Пикапите съчетават високата проходимост на всъдеходи и обширното пространство на лекотоварни модели с голям товарен отсек. Тези машини са универсално превозно средство за работа и за релакс, тъй като в легена зад кабината побират какво ли не - спортни принадлежности, инструменти, уреди за бита, мебели и разбира се товарите на фермерите. Заради повишената проходимост, пикапите могат да закарат целия товар на трудно достъпни места. Един от най-новите пикапи на българския пазар е Mitsubishi L200.

Благодарение на качествата си, Mitsubishi L200 има успешна над 40-годишна история. Той е първият пикап, който може да превозва товар от 1 тон. До момента от Mitsubishi L200 са продадени над 4,8 милиона автомобила по целия свят, от които към настоящия момент над 400 000 екземпляра все още са в движение в Европа.

Новият пикап Mitsubishi L200 идва с изцяло променен дизайн както отвън, така и отвътре. Моделът е с нова предница и кабина, нов 2,2-литров турбодизелов двигател и нова 6-степенна автоматична скоростна кутия. Системата за задвижване на четирите колела 4WD е подобрена, има нов режим Off Road и система за контрол при спускане по наклон. Освен това в новия пикап са подобрени важни детайли, като шасито, спирачките и окачването, за по-висок комфорт и безопасност.

Внушителният нов пикап Mitsubishi L200 може да носи до 1100 кг в товарния си отсек, който е станал по-квадратен, а като допълнително оборудване се предлага твърд покрив за по-елегантен външен вид и за да могат товарите да не са изложени на прякото въздействие от дъжд или сняг. Товарният отсек е с дължина 1520 мм, широчина 1470 мм и височина 475 мм. Габаритната дължина на новия L200 е 5225 мм при широчина 1815 мм и височина 1780 мм, а междуосието е точно 3000 мм. Въпреки тези големи размери, новият пикап L200 е много маневрен и радиусът му на завой е едва 5,9 метра, а за паркирането с лекота помагат и четирите обзорни камери, който дават 360-градусова картина около колата, включително и от птичи поглед.

Основните промени спрямо предшественика засягат изцяло новия външен вид на Mitsubishi L200. Внушителната и масивна предна радиаторна решетка е получила повече хромирани елементи и е преместена по-нагоре, така че първото впечатление е за агресивен автомобил. Предната броня е по-масивна и солидна, фаровете за мъгла са позиционирани вертикално, а новите светлини са с изцяло нова LED система, като имат фини дюзи за почистване на фаровете. Има и нови странични огледала.

Новият L200 е получил въздушен канал между кабината и товарния отсек за по-добър контрол на въздушния поток и намаляване на шума в кабината. Поставена е нова задна броня и нови задни 6-листови ресори. С нов дизайн са и 18-цоловите алуминиеви джанти с шест двойни спици. За L200 се предлагат и четири нови цвята - графитно сиво, огнено оранжево, наситено червено и диамантено бяло. Технологията на боята съчетава перлен блясък и металическа дълбочина, като по този начин създава ефект като от лаково покритие, при който цветът се променя в зависимост светлината, подчертавайки формите на автомобила.

Японският пикап с двойна кабина и 4 врати предлага салон с пет места. В интериора на новото Mitsubishi L200 правят впечатление високото качество на използваните материали и на изработката. Седалките са основно модернизирани, а тази за водача е с безброй електрически регулировки. Позицията на седене на шофьора е повдигната, която осигурява отлична видимост напред и настрани. Между предните седалки има удобен подлакътник и скрито пространство за дребни предмети и документи. В централната конзола е интегриран 7-инчов сензорен цветен дисплей, който позволява достъп до различните функции на автомобила, както и свързаност с Android Auto и Apple Car Play. Удобствата в кабината включват и повече пространство за малки вещи, като ниши за смартфони, както и USB портове за предните и задните седалки.

Новият пикап Mitsubishi L200 е доказано издръжлив в тежки условия, тъй като е тестван при екстремно ниски и високи температури, натоварен с обемни и тежки товари, прекосявайки труднодостъпни терени, реки и кални черни пътища. Със собствено тегло от 2035 кг, пикапът може да тегли прикачен товар до 3 тона и 100 кг. Тегличът е опция, както и системата за стабилизиране на прикачено ремарке. Шасито е усилено, както и окачването, а спирачките са дискови отпред и барабанни отзад.

L200 e истински всъдеход извън пътя и получи по-ефективен турбодизелов двигател

Под капака на новия пикап Mitsubishi L200 е поставен нов 2,2-литров 4-цилиндров турбодизелов двигател DI-D с максимална мощност 150 к.с. при 3500 об/мин и максимален въртящ момент от 400 Нм, наличен в интервала от 1750 до 2250 об/мин, което прави пикапа доста пъргав при старт от място и енергичен при изпреварване. Новият дизелов двигател е съчетан стандартно с 6-степенна механична скоростна кутия, а като опция се предлага и 6-степенна автоматична трансмисия. С двама човека на борда и товар от около 200 кг, пикапът харчи 6,9 л/100 км на дълъг път, което е смайващо малко за огромната машина. При обичайното темпо на шофиране в столицата, консумацията е в рамките на 9-10 л/100 км, в зависимост от трафика.

