PHEV е един от първите plug-in хибриди, които са официално тествани по новите стандарти за разход на гориво и вредни емисии в реални условия WLTP. Иновативният SUV е значително усъвършенстван за моделната 2019 година и достигна резултат от едва 46 г/км СО2 и максимален пробег от 45 км в режим EV на ток. Това го превръща в един от най-подходящите хибридни автомобили дори за централните части на градовете по света.

Новото Mitsubishi Outlander PHEV е един от първите plug-in хибриди, които са официално тествани по новите стандарти за разход на гориво и вредни емисии в реални условия WLTP. Иновативният SUV е значително усъвършенстван за моделната 2019 година и достигна резултат от едва 46 г/км СО2 и максимален пробег от 45 км в режим EV на ток. Това го превръща в един от най-подходящите хибридни автомобили дори за централните части на градовете по света.

Няколко държави вече забраниха или се готвят да забранят влизането на автомобили със стари бензинови и дизелови двигатели в определени зони на градовете. В следствие на по-строгите тестове, много от неговите конкуренти в сегмента на plug-in хибридите вече няма да отговарят на изискванията за ниски нива на вредни емисии, като някои от тях вече биват изтегляни от пазара.

Новото Mitsubishi Outlander PHEV успява да постигне впечатляващия резултат, благодарение на продължителни проверки, гарантиращи отличното му представяне и удоволствие за водача. Хибридният модел със зареждане в контакта се задвижва от нов 2,4-литров бензинов агрегат, който използва технологията MIVEC, като превключва плавно работа по цикъла на Ото и на Аткинсън, в зависимост от ситуацията. Той произвежда мощност от 99 кВт, което е с 10 повече в сравнение със стария вариант, и по-голям въртящ момент от 211 Нм срещу 190 Нм при увеличен диапазон на оборотите. Електрическото задвижване на Mitsubishi Outlander PHEV също е подобрено, като задният електрически мотор произвежда 70 кВт, а задвижващата батерия е с увеличена с 10% мощност и капацитет до 13,8 кВтч.

Времето за ускорение от 0 до 100 км/ч при модела е намалено до 10,5 секунди.

Освен промените по задвижването, Mitsubishi Outlander PHEV има редица други подобрения, които го правят още по-приятен за управление. Амортисьорите придават по-комфортно возене при шофиране с ниска скорост, а новият режим Sport Mode осигурява по-интуитивно усещане на оборотите и стабилност, благодарение на системата Super All-Wheel Control. Управлението дава по-бърз отговор и контрол, докато по-големите предни дискови спирачки значително скъсяват спирачния път. Автомобилът разполага и с режим Snow Mode,  който подобрява потеглянето в условия на много ниско сцепление и завиването върху хлъзгави настилки.

Новият кросоувър Mitsubishi Outlander PHEV е с обновен екстериор, в който правят впечатление новите радиаторна решетка, броня и светлини отпред, а отзад има нов дизайн на бронята и голям спойлер. В профила са добавени нови 18-цолови алуминиеви джанти. Хибридният кросоувър е и по-тих и изтънчен със своите комфортни предни седалки, обновени лостове за управление и инструментален панел, както и допълнителни въздуховоди към задните седалки, по-удобни USB портове и нови интериорни лайстни. Първите доставки на Mitsubishi Outlander PHEV за България се очакват в началото на 2019 г.