Точно една година след представянето си, Mitsubishi Eclipse Cross вече надминава 80 000 продадени бройки, а японската компания продължава успешния ход на модела като от тази година го предлага и с нов турбодизелов двигател. Освен това Eclipse Cross е получил и някои подобрения, като нови 16-цолови алуминиеви джанти, които правят модела още по-атрактивен.

Новият турбодизелов двигател е с работен обем от 2,2 литра и развива максимална мощност от 148 к.с. при 3750 об/мин. Мощният мотор е съчетан с новата 8-степенна автоматична скоростна кутия. Максималният въртящ момент от 388 Нм е наличен от 2000 об/мин. Дизеловото Mitsubishi Eclipse Cross 2.2 DiD е оборудвано със система за задвижване на четирите колела Super-All Wheel Control 4WD, която му осигурява значително предимство на настилки с ниско сцепления като сняг. Първите доставки в България се очакват през месец април тази година, а цената започва от 62 990 лева.

Новото Mitsubishi Eclipse Cross беше представено в Европа, Япония и САЩ в началото на 2017 година и бързо се превърна в хит по целия свят, благодарение на умелото съчетание от функционалност и стил на купе. Яркият дизайн на Eclipse Cross се допълва от отличното му представяне на пътя и добре балансираните възможности. Кросоувърът бързо доби популярност и в България, заемайки челната позиция на най-продаван модел на марката през 2018 г. с 47,2% от общите продажби.

По темата: Mitsubishi Eclipse Cross
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новият модел е с подобрена аеродинамика за по-ниско въздушно съпротивление

Opel Astra наследява короната на легендата Calibra

Новият модел е с подобрена аеродинамика за по-ниско въздушно съпротивление

Новият Opel Astra, който ще дебютира на автомобилното изложение във Франкфурт през септември, наследява короната от легендарния Opel Calibra за най-добра аеродинамика. Със своя коефициент на въздушно съпротивление от едва 0,26 както при Astra хечбек, така и при версията комби Sports Tourer, новият компактен модел на Opel се нарежда сред аеродинамично най-ефективните автомобили в своя клас. Стойността на въздушното съпротивление намалява разхода на гориво и поради това аеродинамичната ефективност е ключов фактор за редуциране на емисиите на въглероден диоксид.

Новият открит кросоувър става единственият кабриолет в гамата на марката

Volkswagen T-Roc сваля шапка за следващата пролет

Новият открит кросоувър става единственият кабриолет в гамата на марката

На автосалона във Франкфурт през септември Volkswagen ще представи изцяло новия компактен кросоувър с мек сгъваем покрив T-Roc Cabriolet. Интересът към новия кабриолет беше провокиран с прототипа T-Cross Breeze, а серийният модел е построен на базата на едноименния компактен кросоувър T-Roc. По този начин Volkswagen T-Roc Cabriolet става единственият открит модел в гамата на марката, след като през последните години бяха спрени поетапно кабриолетите с текстилен покрив Beetle и Golf, както и купе-кабриолетът с твърд сгъваем покрив Eos.

Четвъртото поколение на модела превъзхожда конкурентите с дизайн и пътно поведение

Ford Focus стана новият лидер в сегмента на Golf

Четвъртото поколение на модела превъзхожда конкурентите с дизайн и пътно поведение

В компактния клас, наричан С-сегмент, най-често лидерската позиция се заема от Volkswagen Golf. Дори в Германия този клас коли е популярен като сегмента на Golf. В момента обаче германският еталон е твърде остарял за да се справи с появилия се през миналата година Ford Focus. Четвъртото поколение на модела дебютира у нас неотдавна и бързо се наложи като един от най-желаните и атрактивни модели в С-сегмента, превъзхождайки основните конкуренти като Volkswagen Golf, Opel Astra, KIA Ceed и Renault Megane с атрактивен дизайн и вълнуващо пътно поведение.