На пътя пикапът Mitsubishi L200 прави приятно впечатление с информативното си управление и лесния контрол. Окачването е еластично, но когато пикапът е празен, се усещат всички неравности на пътя. Ако го натоварите дори с 200 кг, ситуацията коренно се променя и пикапът вози много по-комфортно, отколкото празен.

Новото Mitsubishi L200 е сред лидерите в сегмента на пазара и предлага превключвател Super Select, при който може да се избира постоянен режим 4х4 както на асфалт, така и извън пътя. Конструкцията с рама, просветът от 205 мм и система за задвижване на четирите колела превръщат L200 в истински всъдеход. Системата Super Select 4WD-II позволява на водача да избира най-подходящия режим според пътните условия. Смяната от задно предаване към останалите режими може да бъде направена в движение при скорост до 100 км/ч, с изключение на позицията 4LLc.

Системата Super Select 4WD-II включва централен диференциал с ограничено приплъзване, а като опция се предлага и заключване на задния диференциал. Селекторът за избор на конфигурацията на задвижването се намира на конзолата до скоростния лост и чрез въртене позволява избор между четири режима – 2H за движение по асфалтиран път, 4H при нужда от по-голямо сцепление. За сериозен офроуд задният диференциал се блокира, избирайки режим 4HLc с ниски предавателни числа за по-голяма тяга при преодоляване на пресечен терен с ниска скорост или режим 4LLc за наклонен терен, кал или сняг. Новият L200 може да се движи по път с 45-градусов страничен наклон, има ъгъл на проходимост от 30 градуса отпред и 22 градуса отзад, а ъгълът на рампата е 24 градуса.

Режимът Off-road се активира от бутон до въртящия се селектор и регулира тягата от двигателя, трансмисията и спирачките, за да предотврати буксуване или затъване и да подобри преминаването през всякакъв терен. Асистентът за спускане по наклон също се активира от бутон, разположен до селектора и поддържа постоянна скорост в интервала от 2 до 20 км/ч. Зададената скорост се избира от водача, чрез педала на газта или спирачката и се контролира от системата. При модела с автоматична трансмисия асистентът може да бъде използван във всеки режим на движение, а при механична кутия задължително трябва да бъде избран режим 4LLc.

От началото на септември тази година новото Mitsubishi L200 се продава във всички европейски страни, включително и у нас. Базовата версия Invite струва 60 990 лева с ДДС. Цените за средното ниво на оборудване Intense започват от 68 490 лева, а топверсията Instyle със система за двойно задвижване Super Select 4WD и новата 6-степенна автоматична скоростна кутия достига 81 490 лева. За цвят металик се доплащат 990 лева, за перлен ефект - 1190 лева, а специалният цвят струва 1490 лева.

Технически характеристики

Mitsubishi L200 2.2 DI-D Super Select 4WD Instyle

2,2-литров 4-цилиндров турбодизелов двигател

6-степенна автоматична скоростна кутия

150 к.с. максимална мощност при 3500 об/мин

400 Нм максимален въртящ момент при 1750-2250 об/мин

11,7 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч

171 км/ч максимална скорост

7,8 л/100 км смесен разход на дизел

206 г/км емисии на СО2

81 490 лева цена на модела

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Изваяният шедьовър е плетеница от тъкани и материи с магнетични цветове и изтънчен аромат

Интериорът на Tesla експлодира в цветовете на Vilner

Изваяният шедьовър е плетеница от тъкани и материи с магнетични цветове и изтънчен аромат

Сивият дигитален мрак в интериора на един безшумен автомобил може да бъде оживен от стилна и позитивно предразполагаща комбинация от висококачествени материали, вписани в оригиналния дизайн на пътническото пространство. Този път дизайнерите от най-доброто българско ателие Vilner са преработили интериора на Tesla Model 3, като са създали една неповторима атмосфера на тишина, спокойствие и пленително гостоприемство, което ви обгръща като домашна дреха.

Новото BMW Серия 1 за пръв път получава задвижване основно на предните колела

Революция в третото поколение на „единичката”

Новото BMW Серия 1 за пръв път получава задвижване основно на предните колела

С първото BMW Серия 1 от 2004 година германската марка навлезе в C-сегмента и компактният баварски модел стана особено популярен в Европа. В продължение на 15 години и цели две поколения, от които вече са реализирани над 1,3 милиона екземпляра, „единичката” на BMW се открояваше с нетипичното за този сегмент задвижване на задните колела. Сега инженерите в Мюнхен обаче направиха малка революция и новото трето поколение на BMW Серия 1 вече е с предно задвижване.

Шведският луксозен модел е достоен съперник на Audi A4, BMW Серия 3 и Mercedes C-класа

Новото Volvo S60 предизвиква германските седани

Шведският луксозен модел е достоен съперник на Audi A4, BMW Серия 3 и Mercedes C-класа

Новото Volvo S60 беше представено у нас през пролетта и има амбициозната цел да привлече интереса на потребителите, търсещи луксозен и спортен седан, които по някаква причина не биха заложили на германските премиум модели Audi A4, BMW Серия 3 и Mercedes-Benz C-класа. Третото поколение на Volvo S60 е луксозен, спортен и пълен с най-новите системи за сигурност автомобил, изграден върху фирмената платформа SPA, която вече беше използвана при високопроходимите модели S90 и XC90.