Министерството на туризма ще извърши спешна проверка на морски плаж „Къмпинг Смокиня”. Инспекцията се предприема след информация, че на ивицата се извършват нерегламентирани дейности, чрез които може да бъдат застрашени дюни на ивицата, съобщиха от пресцентъра на ведомството.

Експерти на ведомството на място ще установят дали има незаконни дейности. В прерогативите на ведомството се включват териториите на морските ивици, по закон то не е оторизирано да прави проверки на имоти до плажа.

Министерството на туризма следи състоянието на морските плажове и извън активния летен сезон и е безкомпромисно относно стриктното спазване на законосъобразното стопанисване на плажа, коментират от ведомството.

 

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Електронното ще поевтинява

Поскъпва обслужването на гише в банките

Електронното ще поевтинява

Таксите за обслужване в банковите клонове ще се увеличат в скоро време. Това ще стане за сметка на по-евтино електронно банкиране, за да може клиентите да се насочат към дигиталните банкови услуги. Това каза шефът на Асоциацията на банките в България (АББ) Петър Андронов за bTV.

Financial Times: България привлича рекордни инвестиции в технологичния сектор

България привлича голям обем чуждестранни инвестиции "на зелено" в сферата на информационните и комуникационните технологии (ИКТ). Така тя допринася за по-мащабно увеличение на трансграничния приток на инвестиции, пише вестник Financial Times.

Августин Миланов, Виваком: Жените имат „радар“ за добрата оферта

Българските потребители вече възприеха предимствата, които дава този канал - 24/7 възможност да влязат, да разгледат дори в триизмерен режим, да прочетат подробно ревю и изберат най-подходящото устройство за себе си, коментира тенденциите в онлайн пазаруването Августин Миланов, старши мениджър „Дигитален и търговски маркетинг“ във Виваком.